Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als er een HLN artikel over je geschreven wordt, krijg je dit forum cadeau?
Ge begrijpt het mis he. Door zijn rommel hier te posten op dit forum krijgt hij weer plaats op zijn forum dat veel te vol stond. Met al die rommel kon je dat eigenlijk nauwelijks nog een forum noemen.

Forum voor jou, forum voor mij, fora voor iedereen!
Waarom zong ik dit op het melodieke van Duff beer for you, duff beer for me, i'll have a Duff, you'll have one too

zonldcx9ki3y.png

Dat is nu al jaren dat die Cain te pas en te onpas eens in het nieuws mag komen omdat hij weer een of andere o-zo-stoere actie heeft gedaan, vraag me echt af waarom de media zo'n eikel aandacht blijft gunnen.

Voor de liefhebbers een kleine bloemlezing :

Cain is een aandachtshoer... heb die paar keer zien presenteren en was gewoon te dwaas voor woorden.

Dan had die op een moment ook nog 's een functie als innovation director (hij had daar een eigen fancy belachelijke titel voor verzonnen, weet niet meer wat) gescoord bij het bedrijf waar ik toe werkte. Moest daar toen ook nog mee samenwerken. Dat was toen de ergernis van het jaar :rolleyes:

Echt man, wtf is dit voor iets.
Een man met verstandelijke beperkingen die zwerfvuil aan het opruimen is in een park, wordt eventjes in elkaar getimmerd door een groepje jongeren. Wat voor tuig loopt er toch soms rond... Als 1 van de daders mijn zoon zou zijn, zou ik hem waarschijnlijk onterven en op straat smijten.

Het zoveelste artikel dat dropshipping gelijkstelt met oplichting.
De fietsenwinkel bestelt uw fiets ook bij de groothandel nadat ge bestelt hebt.

Heel die zever elke dag over de dood van die prins Phillip.
Jeezes is dat nu zo speciaal die vent heeft niets gedaan dan in de schaduw te lopen... En was 99... Ja jong
En als die ging schijten was het ook bruine kak die er uit kwam hoor.

Database Allekabels.nl gelekt

Ik heb die gasten vorig jaar al gecontacteerd dat er kwetsbaarheden in hun systeem zaten, toen ik zelf constant de gegevens van andere mensen in mijn account zag staan bij elke refresh. 't Zal niet de moeite geweest zijn om het te onderzoeken waarschijnlijk :sarcastic:

Echt man, wtf is dit voor iets.
Een man met verstandelijke beperkingen die zwerfvuil aan het opruimen is in een park, wordt eventjes in elkaar getimmerd door een groepje jongeren. Wat voor tuig loopt er toch soms rond... Als 1 van de daders mijn zoon zou zijn, zou ik hem waarschijnlijk onterven en op straat smijten.
Degoutant. Van zo'n dingen word ik dus echt kwaad.

Door onze renovatie wonen we tijdelijk op een appartementje aan de kust. Na eerder al twee feestjes in januari en eentje in februari (waarbij ik telkens op de deur ben gaan kloppen om stiller te zijn) was het vanavond weer prijs. Met 5 man binnen, zuipen, roepen en tieren, op de deuren bonken, enzovoort.
Ik kan u verzekeren, nadat je allebei doodop bent van de ganse week te werken, je eindelijk de was en de plas hebt gedaan, uw baby heb je na veel moeite in slaap gekregen, ... dan is het laatste wat je wil een bende egoïstische klootzakken die naast u een illegaal feestje beginnen bouwen en daarmee onze maatschappij en de zorg nog verder onder druk zetten terwijl de rest wél moeite doet.

Ik had gezworen dat ik deze keer onmiddellijk de flikken ging bellen. Ik heb het namelijk een beetje gehad met al dat je m'en foutisme en broekvegers die denken dat hun First World Problems het grootste drama is op deze planeet. En omdat ik al 3 keer bij datzelfde appartement heb moeten aankloppen (wellicht niet 3 keer dezelfde personen maar soit, is mijn probleem niet).

Maar ik heb me laten overhalen door mijn vrouwke haar emotionele oproep dat "wij toch ook jong geweest zijn" en dat ik niet zo hard moest zijn. Dan toch maar weer gewoon zelf aangeklopt om ze hun vet te geven in plaats van de flikken te bellen. Maar mijn geduld is op, één geluid en ze hebben de flikken op hun dak.

Door onze renovatie wonen we tijdelijk op een appartementje aan de kust. Na eerder al twee feestjes in januari en eentje in februari (waarbij ik telkens op de deur ben gaan kloppen om stiller te zijn) was het vanavond weer prijs. Met 5 man binnen, zuipen, roepen en tieren, op de deuren bonken, enzovoort.
Ik kan u verzekeren, nadat je allebei doodop bent van de ganse week te werken, je eindelijk de was en de plas hebt gedaan, uw baby heb je na veel moeite in slaap gekregen, ... dan is het laatste wat je wil een bende egoïstische klootzakken die naast u een illegaal feestje beginnen bouwen en daarmee onze maatschappij en de zorg nog verder onder druk zetten terwijl de rest wél moeite doet.

Ik had gezworen dat ik deze keer onmiddellijk de flikken ging bellen. Ik heb het namelijk een beetje gehad met al dat je m'en foutisme en broekvegers die denken dat hun First World Problems het grootste drama is op deze planeet. En omdat ik al 3 keer bij datzelfde appartement heb moeten aankloppen (wellicht niet 3 keer dezelfde personen maar soit, is mijn probleem niet).

Maar ik heb me laten overhalen door mijn vrouwke haar emotionele oproep dat "wij toch ook jong geweest zijn" en dat ik niet zo hard moest zijn. Dan toch maar weer gewoon zelf aangeklopt om ze hun vet te geven in plaats van de flikken te bellen. Maar mijn geduld is op, één geluid en ze hebben de flikken op hun dak.
Gewoon mental gaan.
tenor.gif

Dat is nu al jaren dat die Cain te pas en te onpas eens in het nieuws mag komen omdat hij weer een of andere o-zo-stoere actie heeft gedaan, vraag me echt af waarom de media zo'n eikel aandacht blijft gunnen.

Voor de liefhebbers een kleine bloemlezing :

Hij kon ook gewoon naar Luik gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan