Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zowaar nog een prachtige vergelijking.
tenor.gif

waarom zouden we? ten eerste was dit in de context een grap en ten tweede is oogkleppen op en alles monddood maken wat niet in uw kraam past het domste wat ge kunt doen.
een beetje zijn zoals in het verkeer: ge kijkt naar links en naar rechts en op basis van wat ge (niet) ziet neemt ge een beslissing.

En ik heel mijn leven verkeerd geleerd dat het niet links-rechts is maar links-rechts-links en dan pas gaan.

En ik heel mijn leven verkeerd geleerd dat het niet links-rechts is maar links-rechts-links en dan pas gaan.
ge hebt natuurlijk gelijk, maar ik wou links niet bevoorrechten, want anders zouden ze daar weer over vallen. Maar ik was vergeten dat er altijd wel een betweter aanwezig is. :angry:

ge hebt natuurlijk gelijk, maar ik wou links niet bevoorrechten, want anders zouden ze daar weer over vallen. Maar ik was vergeten dat er altijd wel een betweter aanwezig is. :angry:

Over betweters gesproken.
Den eerste keer dat ik een jaar gratis kijk op TV.
Maar zijn dat altijd zo een lompe mensen?

- een tweebenig instrument om cirkels te tekenen?

- euh ne kompas?

waarom zouden we? ten eerste was dit in de context een grap en ten tweede is oogkleppen op en alles monddood maken wat niet in uw kraam past het domste wat ge kunt doen.
een beetje zijn zoals in het verkeer: ge kijkt naar links en naar rechts en op basis van wat ge (niet) ziet neemt ge een beslissing.
OK Albert motard.

elke gazetlezer weet dat DM een kwaliteitskrant is.
pic0143.png
De Morgen een kwaliteitskrant noemen is hetzelfde als frikandel tegen een curryworst zeggen.

Eens kijken hoeveel mensen ik met 1 zin op hun paard gekregen heb. Nuja, beter op een paard dan onder een paard eh. :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan