Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks €4000 investeringen hebben we nog altijd geluidsoverlast van onze quasi dove buur.
Helaas zijn de woningen gezet met gedeelde plateau's, zucht....

Kben dan ook te koppig om hier aan toe te geven é, ze moet godver maar stiller zetten of hoor apparaat indoen!
Politie kan niks doen, familie werkt gelukkig goed mee en grijpt in alst echt er over is, maar het is die onrust in je eigen woning waar ik de kriebels van krijg. Je bent altijd aan het zoeken naar geluid terwijl het er soms zelfs niet eens is. Echt, da ze maar snel sterft of in een tehuis terechtkomt.
Zo'n zaken zijn echt een ramp. Tegen dat je als slachtoffer gelijk haalt, ben je al doorgedraaid.
En ergens kan je het ook niet kwalijk nemen als die doof is, want ze gaat het niet beseffen.

Zo'n zaken zijn echt een ramp. Tegen dat je als slachtoffer gelijk haalt, ben je al doorgedraaid.
En ergens kan je het ook niet kwalijk nemen als die doof is, want ze gaat het niet beseffen.
Tergste van al: ze is ook nog eens dement dus als ik het de ene dag kom zeggen aan de deur dat het stiller mag (ik probeer altijd kalm te blijven en vriendelijk) dan ist de andere dag al vergeten en mogen we opnieuw beginnen :cry:

Tergste van al: ze is ook nog eens dement dus als ik het de ene dag kom zeggen aan de deur dat het stiller mag (ik probeer altijd kalm te blijven en vriendelijk) dan ist de andere dag al vergeten en mogen we opnieuw beginnen :cry:
Maar dan woont die ofwel niet alleen ofwel gaat dat toch niet lang meer duren?

Als ik het goed begrijpt zet ze haar radio of tv extreem luid ofzo?

Je zou verschieten hoe lang sommige oude mensen er in blijven slagen om het te rekken.

Ge kunt misschien haar sloffen met rubberzolen kopen. Dan hoort ge haar toch al niet wandelen 😃

Ge lacht mss ermee, maar op mijn vorig werk bij een toeleverancier van ford, waren er paljassen die dat dus echt deden en elke week (ELKE) alle vier de wc brillen weg
De douches in onze fabriek hebben naar het schijnt een bijkomende functie als WC. Zouden regelmatig drollen in liggen. :sick:

Maar dan woont die ofwel niet alleen ofwel gaat dat toch niet lang meer duren?

Als ik het goed begrijpt zet ze haar radio of tv extreem luid ofzo?
Ze woont alleen, er is dus niemand om haar terecht te wijzen >_>
Ze zet haar TV enorm luid (ahja want anders kan ze het niet horen é) en dit net als mijn kids moeten gaan slapen.
Madam leeft dan nog eens van 12u 's middags tot 4u 's nachts

Ze zet haar TV enorm luid (ahja want anders kan ze het niet horen é) en dit net als mijn kids moeten gaan slapen.
Tot 4u?? Hoe oud is die vrouw? Oude mensen gaan meestal toch heel vroeg slapen?

Tip van mijn slechthorende vader, die teletekst ondertitels aanzetten.

Misschien via haar familie, het maximum volume van de TV begrenzen. Sommige toestellen kunnen dit.

Tip van mijn slechthorende vader, die teletekst ondertitels aanzetten.

Misschien via haar familie, het maximum volume van de TV begrenzen. Sommige toestellen kunnen dit.
Thanks for the tip, zelfs de politie heeft het al aan haar getoond maar helaas
Door haar dementie vergeet ze ze aan te zetten ;)

Thanks for the tip, zelfs de politie heeft het al aan haar getoond maar helaas
Door haar dementie vergeet ze ze aan te zetten ;)
Ik weet niet exact meer hoe, maar mijn vader heeft Proximus TV en daar heb ik zijn ondertitels permanent kunnen inschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan