Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik erger mij keihard aan het buiten in de kou aanschuiven om bij de slager of bakker binnen te kunnen. Kom aan de slager vandaag, staat daar een rij van 10 buiten ofzo. Godverdomme kutzooi.

Dan maar iets uithalen om te eten.
Herinner je je nog hoe het vroeger was? Met 20 man aan een veel te kleine toog en een hoop stress om te zien wie voor of u na was binnengekomen (want op 1 rijtje staan is te gemakkelijk of soms niet mogelijk).

Nee nu is het gewoon 1 of 2 man in de zaak en de rest staat netjes op een rijtje aan te schuiven. Ik vind da gewoon zalig en dat mag voor mij gerust zo blijven. En als het koud is doe je een lange onderbroek aan he zeg ffs :unsure:

*Hoort gekraak*
'Kunt ge nog wat chips overlaten aub? Niet alles opeten hé?'
'Neenee'

*Kijkt later in de zak en er is nog maar een handvol kruimels over*

Het waren zoute ribbelchips. :(
Niets verloren dus.

Herinner je je nog hoe het vroeger was? Met 20 man aan een veel te kleine toog en een hoop stress om te zien wie voor of u na was binnengekomen (want op 1 rijtje staan is te gemakkelijk of soms niet mogelijk).

Nee nu is het gewoon 1 of 2 man in de zaak en de rest staat netjes op een rijtje aan te schuiven. Ik vind da gewoon zalig en dat mag voor mij gerust zo blijven. En als het koud is doe je een lange onderbroek aan he zeg ffs :unsure:
Niets zo plezant als in de regen staan wachten voor uw potteke preparé.

Ben waarschijnlijk op tweakers opgelicht.. De account van de verkoper werd kort na de deal door mods gedeactiveerd vanwege onregelmatigheden, nét nadat ik centen had overgemaakt. Ik hoop dat ik het item alsnog zal ontvangen, maar ik vrees ervoor :mad:.

Ja, mijn geheugen is nog net goed genoeg om te weten wat we tot maart deden. Het is zot genoeg ook capabel om zonder veel problemen te onthouden wie voor en na mij binnengekomen is zodat ik daar geen stress over moet hebben ;)

Sorry. Ik erger me er nog steeds aan.

Ge had daar iets goed voor dacht ik zo een toestel dat papier uitbraakt met een cijferke op en dat kon de verkoper dan roepen of tonen op een scherm.
Handig, tenzij je in 1 of ander boerendorp woont natuurlijk...

Via bakkersonline vind je bakkers die een webshop hebben. Ik bestel en betaal de dag op voorhand. De dag zelf daarheen. Alles voorbereid, gewoon oppakken en wegwezen. Tijdwinst en mijn pistolekes :love:
Idd, bakker in mijn dorp werkt gelukkig ook zo.
Ik werk sinds maart al op deze manier, omwille van corona mogen betaalde bestellingen aan de zijdeur opgehaald worden dus ik moet de winkel zelfs niet meer binnen.

Mijn broer profiteert er in elk geval ook van, ik bestel het zijne mee en ga het aan zijn deur afzetten :)

sites zoals reddit en pinterest die aangeven dat ik een notificatie/bericht heb, terwijl het telkens gewoon hun eigen suggestie is. Om de een of andere reden irriteert het me om dat belletje met die rode 1 te zien staan en wil ik dat altijd weg. Dat is zo`n vervelende handeling om telkens naar die notificatie te gaan zien en te merken dat het weer hun suggestie is. Get lost met uw suggesties en verwittig me enkel bij reacties of likes zoals hier. #firstworldproblem

sites zoals reddit en pinterest die aangeven dat ik een notificatie/bericht heb, terwijl het telkens gewoon hun eigen suggestie is. Om de een of andere reden irriteert het me om dat belletje met die rode 1 te zien staan en wil ik dat altijd weg. Dat is zo`n vervelende handeling om telkens naar die notificatie te gaan zien en te merken dat het weer hun suggestie is. Get lost met uw suggesties en verwittig me enkel bij reacties of likes zoals hier. #firstworldproblem
Dat is net hun doel, ze weten dat mensen dat bolletje weg willen omdat dat psychologisch zo werkt.

Via bakkersonline vind je bakkers die een webshop hebben. Ik bestel en betaal de dag op voorhand. De dag zelf daarheen. Alles voorbereid, gewoon oppakken en wegwezen. Tijdwinst en mijn pistolekes :love:
Ook een paar keer gedaan bij bakker in naburig dorp. Staat er zondag om half 9 20 man voor je in de lijn van de bestellingen. 😤 En de croissants zijn dan nog eens plat gelijk ne sandwich.

Bakker in het dorp heeft ook geen deftig gerief en is op zondag gesloten. Sjans dat er panos is in het tankstation er tegenover. Of anders zijn hey afbakcrossants uit de winkel.

Welke reddit-app gebruik je? De officiële stuurt inderdaad om de haverklap meldingen. RIF enkel als je de app opent en je kan zelf nog een hoop instellen.

Welke reddit-app gebruik je? De officiële stuurt inderdaad om de haverklap meldingen. RIF enkel als je de app opent en je kan zelf nog een hoop instellen.
de officiele, maar de notificaties zijn geblocked op de gsm. Dus het is ook enkel bij het openen, maar zelf dan irriteert het me omdat het telkens een nutteloze notificatie is.

Nochtans doet ge het niet.
tenor.gif

Dingen tweedehands verkopen is toch vaak echt kut. Zo veel vragen stellen die gewoon in de uitleg onder de foto's staan. Belachelijke biedingen doen, arrogant doen, ... ffs please

Ooh man, waarom hoor ik hier nu pas van?

Bakker hier in de buurt die dat blijkbaar doet, en ook aan huis levert.
En het is een bakker met Spelbrood (onze jongste is allergisch aan tarwe).

Dat maakt veel zaken een pak gemakkelijker.
Merci!!!

Dingen tweedehands verkopen is toch vaak echt kut. Zo veel vragen stellen die gewoon in de uitleg onder de foto's staan. Belachelijke biedingen doen, arrogant doen, ... ffs please
Vanaf mensen domme vragen stellen of belachelijke boden doen, dan negeer je die toch gewoon?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan