Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben precies een wandelende strontmachine vandaag.
Ben al zeker 5 keer gaan kakken. Het is telkens veel, maar wel van normale consistentie en er zijn verder geen ongemakken mee gemoeid. Het ergerlijke is gewoon dat ik mijn werk niet gedaan krijg.
#help @kay-gell tips?
Direct message.Sinds wanneer is het universele "PM" (private message) vervangen door "DM" (afkorting onbekend)?
Van waar komt het? Waarom is dat veranderd? En wie heeft dat plots zo bepaald voor de rest van de wereld?
Sinds wanneer is het universele "PM" (private message) vervangen door "DM" (afkorting onbekend)?
Van waar komt het? Waarom is dat veranderd? En wie heeft dat plots zo bepaald voor de rest van de wereld?
ik wil mijn gras gaan afrijden, ga naar de zitmaaier (die aan de druppellader hangt) en ruik een rare geur...
heel die loodzuur batterij staat gezwollen, en stinken...
't Is wel een kapotte.Beetje stoefen da ge ne zitmaaier hebt ofwa. Snob!
't Is wel een kapotte.
Goedkoop?Ik heb ni es gras! Hoe denkt ge da da voelt?

Sinds wanneer is het universele "PM" (private message) vervangen door "DM" (afkorting onbekend)?
Ook buiten houden dit links propagandablaadjeelke gazetlezer weet dat DM een kwaliteitskrant is.
![]()
waarom zouden we? ten eerste was dit in de context een grap en ten tweede is oogkleppen op en alles monddood maken wat niet in uw kraam past het domste wat ge kunt doen.Ook buiten houden dit links propagandablaadje
Zowaar nog een prachtige vergelijking.waarom zouden we? ten eerste was dit in de context een grap en ten tweede is oogkleppen op en alles monddood maken wat niet in uw kraam past het domste wat ge kunt doen.
een beetje zijn zoals in het verkeer: ge kijkt naar links en naar rechts en op basis van wat ge (niet) ziet neemt ge een beslissing.
Duidelijk geen sos gij met al die overurenMijn trigger- en sarcasmedetectoren draaien hier overuren![]()