Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bosduiven en Turkse tortelduiven schijten gans mijn terras vol.Vooral ook de ballustrade.
Is er een mogelijkheid om op die aluminium balustrade 12 volt te zetten?Zou een goed schrikeffect hebben.

Bosduiven en Turkse tortelduiven schijten gans mijn terras vol.Vooral ook de ballustrade.
Is er een mogelijk om op die aluminium balustrade 12 volt te zetten?Zou een goed schrikeffect hebben.
Normaal gaan die dieren daar geen last van hebben he. Ik zie ze toch ook zitten op elektriciteitskabels en nog niet gezien dat die ervan knallen, kan ook niet gezien er geen potentiaalverschil is he. Ik zou zeggen monteer van die duivenpinnen maar dat is niet echt haalbaar op een balustrade.

Normaal gaan die dieren daar geen last van hebben he. Ik zie ze toch ook zitten op elektriciteitskabels en nog niet gezien dat die ervan knallen, kan ook niet gezien er geen potentiaalverschil is he. Ik zou zeggen monteer van die duivenpinnen maar dat is niet echt haalbaar op een balustrade.
Die draden in zo'n kabels zitten dan ook niet bloot he.

Ik vraag aan een collega om een screenshot van een foutmelding op de pc door te sturen. Dat gaat niet want hij heeft geen MS Word op die pc staan :cry:.

Die draden in zo'n kabels zitten dan ook niet bloot he.
hoogspanning wel dacht ik.
Maar na nader onderzoek blijkt dat dit een fabel is dat volgens daarvan niets weten

hoogspanning wel dacht ik.
Maar na nader onderzoek blijkt dat dit een fabel is dat volgens daarvan niets weten
Diegene die je ziet zitten, zitten op laagspanning, die gewoon beschermd zijn. :p

Plakt Velcro op aluminium?Als je die tweezijdige gebruikt blijven die dan daaraan plakken die duiven?
Met eenzijdige moet dat ook lukken als ik ze goed bevestig.Maar die duiven moeten eraan blijven plakken.

Verse ergernis :sop:, misschien wel door anderen ook reeds meegemaakt.

Ik zeg tegen vrouw: "ik ga een ps5 kopen dit jaar. "
Antwoord: "Ge hebt toch een playstation"
Ik: "ja, maar da's een ps4"
Antwoord: "Hij is toch niet kapot, waarom wil je dan een nieuwe"

...

Begin maar he

Plakt Velcro op aluminium?Als je die tweezijdige gebruikt blijven die dan daaraan plakken die duiven?
Met eenzijdige moet dat ook lukken als ik ze goed bevestig.Maar die duiven moeten eraan blijven plakken.
Dan ga je nog meer kak moeten kuisen, want ze kunnen nergens anders naartoe vliegen om het te doen.
Koopt u gewoon een kat.

Een artikel op de site van VRT nieuws over het feit dat er in het speeldgoedmuseum in Mechelen een tentoonstelling is om o.a. aan te tonen dat speelgoedfabrikanten als LEGO bijna uitsluitend mannelijke ridders maken en dat dat niet meer actueel is volgens de huidige genderdiscussie.

Waar zijn wij toch in hemelsnaam allemaal mee bezig. Binnenkort moeten onze kinderen dus ook met transgenderridders spelen.

Of hoe we als maatschappij/wereld compleet zijn aan het doordraaien.

Een artikel op de site van VRT nieuws over het feit dat er in het speeldgoedmuseum in Mechelen een tentoonstelling is om o.a. aan te tonen dat speelgoedfabrikanten als LEGO bijna uitsluitend mannelijke ridders maken en dat dat niet meer actueel is volgens de huidige genderdiscussie.

Waar zijn wij toch in hemelsnaam allemaal mee bezig. Binnenkort moeten onze kinderen dus ook met transgenderridders spelen.

Of hoe we als maatschappij/wereld compleet zijn aan het doordraaien.
Historisch toch correct van Lego?

Ik stel voor dat we iedereen zijn piemel afhakken bij de geboorte. Iedereen als hetzelfde geslacht laten starten.

Verse ergernis :sop:, misschien wel door anderen ook reeds meegemaakt.

Ik zeg tegen vrouw: "ik ga een ps5 kopen dit jaar. "
Antwoord: "Ge hebt toch een playstation"
Ik: "ja, maar da's een ps4"
Antwoord: "Hij is toch niet kapot, waarom wil je dan een nieuwe"

...

Begin maar he
Koopt zij ook nooit eens niet nieuws zonder dat kapot is? Denk eens en leg dat dan uit ;)

Historisch toch correct van Lego?

Ik stel voor dat we iedereen zijn piemel afhakken bij de geboorte. Iedereen als hetzelfde geslacht laten starten.

Dat is mijn ergernis net, historisch is dat correct, maar omdat het niet meer is aangepast aan onze huidige maatschappij is dat voor sommigen een issue. Compleet krankzinnig.

Hetzelfde met dat “goede huisvader” verhaal dat opeens een probleem is.

Ik kots echt van de richting waar we zijn aan het uitgaan als maatschappij. Alles moet eraan geloven zodra een paar overgevoelige zeikers het onderwerp als gevoelig afstempelen.

Da's toch ook maar door de media opgepikt omdat men bezig aan een grondige rewrite waar dat een van de vele updates is?

Dat maakt toch allemaal niet uit, waarom moet dat überhaupt aangepast worden? Dat is een term die iedereen kent, ik begrijp dat echt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan