FTFYVorst hier al genoeg gezien met die klote/kut-sneeuw in april. Laat maar zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYVorst hier al genoeg gezien met die klote/kut-sneeuw in april. Laat maar zijn.
Allez seg, moet ik nu dat heel Wikipedia artikel quoten?en welke hoendersoort is het dan?

Ik probeer, maar ik krijg niet altijd mijn ei / spermacel gelegd.Altijd haantje/kipje de voorste willen zijn met uw snuggere opmerkingen he.

ik begin al te twijfelen of ge geen vrouw zijt.Allez seg, moet ik nu dat heel Wikipedia artikel quoten?
Ik probeer, maar ik krijg niet altijd mijn ei / spermacel gelegd.![]()
Nu, er zullen ook wel mensen zijn die van zichzelf vinden dat ze meerdere geslachten hebben. En sommigen van hen beschouwen dat dan misschien wel effectief als een meervoud? Geen idee ik ben helemaal niet thuis in al die toestanden. Maar dat is in ieder geval niet de standaardbedoeling van die 'hen'.
) nog serieus te nemen.Nee, een collega.Toch geen printer?
Hier van hetzelfde, het is een tijdje rustig geweest, maar het begint weer.Wordt de laatste tijd weer veel lastig gevallen door van die spam telefoontjes
Zal de instellingen in mijn gsm weer veranderen dat onbekende nummers meteen naar voicemail gaan.
Wordt de laatste tijd weer veel lastig gevallen door van die spam telefoontjes
Zal de instellingen in mijn gsm weer veranderen dat onbekende nummers meteen naar voicemail gaan.
Ik gebruik Gmail zo goed als niet en toch zit daar altijd heel wat spannend in als ik die mailbox controleer.
Bij mijn telenet mail account heb ik ook dagelijks heel wat spannend, om zot van te worden.
Kut smartphone, sinds die laatste update gaat die autocorrect in overdrive.autocorrect much?
Heb het getest en nee maar had voor het lek er ook regelmatig last van. Wss van een andere database lek.zit ge in de FB-datalek?
ik heb de laatste weken enorm veel last van spam in gmail... vroeger was dat sporadisch es een mailke om de paar dagen. Nu elke dag 10-20 mails
ja, dat wel, maar ik erger mij daar aan: dan heb ik daar een label met "ongelezen" mails!!! arghlKomt dat daar niet gewoon in de spamfolder terecht die zichzelf na 30 dagen leegt?