Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dingen tweedehands verkopen is toch vaak echt kut. Zo veel vragen stellen die gewoon in de uitleg onder de foto's staan. Belachelijke biedingen doen, arrogant doen, ... ffs please
"Is deze nog beschikbaar?" waarop er een doodse stilte volgt.

Dat schitterend egoïsme weer van sommige terugkeerders in de krant vanochtend. Gewoon terug naar werk en kinderen terug naar school. Ik hoop dat ze slecht kunnen liegen tegen de juf.

Dingen tweedehands verkopen is toch vaak echt kut. Zo veel vragen stellen die gewoon in de uitleg onder de foto's staan. Belachelijke biedingen doen, arrogant doen, ... ffs please

"Is deze nog beschikbaar?" waarop er een doodse stilte volgt.

Het komt een beetje van twee kanten met zo'n zaken. Mijn vrouw zocht ook iets via fb marketplace of hoe dat heet. Dan staat ze erop zelf te communiceren, wat goed is om haar Nederlands te oefenen, maar dan zien ze vaak al snel dat het haar moedertaal niet is. Al een paar keer gewoon al afgesproken dat we er dezelfde of de volgende dag kunnen omkomen, bevestiging gekregen, maar dan is het toch ineens al verkocht iets later.

Viruswaanzin VZW heeft in elk geval zijn naam niet gestolen.

Daar zit echt een hoop gek volk bij elkaar, dat zichzelf in die echokamer nog gekker maakt. Heb er zo eentje op facebook die zich nu volop heeft gestort op het aantonen van de "grote samenzwering". Zo een hoop nietszeggende memes en boodschappen, die vaak worden verwijderd wegens fake news. Bijvoorbeeld hoe Bill Gates in de jaren '80 zelf een computervirus zou verspreid hebben om antivirussoftware te verkopen, en dit nu herhaalt met COVID-19 en het vaccin (hoe kom je er ook gewoon op). Dit was het laatste pareltje, de schrijffouten krijg je gratis bij de loze claims:

Waarom verschuilt “iedereen” zich ineens achter de woorden “ik geloof in de wetenschap (lees: vaxxin) PUNT”?
Is dit vanuit angst of de hoop dat dat ons moet redden?
Ik geloof ook in wetenschap! Tuurlijk! Maar niet de gemanipuleerde variant!
Is iedereen vergeten wat het Mexicaanse griep vaXXin teweeg heeft gebracht?
😣

Ineens was het virus weg toen de link met narcoleptie ontdekt werd bij kinderen! Slachtoffers kregen 100 000den euro’s als schadevergoeding.
Waar was de wetenschap toen?! Of was het toen “Oh de wetenschap heeft gefaald” “Jammer” “Volgende keer beter” ?!
🧐

Mijn internet dat weer zot doet. Download is 2.5 mbits/sec download en 3.1 upload waar dat 100 en 10 moet zijn. Ik kan mijn router ook niet meer bereiken.
Orange weet ook niet hoe het komt en 'ze gaan mij bellen'

2 maand geleden juist hetzelfde voor gehad, 5 dagen crappy internet met constant onderbrekingen. Heel leuk als je van thuis uit werkt.
Ze gingen ook bellen maar was plots out of the blue opgelost en niets meer van gehoord.

en 't was juist 2x xp weekend in CoD :(

Ik weet niet of het een ergernis, eerder een belangrijke ontwikkeling maar ons kantoor wordt overgenomen door Konrad Holding. Afwachten dus wat dat gaat geven. Ik zie kansen, ik zie ook kansen waar het kan mislopen. Who knows....

Mijn internet dat weer zot doet. Download is 2.5 mbits/sec download en 3.1 upload waar dat 100 en 10 moet zijn. Ik kan mijn router ook niet meer bereiken.
Orange weet ook niet hoe het komt en 'ze gaan mij bellen'

2 maand geleden juist hetzelfde voor gehad, 5 dagen crappy internet met constant onderbrekingen. Heel leuk als je van thuis uit werkt.
Ze gingen ook bellen maar was plots out of the blue opgelost en niets meer van gehoord.

en 't was juist 2x xp weekend in CoD :(
router zelf zonder stroom voor een kleine minuut en dan opnieuw aanleggen.

edit: heb je het probleem ook voor als je de kabel gebruikt?

De politiek correctheid die toch wel echt de spuigaten uitloopt.

Tell me more, tell me more!
Did she put up a fight?

Alles verbieden (cancel culture) is belachelijk, maar idealiter wordt er wel eens stilgestaan bij het verschil tussen toen en nu.

Ik weet niet of het een ergernis, eerder een belangrijke ontwikkeling maar ons kantoor wordt overgenomen door Konrad Holding. Afwachten dus wat dat gaat geven. Ik zie kansen, ik zie ook kansen waar het kan mislopen. Who knows....
Als het mis zou lopen is dit misschien een tip. :unsure:

Het begint idd ziekelijk te worden. Wat is het volgende? The Godfather in de ban omdat er geen Afro-Amerikanen of Aziaten in de Italiaanse maffia zitten ten tijde van 1940 en '50?

Ik speel graag eens wat Rocket League. Maar vaak als je een match hebt waar je dan 2 of 3 - 0 voor komt dan vertrekken de meeste tegenstanders steeds. Dat is echt zo zwak, imo mogen ze mensen die moedwillig een match vroegtijdig verlaten strafpunten geven en na x aantal strafpunten een ban van bepaalde tijd.

Tell me more, tell me more!
Did she put up a fight?

Alles verbieden (cancel culture) is belachelijk, maar idealiter wordt er wel eens stilgestaan bij het verschil tussen toen en nu.
waarmee ge hopelijk wilt zeggen dat het vroeger toch plezanter was.
ik heb nu nog nooit het in mijne kop gehad als ik deze film bekijk van: yes, da is nu eens ne film waar ze de vrouwen goed onderdrukken.
en die film speelt zich af ik de jaren ‘50. Nogal normaal dat er toen weinig of geen zwarten op een middelbare school zaten.

Garantie vijf twitterberichten.
Dat is het nieuwe nieuws: Zoek u een paar twitter-berichten en maak daar dan van "mensen vinden dat..." of "alle fans van X vinden dat... "

Naar ikea voor de goeikoop is er de laatste jaren ook ni meer bij.

Ik wil mij een mobiele werkbank op wielen maken met stopcontacten en zo in om mijn cirkelzaag vanboven op de maken en werkblad waar ik mijn cirkelzaagslede kan op monteren. Dus het plan was om 3 ikea onderkastjes van 60x60 te gaan halen met schuiven in.

Ik voeg de kastjes toe: 105 euro totaal
ik voeg de lades en fronten toe: (simpel wit fronteke, niks speciaal met de eenvoudigste trekker)

835 euro totaal :LOL: zelfs nog geen werkblad gekozen :confused:

Laatst bewerkt:
ik heb nu nog nooit het in mijne kop gehad als ik deze film bekijk van: yes, da is nu eens ne film waar ze de vrouwen goed onderdrukken.
Dat is anders toch echt geen nieuw sentiment over die film hoor...

en die film speelt zich af ik de jaren ‘50. Nogal normaal dat er toen weinig of geen zwarten op een middelbare school zaten.
Neen, ik wil zeggen dat je zaken binnen zijn context moet zien in plaats van ze af te schaffen, en zo misschien voer voor discussie kunnen worden. Neen, zwarten gingen toen niet naar dezelfde scholen en komen dus niet in de film voor, en een vrouw een beetje onder druk zetten om seks te hebben was maar normaal. Dat zo'n teksten tegenwoordig niet meer kunnen lijkt mij nogal wiedes, en dat is inderdaad geen nieuw feit ofzo.

Dat is het nieuwe nieuws: Zoek u een paar twitter-berichten en maak daar dan van "mensen vinden dat..." of "alle fans van X vinden dat... "
Vijf personen zijn op Twitter verontwaardigd over iets onnozels...

TWITTER STAAT IN BRAND 🔥🔥!!!11!1!! 🔥

Da's echt. Dit is weer zo'n clickbait artikel. Zelfs VRTnws maakt zich er vaak schuldig aan. Als er op twitter iemand iets overdreven PC begint te verkondigen dan maken ze daar meteen een heel nieuwsbericht aan vuil omdat ze weten dat het veel reactie gaat uitlokken. Er zullen er altijd dwarsliggen, maar 't is net omdat de meerderheid zo'n zaken belachelijk vindt (gelukkig) dat daar zo gretig op gereageerd en geklikt wordt.
Ben dat ook strontbeu.

Naar ikea voor de goeikoop is er de laatste jaren ook ni meer bij.

Ik wil mij een mobiele werkbank op wielen maken met stopcontacten en zo in om mijn cirkelzaag vanboven op de maken en werkblad waar ik mijn cirkelzaagslede kan op monteren. Dus het plan was om 3 ikea onderkastjes van 60x60 te gaan halen met schuiven in.

Ik voeg de kastjes toe: 105 euro totaal
ik voeg de lades en fronten toe: (simpel wit fronteke, niks speciaal met de eenvoudigste trekker)

835 euro totaal :LOL: zelfs nog geen werkblad gekozen :confused:
Zelf maken, ben je voor een 100tal euro klaar (balken en multiplex) en het is nog een leuke oefening 😄

Ondanks €4000 investeringen hebben we nog altijd geluidsoverlast van onze quasi dove buur.
Helaas zijn de woningen gezet met gedeelde plateau's, zucht....

Kben dan ook te koppig om hier aan toe te geven é, ze moet godver maar stiller zetten of hoor apparaat indoen!
Politie kan niks doen, familie werkt gelukkig goed mee en grijpt in alst echt er over is, maar het is die onrust in je eigen woning waar ik de kriebels van krijg. Je bent altijd aan het zoeken naar geluid terwijl het er soms zelfs niet eens is. Echt, da ze maar snel sterft of in een tehuis terechtkomt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan