Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt de laatste tijd weer veel lastig gevallen door van die spam telefoontjes :sop:
Zal de instellingen in mijn gsm weer veranderen dat onbekende nummers meteen naar voicemail gaan.

"Goede huisvader verdwijnt" en wordt vervangen door "een voorzichtig en redelijk persoon"

Kan ik nog mee leven. Maar wat met zij die zich als "zij" of "hen" willen laten aanspreken?

Die gaan zich zwaar geschoffeerd voelen door de enkelvoudige persoon. En wat met de apachehelicopters?

"Goede huisvader verdwijnt" en wordt vervangen door "een voorzichtig en redelijk persoon"

Kan ik nog mee leven. Maar wat met zij die zich als "zij" of "hen" willen laten aanspreken?

Die gaan zich zwaar geschoffeerd voelen door de enkelvoudige persoon. En wat met de apachehelicopters?
Sorry maar ik vind huisvader toch problematisch. Zo zijn er de dag van vandaag wel meerdere evenwaardige woonvormen zoals appartementen, co hosing, tiny house etc. Mede door dit woordgebruik blijft men hier in vlaanderen nog altijd serieuze druk zetten op de omgeving en de natuur.

Dit pik ik niet! Hier kan je jezelf niet meer uit lullen hoor.
Sorry maar dit ruikt naar seksuele intimidatie, gewoon je pik op haar hebben omdat ze vrouw is is not done en getuigt dat jij uw seksuele driften niet onder controle kan houden.
Oei, er is iemand op zijn/Haar pik getrapt...
hokjesdenker.

4-A1-F3-A18-58-D7-4-A6-D-8244-6-D4-A6-CCFCDED.jpg

:unsure:

Denk jij dat die zij/hen wordt gebruikt door mensen met een meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
Niet persé.

Maar het feit dat ze als "hen" wensen aangesproken te worden zien ze zichzelf toch als meerdere personen in 1 lichaam, nee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan