Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De nieuwe versie van die reclame voor Dash die zo mogelijk nóg erger/cringewaardig is dan de eerste. En dat wil wat zeggen!

De nieuwe versie van die reclame voor Dash die zo mogelijk nóg erger/cringewaardig is dan de eerste. En dat wil wat zeggen!
Echt wel , was net 't zelfde aan't denken. Nog even en ik zeg hier m'n abo op. Trop is trop. En zappen helpt ook gene zak want ik als ik hier de eerste 10 zenders af ga is er op 7 van de 10 ook reclame bezig.
Volgens mij heb ik een geheime afspraak tss zenders ontdek om de consument te kloten. :thinking:

Echt wel , was net 't zelfde aan't denken. Nog even en ik zeg hier m'n abo op. Trop is trop. En zappen helpt ook gene zak want ik als ik hier de eerste 10 zenders af ga is er op 7 van de 10 ook reclame bezig.
Volgens mij heb ik een geheime afspraak tss zenders ontdek om de consument te kloten. :thinking:
Geheime afspraak als ... op elke 15 of 30min? :unsure:

Wakker geworden met migraine, 6de aanval op 8 dagen. Ik vrees dat ik nog eens langs de huisarts zal mogen passeren... 🙈 Vorige keer dat ik zo een serie heb gehad, hebben ze me via spoed binnen gestuurd voor een baxter. Heerlijk om met migraine eerst een paar uur op een rustige omgeving als spoed te mogen vertoeven om daarna met een baxter naar een plafond vol wit tl-licht te mogen staren... 🤮
(waarmee ik geen steen werp naar spoed he, het is wat het is en het is een goed functionerend systeem voor èchte spoedgevallen! Maar het is MIJN ergernissenpost 😝)

- Pakketje besteld op bol (externe verkoper)
Ging geleverd worden voor de 8e.. Niks gezien, bol gecontacteerd, zij gingen het oplossen en binnen 72u zouden we een track & trace krijgen.
Gisteren stak er opeens dat pakketje in de brievenbus, maar nog steeds niet gecontacteerd door bol of door de verkoper.

- Geen ergernis, eerder een teleurstelling
Vriendin was gisteren naar "the crown" aan het kijken en opeens een scene dat Diana naar NY ging. Ik zeg "aah amai, heeft die nog met de concorde meegevlogen"
Kreeg ik de reactie: "concorde?" ik zeg ja dat vliegtuig. "Jaja dat zie ik, wat is daarmee"
Mijn vriendin is bijna 30 dus ik dacht dat dat toch wel min of meer algemene kennis was. Even teleurgesteld in haar

Kreeg ik de reactie: "concorde?" ik zeg ja dat vliegtuig. "Jaja dat zie ik, wat is daarmee"
Mijn vriendin is bijna 30 dus ik dacht dat dat toch wel min of meer algemene kennis was. Even teleurgesteld in haar
Ik heb er toevallig een stukje van een documentaire over gezien op discover channel, moest het daar niet van zijn zou ik ook niet weten wat het is. Op zich is er ook niet veel speciaal aan hé, 't is een vliegtuig dat een beetje sneller is.

Naar tandarts geweest, weer gaatjes verdomme.
Ik snoep niet, ik drink geen cola of andere gesuikerde brol. Het meeste suiker dat mijn bakkes binnenkomt is afkomstig uit fruit.
Tijd om niets meer in je mond te proppen, maar een naald in je arm te steken met daaraan gevestigd een bakster.

Geluk met je gezondheid heb je of heb je niet.
Een kennis van vroeger vrat snoep; dronk Fanta alsof het water voor vissen was en poetste zijn tanden eenmaal per dag.
Gevolg was dat hij op de gezegende leeftijd van in de dertig nog steeds perfecte uitziende tanden had en geen last.
Hij sprak zelfs dat hij in de laatste tien jaar niet naar de tandarts is gegaan...

Ik heb er toevallig een stukje van een documentaire over gezien op discover channel, moest het daar niet van zijn zou ik ook niet weten wat het is. Op zich is er ook niet veel speciaal aan hé, 't is een vliegtuig dat een beetje sneller is.
Ik weet niet, dat was toch altijd iets speciaal, een prestigeproject (duidelijk aangezien het jaren verlieslatend was). Die crash in Frankrijk die het einde betekende voor de Concorde is toch ook echt wel veel op het nieuws geweest.

Vriendin was gisteren naar "the crown" aan het kijken en opeens een scene dat Diana naar NY ging. Ik zeg "aah amai, heeft die nog met de concorde meegevlogen"
Ik voel uw teleurstelling gewoon :frown:

Daar wou ik ooit graag eens mee meevliegen maar helaas...

Vrouwen 101: De kleur is het primaire kenmerk van eender welk voertuig.

Tijd om niets meer in je mond te proppen, maar een naald in je arm te steken met daaraan gevestigd een bakster.

Geluk met je gezondheid heb je of heb je niet.
Een kennis van vroeger vrat snoep; dronk Fanta alsof het water voor vissen was en poetste zijn tanden eenmaal per dag.
Gevolg was dat hij op de gezegende leeftijd van in de dertig nog steeds perfecte uitziende tanden had en geen last.
Hij sprak zelfs dat hij in de laatste tien jaar niet naar de tandarts is gegaan...
Dat heeft blijkbaar te maken met je tandflora volgens mijn tandarts. Sommige bacteriën zijn slechter voor je tanden dan andere.
Mijn vrouw moet meerdere malen per jaar naar de tandarts terwijl ik maar 1x moet hoewel ze meer tijd aan haar tanden besteed (ze flost, ik meestal niet...).
Hangt er vanaf met welke mondflora je als baby in contact bent geweest.

'een beetje sneller' ... zeg maar gerust 2maal zo snel. en op een afstand van Londen-New York, ipv kleine 8h, was dit nog 4h. op dit traject (samen met Parijs) was dit waar de concorde uitblonk, op kortere trajecten en boven land was deze nutteloos.

Ben van '89. Ik weet wat de Concorde was. Stond zelfs op de cover van een oud handboek van Frans in mijn eerste middelbaar. Maar van die crash en dat dat het einde betekende voor Concorde... kan ik me niet herinneren. Was te veel met andere zaken bezig op die leeftijd?

9/11 daarentegen was wel een 'mijlpaal' in mijn leven dat ik nog goed kan herinneren.

Ben van '89. Ik weet wat de Concorde was. Stond zelfs op de cover van een oud handboek van Frans in mijn eerste middelbaar. Maar van die crash en dat dat het einde betekende voor Concorde... kan ik me niet herinneren. Was te veel met andere zaken bezig op die leeftijd?

9/11 daarentegen was wel een 'mijlpaal' in mijn leven dat ik nog goed kan herinneren.
550x737.jpg

Aaaaah, hatelijk vak in het middelbaar...

En dan professioneel uw hele loopbaan in Brussel werken en héél content zijn dat je deftig Frans kan praten - iets wat vele Brusselaars ontbreekt :unsure:

Omg ja, hahaha

En dan met CD's in zo een kleine radioke voor bepaalde luisteroefeningen, baaah xD
Luistertoets:

*gesprek speelt zich af, er wordt veel gezegd, gedaan, etc - iedereen luistert aandachtig mee*

Ik heb aandachtig geluisterd naar het gesprek en snap de situatie en gevoelens van de betrokken personen. Laat maar komen die vragen!

Vraag op haast alle punten: op welk huisnummer woont persoon X
Merde, putain...

True story - dat was nu eens echt geen belangrijke informatie in dat gesprek en toont vast en zeker mijn kunde of onkunde van de Fransche taal aan!

Hier is een persoonlijke favoriet die in A3 formaat op de bureau van onze dienst omhoog hangt:

usFJI8pN2d3JJAQfZqD1qwaCSaG25-1jv8xjfWtpzEjKTtiguCZBq2bxZv1xdFQOQYXk3hT5Ebg-Q1iJfNiwN1L1pUIvm5zc-HHc

Het merendeel van het aangeleerde Frans in het middelbaar vormt slecht een basis maar om praktisch Frans te leren moet je het gewoon vaak gebruiken.

Laatst bewerkt:
Dat Concorde boek zegt mij niks, maar al die suske & wiske zinnekes ken ik wel nog uit mijn hoofd: lambic, il est chauve, tante sidonie, elle est maigre, barabas, il est intelligent, ... etc etc.
En heel dat "Entschuldigung, ich bin neu hier" tekstje vanuit de Duitse les kan ik ook nog opzeggen.

Maar effectief Frans of Duits spreken op mijn werk? How zeg nee dat gaat niet.
Ons onderwijssysteem is top :thumb:.

hoe kunde u da nu nie herrinneren, twas 1 van de hoofdpunten van da jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan