Tot je de verliezer bent van boterhammeke trek.Te laat komen is vaak beter dan te vroeg komen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot je de verliezer bent van boterhammeke trek.Te laat komen is vaak beter dan te vroeg komen![]()
Ja.. Maar dat is een kind een lolly geven en hem terug af pakken.Mag je die niet terugsturen indien niet tevreden?
Dan kunt ge evengoed gewoon ne zak cement in uwe mond kappen hé.Zet me net in de zetel met zo'n pakje, heb ik die genomen zonder chocolade. Pff
Amai nog niet, da is droogDan kunt ge evengoed gewoon ne zak cement in uwe mond kappen hé.

Alle jong, da zijn de beste..Zaterdag nog eens een doos Dino koeken meegebracht uit de winkel.
Zet me net in de zetel met zo'n pakje, heb ik die genomen zonder chocolade. Pff
)Bestaan die niet in dark versie?Alle jong, da zijn de beste..
Tot ze er maken met pure chocolade..
(PS, ik ben allergisch voor melk)
Kan iemand HLN contacteren?Je hebt al 3 likes, jij halve BV
Kan iemand HLN contacteren?
Het 1 sluit het ander niet uitNiks van, wij willen Nestorius zijn tieten zien op IG!

Als manboobs u geil maken natuurlijk.Niks van, wij willen Nestorius zijn tieten zien op IG!
Als het dat maar is, ik post ze speciaal voor u op BG
ik ben nog aan het zoeken hoe ik hier die foto's direct kan postenBoobstaGram!
Wablief? Weet jij wel hoe kwetsend dit over komt? Ik heb misschien niet het perfecte lichaam maar ik ben ook maar een mens hoor, een mens met gevoelens. Het wordt hoog tijd dat mensen zoals jij beseffen dat ook ik recht heb om met mijn manboobs rond te lopen en dat ik mij nergens hoef voor te schamen. Jij kleinzielige dinosaurus. Verwijder nu maar je comments of ik kom stante pede in je brievenbus kakken.ik zie enkel Jabba the Hutt met een mensenhoofd als hoed.

De discussie is begonnen met de speelgoedtentoonstelling over genderrollen in speelgoed, voor zover ik kan zien.Euhm @Loser, wat heeft dat te maken met vrouwendiscriminatie?
Trouwens ook het laatste wat ik er dus over zal zeggen, want P&A and such...