Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wtf waarom doet iemand zoiets?
Geen idee maar ze hebben alvast redelijk gezeverd tegen de politie.

-kat was daar al 2 dagen
Onmogelijk ze is altijd namiddag avond en nacht thuis geweest
-ze zou constant een drukke baan oversteken.
We hebben ze nog nooit uit onze doodlopende straat zien gaan, en als we thuis zijn als ze buiten is spendeerd ze 50% van haar tijd in onze eigen tuin.

Politie geloofde blijkbaar niet veel van mijn uitleg en gaf het advies er beter op te letten :sarcastic:

Geen idee maar ze hebben alvast redelijk gezeverd tegen de politie.

-kat was daar al 2 dagen
Onmogelijk ze is altijd namiddag avond en nacht thuis geweest
-ze zou constant een drukke baan oversteken.
We hebben ze nog nooit uit onze doodlopende straat zien gaan, en als we thuis zijn als ze buiten is spendeerd ze 50% van haar tijd in onze eigen tuin.

Politie geloofde blijkbaar niet veel van mijn uitleg en gaf het advies er beter op te letten :sarcastic:

Toch compleet absurd dat jij u mag verantwoorden voor iets dat 1) onwaar is 2) veroorzaakt is door iemand anders.

Hopelijk blijft het bij deze ene keer.

Echt BPost, ik hoorde daarnet dat ze iets in de brievenbus hadden gestoken maar was niet direct gaan kijken. Nu zie ik dat ze twee briefjes in de bus hebben gestoken 'je was niet thuis', en dat ze het naar een afhaalpunt gaan brengen. Terwijl ze mij van buiten gewoon zien zitten aan mijn bureau, en mijn beide buren ook thuis zijn.

Een groot probleem: tegenwoordig verkopen ze nergens nog harde tandenborstels. Je hebt de keuze tussen medium, soft en extra soft. Uit ellende ben ik overgeschakeld op medium. Nooit gedacht dat ik nog eens zo laag zou vallen.

Dat we plots allemaal medelijden moeten hebben met die debiel die uit het raam gevallen is in Antwerpen.
Hij keek zo uit naar het einde van coronamaatregelen :headshake:

Boohoo, wie is er nu ook zo dom om uit een raam te klimmen als de politie komt. Wat valt er zelfs te "feesten" op een hotelkamer.
Beetje drugs pakken, zuipen en lawaai maken. Kan je ook thuis doen.

Dat we plots allemaal medelijden moeten hebben met die debiel die uit het raam gevallen is in Antwerpen.

Boohoo, wie is er nu ook zo dom om uit een raam te klimmen als de politie komt. Wat valt er zelfs te "feesten" op een hotelkamer.
Ik vind toch dat die een Darwin-award mag krijgen hoor.

Hij had beter uitgekeken waar hij zijn voeten neerzette.

Hij keek zo uit naar het einde van de maatregelen door dingen te doen die er voor zorgen dat hij langer duurt (als iedereen zo zou doen).

Een groot probleem: tegenwoordig verkopen ze nergens nog harde tandenborstels. Je hebt de keuze tussen medium, soft en extra soft. Uit ellende ben ik overgeschakeld op medium. Nooit gedacht dat ik nog eens zo laag zou vallen.

Eens specifiek naar vragen bij de apotheker.

Elgydium classic hard

Ik vind een harde tandenborstel ook belangrijk =]

Laatst bewerkt:
Een vraagje, maar het is een ergernis omdat ik er niet op kan komen.

Hier wordt (vooral in Pol&Actua) af en toe iemand verweten van XXX.
Ik kan niet op die XXX komen.

Het is iets als dat ze een persoonlijke anekdote gebruiken om een discussie te ontkrachten of in een bepaalde richting willen sturen of zoiets..

Iemand die snapt wat ik bedoel?

Het is iets als dat ze een persoonlijke anekdote gebruiken om een discussie te ontkrachten of in een bepaalde richting willen sturen of zoiets..

whataboutism?

Het klinkt als anekdotisch bewijs, maar je gebruikt zelf dat woord al :)

Een stropop, die is tegenwoordig populair?

Hmm, dat is nog iets anders.

Anekdotisch bewijs had ik idd al aan gedacht, maar ik twijfel of dat het echt is dat ik bedoel :p
ja, `t is iets anders, maar aangezien ge zelf al het woord anekdote gebruikte dacht ik dat ge toch meer die richting bedoelde, anders zou het wel heel grappig zijn. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan