Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben precies een wandelende strontmachine vandaag.
Ben al zeker 5 keer gaan kakken. Het is telkens veel, maar wel van normale consistentie en er zijn verder geen ongemakken mee gemoeid. Het ergerlijke is gewoon dat ik mijn werk niet gedaan krijg.
#help @kay-gell tips?

Ik ben precies een wandelende strontmachine vandaag.
Ben al zeker 5 keer gaan kakken. Het is telkens veel, maar wel van normale consistentie en er zijn verder geen ongemakken mee gemoeid. Het ergerlijke is gewoon dat ik mijn werk niet gedaan krijg.
#help @kay-gell tips?

Na de 4de keer probeer ik op te houden en te kakken voor ik ga douchen. 5 keer op ne dag vegen is nefast voor uw poepenolleke, dan kunt ge het beter in de douche reinigen.

Sinds wanneer is het universele "PM" (private message) vervangen door "DM" (afkorting onbekend)?

Van waar komt het? Waarom is dat veranderd? En wie heeft dat plots zo bepaald voor de rest van de wereld?

Sinds wanneer is het universele "PM" (private message) vervangen door "DM" (afkorting onbekend)?

Van waar komt het? Waarom is dat veranderd? En wie heeft dat plots zo bepaald voor de rest van de wereld?
Direct message.
Ik denk dat het van instagram komt, niet zeker.

Is vooral bij Twitter gestart. Die hadden die “DM” term al lang voor instagram in gebruik.

Dat is al jaren zo.
Slide in my DM als ge meer info wilt.

Laatst bewerkt:
ik wil mijn gras gaan afrijden, ga naar de zitmaaier (die aan de druppellader hangt) en ruik een rare geur...

heel die loodzuur batterij staat gezwollen, en stinken...

Elke bezitter van zonnepanelen weet dat de DM de digitale meter is. Ten allen tijde buitenhouden!

elke gazetlezer weet dat DM een kwaliteitskrant is.
pic0143.png

Ook buiten houden dit links propagandablaadje
waarom zouden we? ten eerste was dit in de context een grap en ten tweede is oogkleppen op en alles monddood maken wat niet in uw kraam past het domste wat ge kunt doen.
een beetje zijn zoals in het verkeer: ge kijkt naar links en naar rechts en op basis van wat ge (niet) ziet neemt ge een beslissing.

waarom zouden we? ten eerste was dit in de context een grap en ten tweede is oogkleppen op en alles monddood maken wat niet in uw kraam past het domste wat ge kunt doen.
een beetje zijn zoals in het verkeer: ge kijkt naar links en naar rechts en op basis van wat ge (niet) ziet neemt ge een beslissing.
Zowaar nog een prachtige vergelijking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan