Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De discussie is begonnen met de speelgoedtentoonstelling over genderrollen in speelgoed, voor zover ik kan zien.
Ah OK, dat deel heb ik dan gemist :unsure:

Edit: maar zelfs dan snap ik niet wat dat dan heeft te maken met vrouwendiscriminatie? De discussie gaat over de rol van sociale media imo. Nu bon, ik houd er in elk geval over op, dus no problem.

Laatst bewerkt:
Mooie titel om meer clicks te krijgen van Brusselaars :unsure:

Mooie titel om meer clicks te krijgen van Brusselaars :unsure:
Zelfs als ik er geld voor zou krijgen zou ik daar nog niet gaan zitten.

Ben hier ne cursus aan het leren die er dus iets van aan heeft om constant wisselende synoniemen te gebruiken en dat is echt irritant.

Dan begint dat zo:

"Definitie van woord A (ook wel genoemd B of C) " en gebruikt dat dus 10 pagina's de letter "A" om dan om te schakelen naar het gebruik van woord "B" voor hetzelfde en dan iets later weer "C".

Ik ben dan al redelijk lui dus leer alleen woord A en dan begint het gvd wel verwarrend te worden als we 3 woorden gaan gebruiken voor hetzelfde hé mannen :angry:

Om nog even de draad van de dinosauruskoeken terug op te pikken. Vroeger had ik een collega en haar vader werkte bij de fabriek van LU in Herentals. Die bracht toen ook regelmatig van die zakken mee met dinosauruskoeken met 'productiefouten'. Regelmatig waren er bij met chocolade aan de twee kanten. Dat kan toch nooit een fout zijn :drool:.

Om nog even de draad van de dinosauruskoeken terug op te pikken. Vroeger had ik een collega en haar vader werkte bij de fabriek van LU in Herentals. Die bracht toen ook regelmatig van die zakken mee met dinosauruskoeken met 'productiefouten'. Regelmatig waren er bij met chocolade aan de twee kanten. Dat kan toch nooit een fout zijn :drool:.
Stoefer!

Er zit blijkbaar geen optie meer bij Youtube om auto-play uit te schakelen. Dat staat dus nu gewoon standaard aan.

En het erge is dat als je cast via Chrome de app de laatste maanden de neiging heeft om CC automatisch aan te zetten

Er zit blijkbaar geen optie meer bij Youtube om auto-play uit te schakelen. Dat staat dus nu gewoon standaard aan.
huh, op pc of smartdevice, want op pc is dat nog gewoon hoveren over het beeld en dan het eerste van de icoontjes rechts?
Untitled.png

huh, op pc of smartdevice, want op pc is dat nog gewoon hoveren over het beeld en dan het eerste van de icoontjes rechts?
Untitled.png
Aha. Dan hebben ze dat weer aangepast. Tot voor kort stond dat rechtsbovenin, boven de volgende video's.

En het erge is dat als je cast via Chrome de app de laatste maanden de neiging heeft om CC automatisch aan te zetten
Dat heeft die hier altijd gedaan bij Cast Tab. Ik neem hiervoor nu gewoon Cast Desktop.

Met die avatar van den Tucker vind ik u wel een pak minder sympathiek :(
ik vind dat een ongelooflijk sympathieke mens. :unsure:

Niet echt, maar ik bewonder hem wel voor zijn blik. Mijn gifke is maar 2 seconde maar het komt uit een interview van enkele minuten (met Gaetz) en die beweegt echt geen seconde. Het enige waardoor ge weet dat het geen pop is die ze daar gezet hebben, is het feit dat hij af en toe een met zijn ogen knippert. Voor de rest nada movement. Niks emotie, niks expressie. zotte kerel op dat vlak. Maar voor de rest: tja, het is een van de figuren die d polarisatie in the US gewoon steeds verder aanwakkert. fascinerend wel dat mensen zo biased kunnen zijn dat ze gewoon alles klakkeloos aannemen wat hij vertelt. Maar dat is voer voor een ander topic.

Zelf probeer ik naar alle kanten te luisteren, dus ook Tucker krijgt de eer om een avatar van mij te zijn. :unsure:

ik vind dat een ongelooflijk sympathieke mens. :unsure:

Niet echt, maar ik bewonder hem wel voor zijn blik. Mijn gifke is maar 2 seconde maar het komt uit een interview van enkele minuten (met Gaetz) en die beweegt echt geen seconde. Het enige waardoor ge weet dat het geen pop is die ze daar gezet hebben, is het feit dat hij af en toe een met zijn ogen knippert. Voor de rest nada movement. Niks emotie, niks expressie. zotte kerel op dat vlak. Maar voor de rest: tja, het is een van de figuren die d polarisatie in the US gewoon steeds verder aanwakkert. fascinerend wel dat mensen zo biased kunnen zijn dat ze gewoon alles klakkeloos aannemen wat hij vertelt. Maar dat is voer voor een ander topic.

Zelf probeer ik naar alle kanten te luisteren, dus ook Tucker krijgt de eer om een avatar van mij te zijn. :unsure:

ik vond de dansende ruskes beter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan