D
Deleted member 95
Guest
Hoe kunt ge nu de legendarische cram niet kennen?New member en al direct het laatste woord willen hebben. Zo gaan we hier niet beginnen eh..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kunt ge nu de legendarische cram niet kennen?New member en al direct het laatste woord willen hebben. Zo gaan we hier niet beginnen eh..

Wie? Wat? Waar?Na een halve dag terug op het forum komen en zien dat bij sommigen de banhamer weer toegeslagen heeft. Altijd spijtig om het drama gemist te hebben.
Ik weet enkel wie maar niet wat en waar, dat heb ik allemaal gemistWie? Wat? Waar?

Zal dan toch eerder bij een topic geweest zijn waar wij niet komenWie? Wat? Waar?

Wie dan?Ik weet enkel wie maar niet wat en waar, dat heb ik allemaal gemist![]()
Mo allez?Soeplepel.
Hoe kan ik dat weten, ik kan die zijn warns niet bekijken he. Gij zijt de flik hier, gij zou dat moeten wetenVoor altijd? Allez kvond da nog een toffe.

Nieuwe crewmember functie : nestorius for warninformationpresident !!!Hoe kan ik dat weten, ik kan die zijn warns niet bekijken he. Gij zijt de flik hier, gij zou dat moeten weten![]()
Post kunnen verwijderd geweest zijn he. En wie zegt het dat dit door loser komt, kwestie dat ge uw fakkel nog niet moet ontsteken en uw riek nog in de schuur mag blijvenHeb die toch ook nog niet echt iets zien zeggen dat er over was. Wat heeft hij misdaan volgens Loser?

Gewoon hoofd van de informatiediensten van het forum is ook goed hoor. Met ongelimiteerde toegang tot de mods hun dossierNieuwe crewmember functie : nestorius for warninformationpresident !!!

Post kunnen verwijderd geweest zijn he. En wie zegt het dat dit door loser komt, kwestie dat ge uw fakkel nog niet moet ontsteken en uw riek nog in de schuur mag blijven![]()
Oppassen met beschuldigen of ge krijgt ook ne banHeb die toch ook nog niet echt iets zien zeggen dat er over was. Wat heeft hij misdaan volgens Loser?

Ik beschuldig niemand he, ik stel een vraag!Oppassen met beschuldigen of ge krijgt ook ne ban![]()
Volgens mij kan zij slecht naar een ongezien niveau tillen.Zijn niet alle flikken slecht tegenwoordig?![]()
Wtf waarom doet iemand zoiets?Blijkbaar mensen die onze kat hebben gevangen en naar de politie hebben gebracht met de melding dat ze daar al 2 dagen was.
Dit is onmogelijk aangezien we onze kat smorgens eens buitenlaten en ze in de vroege namiddag altijd terug thuis is.