Base, was op een tijdelijke aanbieding gestoten (tijdelijk om in te tekenen, maar de prijs is voor altijd, niet enkel de eerste 6 maand oid).Unk, bij wie is dat voor gsm? Allesinds niet bij Proxi / orange / telenet ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Base, was op een tijdelijke aanbieding gestoten (tijdelijk om in te tekenen, maar de prijs is voor altijd, niet enkel de eerste 6 maand oid).Unk, bij wie is dat voor gsm? Allesinds niet bij Proxi / orange / telenet ?
Kwestie van takelbedrijven te steunen. In Spanje is dit zo by the way. Verboden tot verkeer is effectief laten afhalen met depanneur.Speciaal nog eens op site van goca gekeken, kortste weg van thuis naar hersteller of keuring mag wel, zonder passagiers. Hoe zou ge anders het probleem kunnen herstellen?![]()
Vergeet de snapchat hondenoortjes & -neus niet!Op Tinder is het eerder Kaylia die op haar 18j is bevallen van de Kenji met 5 lagen beauty filters.
~ Proud single mother ~
~ Kenji is my life ~
~ My Chihuahua is better than yours ~
Niet Milf waardig![]()
Nja tis nu ook Nie dat kweetniewa is Zenne,Kwestie van takelbedrijven te steunen. In Spanje is dit zo by the way. Verboden tot verkeer is effectief laten afhalen met depanneur.
Ja tuurlijk der zijn 2 nieuwe besteld, wel beetje zuur dat die er nog maar zo lang op lagen. En ook ambetant dat ik nu basically nergens naartoe mag dit weekend.Ik doelde niet op u hoor. Eigenlijk kunnen ze soms serieus overdrijven in de keuring. Maar hier zou ik aan de foto te zien toch ook aanraden voor nieuwe banden gezien het "lijwaad" geraakt is.
wtf is dat?Den DMX is dood![]()
De rappersnaam van Prince Philip.wtf is dat?
Geldt die aanbieding nog?Base, was op een tijdelijke aanbieding gestoten (tijdelijk om in te tekenen, maar de prijs is voor altijd, niet enkel de eerste 6 maand oid).
Ik ben wel benieuwd wat ge koopt op een webshop van de overheid.Webshops van de gemeente... en bij uitbreiding digitale overheidsdiensten in het algemeen.
Proberen te reserveren voor het zwembad. Alles gaat goed tot ik moet inloggen.
- Username/password die in mijn browser zijn opgeslagen werken niet (vreemd gezien ik dat een paar maand geleden nog gebruikt heb)
- Probeer de password reset link en krijg keurig een mailtje. Resetten van het wachtwoord lijkt goed te gaan maar bij het inloggen krijg ik nog steeds de melding dat het wachtwoord verkeerd is.
- Dan maar nog eens password reset proberen: U heeft al teveel pogingen om gedaan om te resetten (ok, 1 dus)
- Opnieuw begonnen en met eID ingelogd op de webshop. Bij het bestellen moet ik plots opnieuw inloggen. Opnieuw voor eID gekozen en dan krijg ik de volgende melding: Mogelijk moet je account nog geactiveerd worden, controleer jouw mailbox. Het kan ook zijn dat jouw account handmatig door de betreffende dienst moet worden geactiveerd. Als het aanmelden niet binnen 2 werkdagen lukt, neem dan contact op met de betreffende dienst.
- Zucht...
- Dan maar gewoon een nieuw account aangemaakt met [email protected] en dat werkt gewoon hoewel ik wel mijn echte naam en bijvoorbeeld rijksregisternummer heb gebruikt.
Het hele systeem (recreateX) voelt extreem amateuristisch aan en lijkt erger dan iets wat ik op twee dagen in elkaar flanste toen ik nog studeerde (eigenlijk ging er wel nooit iets mis met die password reset
Ik heb zelden last om ergens op een website of webshop in te loggen.
Ik heb zelden geen last om ergens op iets van de overheid in te loggen...
Die websites zijn 9/10 ontwikkeld door privébedrijven. Maar als de klant er geen fluit van kent laat die zich wel eens in 't zak zetten, of heeft geen idee dat kwaliteit geld kost.Webshops van de gemeente... en bij uitbreiding digitale overheidsdiensten in het algemeen.
Proberen te reserveren voor het zwembad. Alles gaat goed tot ik moet inloggen.
- Username/password die in mijn browser zijn opgeslagen werken niet (vreemd gezien ik dat een paar maand geleden nog gebruikt heb)
- Probeer de password reset link en krijg keurig een mailtje. Resetten van het wachtwoord lijkt goed te gaan maar bij het inloggen krijg ik nog steeds de melding dat het wachtwoord verkeerd is.
- Dan maar nog eens password reset proberen: U heeft al teveel pogingen om gedaan om te resetten (ok, 1 dus)
- Opnieuw begonnen en met eID ingelogd op de webshop. Bij het bestellen moet ik plots opnieuw inloggen. Opnieuw voor eID gekozen en dan krijg ik de volgende melding: Mogelijk moet je account nog geactiveerd worden, controleer jouw mailbox. Het kan ook zijn dat jouw account handmatig door de betreffende dienst moet worden geactiveerd. Als het aanmelden niet binnen 2 werkdagen lukt, neem dan contact op met de betreffende dienst.
- Zucht...
- Dan maar gewoon een nieuw account aangemaakt met [email protected] en dat werkt gewoon hoewel ik wel mijn echte naam en bijvoorbeeld rijksregisternummer heb gebruikt.
Het hele systeem (recreateX) voelt extreem amateuristisch aan en lijkt erger dan iets wat ik op twee dagen in elkaar flanste toen ik nog studeerde (eigenlijk ging er wel nooit iets mis met die password reset
Ik heb zelden last om ergens op een website of webshop in te loggen.
Ik heb zelden geen last om ergens op iets van de overheid in te loggen...
Staat eigenlijk in de 2e lijn van de postIk ben wel benieuwd wat ge koopt op een webshop van de overheid.

Denkt het niet, was er op gekomen via een Google advertentie toen ik zocht naar mobiele providers.Geldt die aanbieding nog?