Green Mamba
Well-known member
En door al zijn rommel hier te posten geeft ge die mens ook weer een forum.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja lap en ik heb betaald voor da forum hier.En door al zijn rommel hier te posten geeft ge die mens ook weer een forum.
Dus als er een HLN artikel over je geschreven wordt, krijg je dit forum cadeau?En door al zijn rommel hier te posten geeft ge die mens ook weer een forum.
Ge begrijpt het mis he. Door zijn rommel hier te posten op dit forum krijgt hij weer plaats op zijn forum dat veel te vol stond. Met al die rommel kon je dat eigenlijk nauwelijks nog een forum noemen.Dus als er een HLN artikel over je geschreven wordt, krijg je dit forum cadeau?
Forum voor jou, forum voor mij, fora voor iedereen!Dus als er een HLN artikel over je geschreven wordt, krijg je dit forum cadeau?
Een forus dan?Forum voor jou, forum voor mij, fora voor iedereen!
Waarom zong ik dit op het melodieke van Duff beer for you, duff beer for me, i'll have a Duff, you'll have one tooForum voor jou, forum voor mij, fora voor iedereen!
Cain is een aandachtshoer... heb die paar keer zien presenteren en was gewoon te dwaas voor woorden.![]()
Vlaming (43) vliegt naar Las Vegas voor coronavaccin: “In minder dan 24 uur was ik ingeënt”
Nog minstens een paar maanden wachten op een vaccin in België of er eentje scoren binnen de 24 uur in de VS? Voor social media-ondernemer Cain Ransbottyn (43) uit Brasschaat was dat een ‘no-brainer’. Hij besliste een vlucht naar Las Vegas te boeken en kreeg in een lokaal vaccinatiecentrum een...www.hln.be
Dat is nu al jaren dat die Cain te pas en te onpas eens in het nieuws mag komen omdat hij weer een of andere o-zo-stoere actie heeft gedaan, vraag me echt af waarom de media zo'n eikel aandacht blijft gunnen.
Voor de liefhebbers een kleine bloemlezing :
![]()
‘Ik rijd te snel om die borden te kunnen lezen'
‘Hardrijders zijn volwassen kleuters.' ‘Te snel rijden is een afknapper.' Langs Vlaamse snelwegen verschijnen dezer dagen grote borden met een nieuwe campagne die laagvliegers op betere gedachten moet brengen. Of het zal helpen? ‘Ik rijd te snel om die borden te kunnen lezen.'www.standaard.be
![]()
Cain (39) mag niet meer naar Tomorrowland: “Omdat ik met waterpistool vol gin-tonic op mensen spoot”
“Ik moet u helaas melden dat de tickets voor TML werden geannuleerd door de organisatie”. Al 38 mensen kregen deze week een brief in de bus met de mededeling dat ze niet welkom zijn op Tomorrowland. “Alsof ik een extremist of terrorist ben”, zegt Cain Ransbottyn (39) uit Brasschaat.www.nieuwsblad.be
Geweigerde festivalbezoeker uren in cel
www.hln.be
![]()
Getest in “undercover” YouTube-video: zal een prostituee je haar knippen?
Cain Ransbottyn, een bekende Antwerpenaar die in het verleden al met meerdere stunts de pers haalde, heeft opnieuw toegeslagen. In een “undercover” YouTube-video test hij de stelling die een tijdje geleden de ronde deed: “Kapsalons gesloten, maar naar de hoeren gaan mag wel”. Ransbottyn nodigde...www.nieuwsblad.be
![]()
Politie helpt gestrande man zonder rijbewijs weer op weg
Geen rijbewijs hebben, zonder benzine vallen en vervolgens door de politie geholpen worden zodat je weer verder kan. Het overkwam gisteren Cain Ransbottyn uit Brasschaat, die het nodig vond de politie daarna nog wat uit te dagen door foto's van het gebeuren op Facebook te plaatsen.www.nieuwsblad.be
![]()
Antwerpenaar haalt met crowdfunding 1.122 euro op voor parkeerboete
Nadat de interesten van een (volgens 'de dader' onterechte) parkeerboete van 12 euro zijn opgelopen tot bijna 400 euro, wilde Cain Ransbottyn met crowdfunding genoeg geld ophalen om zijn schuld bij de politie te vereffenen. Na nog geen 24 uur zat hij al aan een duizelingwekkende 1.122 euro, alle...www.hln.be

Degoutant. Van zo'n dingen word ik dus echt kwaad.![]()
Golf van solidariteit voor aangevallen Kevin: stad Lommel zet kaartjesactie op poten | VRT NWS Nieuws
Het voorval van de 29-jarige Kevin uit Lommel, de jongen met een verstandelijke beperking die dinsdagmiddag aangevallen werd door een groepje jongeren, lokt heel wat kritiek maar ook een kleine storm aan hartverwarmende reacties uit. De stad Lommel zet daarom een grote kaartjesactie op touw om...www.vrt.be
Echt man, wtf is dit voor iets.
Een man met verstandelijke beperkingen die zwerfvuil aan het opruimen is in een park, wordt eventjes in elkaar getimmerd door een groepje jongeren. Wat voor tuig loopt er toch soms rond... Als 1 van de daders mijn zoon zou zijn, zou ik hem waarschijnlijk onterven en op straat smijten.

Gewoon mental gaan.Door onze renovatie wonen we tijdelijk op een appartementje aan de kust. Na eerder al twee feestjes in januari en eentje in februari (waarbij ik telkens op de deur ben gaan kloppen om stiller te zijn) was het vanavond weer prijs. Met 5 man binnen, zuipen, roepen en tieren, op de deuren bonken, enzovoort.
Ik kan u verzekeren, nadat je allebei doodop bent van de ganse week te werken, je eindelijk de was en de plas hebt gedaan, uw baby heb je na veel moeite in slaap gekregen, ... dan is het laatste wat je wil een bende egoïstische klootzakken die naast u een illegaal feestje beginnen bouwen en daarmee onze maatschappij en de zorg nog verder onder druk zetten terwijl de rest wél moeite doet.
Ik had gezworen dat ik deze keer onmiddellijk de flikken ging bellen. Ik heb het namelijk een beetje gehad met al dat je m'en foutisme en broekvegers die denken dat hun First World Problems het grootste drama is op deze planeet. En omdat ik al 3 keer bij datzelfde appartement heb moeten aankloppen (wellicht niet 3 keer dezelfde personen maar soit, is mijn probleem niet).
Maar ik heb me laten overhalen door mijn vrouwke haar emotionele oproep dat "wij toch ook jong geweest zijn" en dat ik niet zo hard moest zijn. Dan toch maar weer gewoon zelf aangeklopt om ze hun vet te geven in plaats van de flikken te bellen. Maar mijn geduld is op, één geluid en ze hebben de flikken op hun dak.
![]()
Vlaming (43) vliegt naar Las Vegas voor coronavaccin: “In minder dan 24 uur was ik ingeënt”
Nog minstens een paar maanden wachten op een vaccin in België of er eentje scoren binnen de 24 uur in de VS? Voor social media-ondernemer Cain Ransbottyn (43) uit Brasschaat was dat een ‘no-brainer’. Hij besliste een vlucht naar Las Vegas te boeken en kreeg in een lokaal vaccinatiecentrum een...www.hln.be
Dat is nu al jaren dat die Cain te pas en te onpas eens in het nieuws mag komen omdat hij weer een of andere o-zo-stoere actie heeft gedaan, vraag me echt af waarom de media zo'n eikel aandacht blijft gunnen.
Voor de liefhebbers een kleine bloemlezing :
![]()
‘Ik rijd te snel om die borden te kunnen lezen'
‘Hardrijders zijn volwassen kleuters.' ‘Te snel rijden is een afknapper.' Langs Vlaamse snelwegen verschijnen dezer dagen grote borden met een nieuwe campagne die laagvliegers op betere gedachten moet brengen. Of het zal helpen? ‘Ik rijd te snel om die borden te kunnen lezen.'www.standaard.be
![]()
Cain (39) mag niet meer naar Tomorrowland: “Omdat ik met waterpistool vol gin-tonic op mensen spoot”
“Ik moet u helaas melden dat de tickets voor TML werden geannuleerd door de organisatie”. Al 38 mensen kregen deze week een brief in de bus met de mededeling dat ze niet welkom zijn op Tomorrowland. “Alsof ik een extremist of terrorist ben”, zegt Cain Ransbottyn (39) uit Brasschaat.www.nieuwsblad.be
Geweigerde festivalbezoeker uren in cel
www.hln.be
![]()
Getest in “undercover” YouTube-video: zal een prostituee je haar knippen?
Cain Ransbottyn, een bekende Antwerpenaar die in het verleden al met meerdere stunts de pers haalde, heeft opnieuw toegeslagen. In een “undercover” YouTube-video test hij de stelling die een tijdje geleden de ronde deed: “Kapsalons gesloten, maar naar de hoeren gaan mag wel”. Ransbottyn nodigde...www.nieuwsblad.be
![]()
Politie helpt gestrande man zonder rijbewijs weer op weg
Geen rijbewijs hebben, zonder benzine vallen en vervolgens door de politie geholpen worden zodat je weer verder kan. Het overkwam gisteren Cain Ransbottyn uit Brasschaat, die het nodig vond de politie daarna nog wat uit te dagen door foto's van het gebeuren op Facebook te plaatsen.www.nieuwsblad.be
![]()
Antwerpenaar haalt met crowdfunding 1.122 euro op voor parkeerboete
Nadat de interesten van een (volgens 'de dader' onterechte) parkeerboete van 12 euro zijn opgelopen tot bijna 400 euro, wilde Cain Ransbottyn met crowdfunding genoeg geld ophalen om zijn schuld bij de politie te vereffenen. Na nog geen 24 uur zat hij al aan een duizelingwekkende 1.122 euro, alle...www.hln.be