Tonerider
Well-known member
Zowaar nog een prachtige vergelijking.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zowaar nog een prachtige vergelijking.
En ook gene ambtenaar op het gemeentehuis want dat is meer uren dicht op ne dag dan mijne lokale nachtwinkelDuidelijk geen sos gij met al die overuren![]()

waarom zouden we? ten eerste was dit in de context een grap en ten tweede is oogkleppen op en alles monddood maken wat niet in uw kraam past het domste wat ge kunt doen.
een beetje zijn zoals in het verkeer: ge kijkt naar links en naar rechts en op basis van wat ge (niet) ziet neemt ge een beslissing.
ge hebt natuurlijk gelijk, maar ik wou links niet bevoorrechten, want anders zouden ze daar weer over vallen. Maar ik was vergeten dat er altijd wel een betweter aanwezig is.En ik heel mijn leven verkeerd geleerd dat het niet links-rechts is maar links-rechts-links en dan pas gaan.

ge hebt natuurlijk gelijk, maar ik wou links niet bevoorrechten, want anders zouden ze daar weer over vallen. Maar ik was vergeten dat er altijd wel een betweter aanwezig is.![]()
OK Albert motard.waarom zouden we? ten eerste was dit in de context een grap en ten tweede is oogkleppen op en alles monddood maken wat niet in uw kraam past het domste wat ge kunt doen.
een beetje zijn zoals in het verkeer: ge kijkt naar links en naar rechts en op basis van wat ge (niet) ziet neemt ge een beslissing.
De Morgen een kwaliteitskrant noemen is hetzelfde als frikandel tegen een curryworst zeggen.elke gazetlezer weet dat DM een kwaliteitskrant is.
![]()

OPSTAAAAAAAAAAAAAANIk kan niet slapen en moet binnen 6 u opstaan.
Ik kon niet opstaan en moet binnen 16u weer gaan slapen.Ik kan niet slapen en moet binnen 6 u opstaan.
Dank uOPSTAAAAAAAAAAAAAAN
Jawadde, gaat dat wel lukkenIk kon niet opstaan en moet binnen 16u weer gaan slapen.
't is gelukt, dank voor de bezorgdheid!Dank u
Jawadde, gaat dat wel lukken

Dan heb ik goed nieuws voor jou, want de nieuwste BG merchandising line bevat ook een scheurkalender met een kak- of worst-gerelateerde oneliner voor iedere dag.De "grapjes" op de scheurkalender van de druivelaar die elke dag flauwer worden.
En we zijn nog maar april![]()
Dan heb ik goed nieuws voor jou, want de nieuwste BG merchandising line bevat ook een scheurkalender met een kak- of worst-gerelateerde oneliner voor iedere dag.

Grappig, maar de realiteit is anders: 1 mop op 1 januari, en dan 364 blaadjes die blijven inzoomen op 1 woord van die mop.Ik denk eerder dat die scheurkalender elke dag een nieuwe semantische discussie voorstelt.
Lange mop wel.Grappig, maar de realiteit is anders: 1 mop op 1 januari, en dan 364 blaadjes die blijven inzoomen op 1 woord van die mop.
Nee hoor, discussieren in cirkels is hier welgekend, dus er vaak teruggegaan naar een eerder woord om exact hetzelfde over te zeggen.Lange mop wel.