Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Secundum quid (overhaaste generalisatie) lijkt wel te passen bij jouw omschrijving, maar de term zelf wordt amper gebruikt.

Dus dat zal het wel niet zijn :unsure:

Het ironische aan heel die woke-bende die pleiten voor tolerantie en inclusiviteit, is dat ze zowat de meest intolerante personen zijn die je kan bedenken. Als je het niet 100% eens bent met hun gedachtengoed word je publiekelijk aan de schandpaal genageld, wordt de werkgever erbij betrokken, word je "gecanceld", enz.

Het ironische aan heel die woke-bende die pleiten voor tolerantie en inclusiviteit, is dat ze zowat de meest intolerante personen zijn die je kan bedenken. Als je het niet 100% eens bent met hun gedachtengoed word je publiekelijk aan de schandpaal genageld, wordt de werkgever erbij betrokken, word je "gecanceld", enz.
Awel. Ik ga ook van mijne zak maken. (Tis de mode)
Daarnet door zo’n modeboekje van Damart gebladerd.
Ik vind het niet kunnen dat wij als über geslacht, de man, enkel de drie laatste pagina’s toegewezen krijgen van de 47 tellende brochure.
DISCRIMINATIE VAN DE MAN
(Sarcasme 😄)

Had ik een mooie deal gedaan bij platte tv voor een qled. Bellen ze vandaag dat er niet bij stond dat die deal er is omdat er schade is aan de quoting in de rechterbovenhoek.

Als ik dan vraag hoe erg het dan is en opvallend is dan weten ze het niet..

Ik laat hem nu af komen maar heb al vanalles van rampscenarios in mijn hoofd. En aangezien dat ding hier in de living gaat hangen hoop ik uit de grond van mijn hart dat het mee valt maar ik vrees er al voor 😔😔😔

Had ik een mooie deal gedaan bij platte tv voor een qled. Bellen ze vandaag dat er niet bij stond dat die deal er is omdat er schade is aan de quoting in de rechterbovenhoek.

Als ik dan vraag hoe erg het dan is en opvallend is dan weten ze het niet..

Ik laat hem nu af komen maar heb al vanalles van rampscenarios in mijn hoofd. En aangezien dat ding hier in de living gaat hangen hoop ik uit de grond van mijn hart dat het mee valt maar ik vrees er al voor 😔😔😔
Heb zelf een qled. Ik weet niet over welk model het gaat, maar hier is er praktisch geen rand rond het scherm. Of is het echt op het scherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan