Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal gaan die dieren daar geen last van hebben he. Ik zie ze toch ook zitten op elektriciteitskabels en nog niet gezien dat die ervan knallen, kan ook niet gezien er geen potentiaalverschil is he. Ik zou zeggen monteer van die duivenpinnen maar dat is niet echt haalbaar op een balustrade.Bosduiven en Turkse tortelduiven schijten gans mijn terras vol.Vooral ook de ballustrade.
Is er een mogelijk om op die aluminium balustrade 12 volt te zetten?Zou een goed schrikeffect hebben.
Van die pinnen gehad op dak,maar door stevige storm vliegen die eraf.
Mocht iemand een idee hebben voor balustrade
Die draden in zo'n kabels zitten dan ook niet bloot he.Normaal gaan die dieren daar geen last van hebben he. Ik zie ze toch ook zitten op elektriciteitskabels en nog niet gezien dat die ervan knallen, kan ook niet gezien er geen potentiaalverschil is he. Ik zou zeggen monteer van die duivenpinnen maar dat is niet echt haalbaar op een balustrade.
hoogspanning wel dacht ik.Die draden in zo'n kabels zitten dan ook niet bloot he.
Diegene die je ziet zitten, zitten op laagspanning, die gewoon beschermd zijn.hoogspanning wel dacht ik.
Maar na nader onderzoek blijkt dat dit een fabel is dat volgens daarvan niets weten
![]()
- HoogspanningsNet
404 – Onvoorzien Niet-Beschikbaar De gezochte pagina bestaat niet, is permanent verplaatst of er is een storing. Herstel de spanning door naar de homepage te gaan of probeer een andere zoekterm. The requested page does not exist, is permanently moved or there is an unavailability. Restore the...www.hoogspanningsnet.com

, misschien wel door anderen ook reeds meegemaakt.Dan ga je nog meer kak moeten kuisen, want ze kunnen nergens anders naartoe vliegen om het te doen.Plakt Velcro op aluminium?Als je die tweezijdige gebruikt blijven die dan daaraan plakken die duiven?
Met eenzijdige moet dat ook lukken als ik ze goed bevestig.Maar die duiven moeten eraan blijven plakken.
Historisch toch correct van Lego?Een artikel op de site van VRT nieuws over het feit dat er in het speeldgoedmuseum in Mechelen een tentoonstelling is om o.a. aan te tonen dat speelgoedfabrikanten als LEGO bijna uitsluitend mannelijke ridders maken en dat dat niet meer actueel is volgens de huidige genderdiscussie.
Waar zijn wij toch in hemelsnaam allemaal mee bezig. Binnenkort moeten onze kinderen dus ook met transgenderridders spelen.
Of hoe we als maatschappij/wereld compleet zijn aan het doordraaien.
Koopt zij ook nooit eens niet nieuws zonder dat kapot is? Denk eens en leg dat dan uitVerse ergernis, misschien wel door anderen ook reeds meegemaakt.
Ik zeg tegen vrouw: "ik ga een ps5 kopen dit jaar. "
Antwoord: "Ge hebt toch een playstation"
Ik: "ja, maar da's een ps4"
Antwoord: "Hij is toch niet kapot, waarom wil je dan een nieuwe"
...
Begin maar he

Historisch toch correct van Lego?
Ik stel voor dat we iedereen zijn piemel afhakken bij de geboorte. Iedereen als hetzelfde geslacht laten starten.
Da's toch ook maar door de media opgepikt omdat men bezig aan een grondige rewrite waar dat een van de vele updates is?Hetzelfde met dat “goede huisvader” verhaal dat opeens een probleem is.
binnen 2 weken geeft de massa daar geen hol meer om.Da's toch ook maar door de media opgepikt omdat men bezig aan een grondige rewrite waar dat een van de vele updates is?
Da's toch ook maar door de media opgepikt omdat men bezig aan een grondige rewrite waar dat een van de vele updates is?

Ik ga het proberen en ik houd u op de hoogte van het antwoord.Koopt zij ook nooit eens niet nieuws zonder dat kapot is? Denk eens en leg dat dan uit![]()