Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken wel een "het" op het werk..

het ligt weer stil, het doet weer niet teveel, het is precies kapot. Ha nee, het leeft nog.

Nu, er zullen ook wel mensen zijn die van zichzelf vinden dat ze meerdere geslachten hebben. En sommigen van hen beschouwen dat dan misschien wel effectief als een meervoud? Geen idee ik ben helemaal niet thuis in al die toestanden. Maar dat is in ieder geval niet de standaardbedoeling van die 'hen'.

Ik moet altijd aan het koninklijk meervoud denken als ik "hen" hoor, en dan is het zeer moeilijk om die persoon (personen? :unsure:) nog serieus te nemen.

voor mijn opleiding bij de vdab moet ik ook de online lessen word, excel, powerpoint volgen. Hoe saai is me dat, niet alleen de cursus, maar de manier waarop die ingesproken zijn. Ge komt er bijna depri van.

ik heb de laatste weken enorm veel last van spam in gmail... vroeger was dat sporadisch es een mailke om de paar dagen. Nu elke dag 10-20 mails

Ik gebruik Gmail zo goed als niet en toch zit daar altijd heel wat spam in als ik die mailbox controleer.
Bij mijn telenet mail account heb ik ook dagelijks heel wat spam, om zot van te worden.

Laatst bewerkt:
zit ge in de FB-datalek?
Heb het getest en nee maar had voor het lek er ook regelmatig last van. Wss van een andere database lek.

edit: heb ook nooit mijn gsm nummer bij fb ingegeven.

Zelfde als @knight-rider. Een tijdje geen last gehad en nu toch weeral enkele dagen op rij (al was het vroeger wel erger en was dan een tijdje gestopt toen ik ze allemaal meteen naar mijn voicemail stuurde).

ik heb de laatste weken enorm veel last van spam in gmail... vroeger was dat sporadisch es een mailke om de paar dagen. Nu elke dag 10-20 mails

Komt dat daar niet gewoon in de spamfolder terecht die zichzelf na 30 dagen leegt?

Komt dat daar niet gewoon in de spamfolder terecht die zichzelf na 30 dagen leegt?
ja, dat wel, maar ik erger mij daar aan: dan heb ik daar een label met "ongelezen" mails!!! arghl
Edit: en ik durf het niet als verborgen zetten want soms zit daar een false positive tussen van iemand (of een bestellingsbevestiging) die toch in de spamfilter geraakt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan