Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schijtartikels in HLN

Een hypotheek afbetalen van 1.500 euro, een baby van bijna 2 jaar én nog kunnen sparen: zo pakt het jonge koppel Elke (31) en Joey (33) het aan

Gezamelijk inkomen: 5000 euro

:unsure:

Lijkt me een hard leven.
Ha, ik las ook die kop en vroeg me al af wat ze samen zouden verdienen.

In die leesbare intro stond al dat ze beide maandelijks 1500 euro op de gezamenlijke rekening zetten en de rest op een persoonlijke rekening. Dan weet je dat ze niet met een loon van 1600 euro zitten eh.

Ik heb het al gezegd, soms moet ge gewoon pal door de duisternis om verlichting te bereiken.
Dat verdient een tegeltje.

aoigsct.png

In een half uur tijd van kiplekker naar volledig naar de kloten. Misselijk, koud, harder rillen dan ene met parkinson.

Schijtartikels in HLN

Een hypotheek afbetalen van 1.500 euro, een baby van bijna 2 jaar én nog kunnen sparen: zo pakt het jonge koppel Elke (31) en Joey (33) het aan

Gezamelijk inkomen: 5000 euro

:unsure:

Lijkt me een hard leven.
Paupers volgens de BG-standaarden dus.

Op Tinder is het eerder Kaylia die op haar 18j is bevallen van de Kenji met 5 lagen beauty filters.
~ Proud single mother ~
~ Kenji is my life ~
~ My Chihuahua is better than yours ~

Niet Milf waardig :p
Inclusief reetgewei of tribal?

Bonus punten per playboy bunny dat ge kunt vinden op de kledij.

Daarnet in de supermarkt een vader met zijn 2 tieners/pubers, de oudste was zeker 14, elk met hun kar en dan maar de ganse gang blokkeren. Kunnen die nu echt niet alleen thuis/in de auto blijven. Zucht. 🤦‍♀️
Mochten zij nu de enige zijn, maar de helft van het volk in de supermarkt waren mensen die met twee of meer waren.

Andere ergernis: Iedere sector, nu weer de horeca, die compensaties eist voor de corona-situatie. Ik snap het zeker, maar de overheid is toch geen ezeltje dat geld schijt.

Daarnet in de supermarkt een vader met zijn 2 tieners/pubers, de oudste was zeker 14, elk met hun kar en dan maar de ganse gang blokkeren. Kunnen die nu echt niet alleen thuis/in de auto blijven. Zucht. 🤦‍♀️
Mochten zij nu de enige zijn, maar de helft van het volk in de supermarkt waren mensen die met twee of meer waren.
Onlangs nog een ouder koppel gezien dat samen was aan het winkelen met 2 karren, en dan achter elkaar gingen aanschuiven aan een kassa. Die aan de kassa vroeg op een sarcastische toon "moet je 2 bonnentjes of 1 bonnetje hebben", want ze had al lang door dat dat een koppel was. Die vrouw gebaarde eerst nog van krommen aas alsof ze echt niet bij elkaar hoorden, maar toen de man had afgerekend, bleef hij daar als een dwaas staan wachten op haar tot ze klaar was. Prachtig moment.

Onlangs nog een ouder koppel gezien dat samen was aan het winkelen met 2 karren, en dan achter elkaar gingen aanschuiven aan een kassa. Die aan de kassa vroeg op een sarcastische toon "moet je 2 bonnentjes of 1 bonnetje hebben", want ze had al lang door dat dat een koppel was. Die vrouw gebaarde eerst nog van krommen aas alsof ze echt niet bij elkaar hoorden, maar toen de man had afgerekend, bleef hij daar als een dwaas staan wachten op haar tot ze klaar was. Prachtig moment.
Exact. Of gewoon de tweede met een lege kar. Of de ene gaat al aan de kassa staan aanschuiven, de andere shopt rustig verder en eist dan er tussen gelaten te worden. En als ze dan nog op een rustig moment met twee gaan winkelen laat me koud, maar élk gangpad versperren en niet doorhebben dat er mensen proberen te kruisen of passeren. ELKE KEER OPNIEUW :frown:

Volksmanieren op zijn best.

Exact. Of gewoon de tweede met een lege kar. Of de ene gaat al aan de kassa staan aanschuiven, de andere shopt rustig verder en eist dan er tussen gelaten te worden. En als ze dan nog op een rustig moment met twee gaan winkelen laat me koud, maar élk gangpad versperren en niet doorhebben dat er mensen proberen te kruisen of passeren. ELKE KEER OPNIEUW :frown:
Ook al een keer gehad dat iemand een paar minuten de rij ophield omdat haar man aan een andere kassa was aan het aanschuiven en ze kon niet betalen want "mijn man heeft onze bankkaart".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan