Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die reactie is zo tragi-komisch: "we verontschuldigen ons oprecht voor dit ongevoelige beeld".
Soms wel eens zin om nen Twitter account aan te maken en verontwaardigd te doen over andere random zooi.

komaaaaaaaaaaaaaaaan :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: een kind dat een banaan eet vergelijken met een piemel vasthouden. Hoe ziek ben je dan als morele highground twitteraar.

2cf23c6b440e192f1f8c4f46b6d3d441.png
Een gezinswagen? Laat me niet lachen, een RS4 is een station car met het hart van een sportwagen.

Er is zoveel meer mis met die foto dan alleen die banaan, waarom beginnne ze daar niet over.

Het kind is niet zwart, het kind is overduidelijk niet genderneutraal gekleed, ook overduidelijk een lid van de 1% want anderen kunnen die auto en dat huis totaal niet betalen!!!!!!

:LOL:
Kind? Kind? Wat ben jij een harteloze witte, bevoorrechte, binaire, cis-gender man om zomaar die persoon aan te duiden als kind! Weet je niet dat die persoon zich misschien kan identificeren als een adelaar, fruitvliegje of reïncarnatie van een 13e-eeuwse keurterboer, genaamd Jan Janszoon uit Neder-Achter-Over-Onder Sint-Jozefsveld? Harteloos wezen!

Kind? Kind? Wat ben jij een harteloze witte, bevoorrechte, binaire, cis-gender man om zomaar die persoon aan te duiden als kind! Weet je niet dat die persoon zich misschien kan identificeren als een adelaar, fruitvliegje of reïncarnatie van een 13e-eeuwse keurterboer, genaamd Jan Janszoon uit Neder-Achter-Over-Onder Sint-Jozefsveld? Harteloos wezen!
Of mss is het wel William Boeva met een pruik dat hij hier zomaar verwijt als kind.. Wat moeten al die andere dwergen (of mag dat ook niet?) daar nu niet van vinden?

Adelaar? Dit is een duidelijk een persoon met dwerggroei, jij klootzak. Als iemand die zich identificeert als Sneeuwwitje ben ik geschoffeerd.

Kunnen we Twitter gewoon niet bannen uit ons leven?

Jammer dat die gazetten altijd op dat non nieuws springen.
Het voordeel is dat ik geen kloten snap van Twitter. Ik kom daar allemaal niet aan uit als ik zo een pagina bezoek. En ik ga ook niet de moeite doen om het uit te zoeken.

Kunnen we Twitter gewoon niet bannen uit ons leven?

Jammer dat die gazetten altijd op dat non nieuws springen.
Twitter moet niet verbannen worden, maar zoals je zegt moeten de gazetten dat gewoon eens links laten liggen. Twitter kan een goed platform zijn voor het delen van korte info en je had daar vroeger veel interessante mensen om te volgen. Maar dat platform is de laatste jaren echt enorm toxisch geworden.

Bekende mensen worden continu lastig gevallen indien ze geen titel zoals she/her (of eender welke lgbtq titel) aanneemt. Want als ze dat niet doen zijn ze automatisch anti-lgbtq. Alles wordt enorm uitvergroot, elk klein foutje wordt opgeblazen door een kleine groep extreem vocale mensen.

Het ergste van dit alles is dat al deze bedrijven nog plooien voor die shit.
dat motiveertcdeze paljassen om nog meer te zeveren op nutteloze zaken

Twitter moet niet verbannen worden, maar zoals je zegt moeten de gazetten dat gewoon eens links laten liggen. Twitter kan een goed platform zijn voor het delen van korte info en je had daar vroeger veel interessante mensen om te volgen. Maar dat platform is de laatste jaren echt enorm toxisch geworden.

Bekende mensen worden continu lastig gevallen indien ze geen titel zoals she/her (of eender welke lgbtq titel) aanneemt. Want als ze dat niet doen zijn ze automatisch anti-lgbtq. Alles wordt enorm uitvergroot, elk klein foutje wordt opgeblazen door een kleine groep extreem vocale mensen.
Ja, ik vind het originele platform ook niet slecht maar echt elk van die nutteloze kranten artikels gaat over enkele verbolgen Twitteraars.
Heeft dat nu echt zoveel clicks? Na enkele van die artikels vermijdt je ze toch als de pest?

Of anders moet Twitter die dwazen op hun platform verbannen :unsure:

Of anders moet Twitter die dwazen op hun platform verbannen :unsure:
Tja, er is zoiets als vrijheid van meningsuiting.
Uw gal spuwen op het internet is geen reden tot een ban, zolang die gal binnen bepaalde regels blijft.
Als Trump zijn kilogrammen aan leugens mag blijven kakken, zullen ze niet komen aan iemand die zegt dat een banaan in een kinderhand ongepast is.

Na nog wat te lezen op 9lives, kunnen we ook een crowdfunding opstarten om bepaalde mensen niet mee te laten migreren naar BG? :D

Een zwaar keelontsteking opgelopen vant weekend (gelukkig geen corona). Maar ik vraag me af hoe dit kan, ben niet buiten geweest.

De belastingen zijn er vroeg bij dit jaar. Op minder dan een jaar tijd moet ik 2 bedragen overmaken aan Bandiet BVBA.
Maar als je moet terug krijgen, duurt het telkens een eeuwigheid.

De belastingen zijn er vroeg bij dit jaar. Op minder dan een jaar tijd moet ik 2 bedragen overmaken aan Bandiet BVBA.
Maar als je moet terug krijgen, duurt het telkens een eeuwigheid.
Yep, hier ook. Normaal komen ze altijd april/mei om hun laatste centen bedelen na de voorafbetalingen, nu mag het saldo op 2 feb gedokt worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan