Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha jullie brengen mij op ideeën. Jammer genoeg is het hier Brussel niet, anders kon ik gewoon zijn spullen buiten zetten en verdwenen die vanzelf :)

Begin deze week 2x gaan wandelen, 1x bewust en 1x meer spontaan in the moment omdat ik wat tijd te verdoen had tussen 2 dingen door. Viel goed mee, was mooi weer ..
Vandaag voel ik me niet zo goed en werd ik een beetje zot hier thuis. Dan beslist om met de auto naar Brugge te rijden en daar in een park te gaan wandelen. Heb welgeteld 45 min rondgewandeld waarvan de helft op een bankje gezeten en toen was ik het beu. Ik ging eventueel nog doorrijden naar Oostende maar dan toch niet gedaan. Beslist om terug naar Kortrijk te rijden om wat langst de Leie te gaan wandelen ofzo. Heb op de parking 25 minuten in men auto gezeten en ben er niet uit geraakt. Uiteindelijk gewoon vertrokken en nog een toertje gedaan met de auto en dan naar huis.
Waarom ging het me niet af? Ik ergerde me dood en was zo paranoia als iets :unsure:

Begin deze week 2x gaan wandelen, 1x bewust en 1x meer spontaan in the moment omdat ik wat tijd te verdoen had tussen 2 dingen door. Viel goed mee, was mooi weer ..
Vandaag voel ik me niet zo goed en werd ik een beetje zot hier thuis. Dan beslist om met de auto naar Brugge te rijden en daar in een park te gaan wandelen. Heb welgeteld 45 min rondgewandeld waarvan de helft op een bankje gezeten en toen was ik het beu. Ik ging eventueel nog doorrijden naar Oostende maar dan toch niet gedaan. Beslist om terug naar Kortrijk te rijden om wat langst de Leie te gaan wandelen ofzo. Heb op de parking 25 minuten in men auto gezeten en ben er niet uit geraakt. Uiteindelijk gewoon vertrokken en nog een toertje gedaan met de auto en dan naar huis.
Waarom ging het me niet af? Ik ergerde me dood en was zo paranoia als iets :unsure:
Misschien eens denken om vrachtwagenchauffeur te worden als je zo graag rondbolt.

Iemand heeft mij een pakje gestuurd (ik heb zelf niets besteld), maar bpost kon het niet leveren door wegenwerken in de straat. Het zou een heel klein, licht paketje zijn, dus het is mij een raadsel waarom bpost wel - ondanks de wegenwerken - een briefje in de brievenbus heeft kunnen steken, maar niet dat pakje tot aan de deur heeft kunnen dragen.

Bon, ze hadden het pakje dan maar afgezet in een postkantoor (niet het dichtsbijzijnde), een goeie 40 minuten fietsen heen en terug. Ik ben deze voormiddag naar daar gefietst: het lag er niet. De persoon aan het loket zei dat ze het in een fout postkantoor hebben afgeleverd dat nog verder weg ligt.

Zorgen voor volgende week dan maar, ik heb geen goesting meer vandaag. Ik zie het nog gebeuren dat het helemaal geen klein, licht pakje is en ik volgende week 30 kilo op mijn bagagerek moet zien te verschepen.
Is het dan wel allemaal die moeite waard als je niets hebt besteld. Ik zou er niet om gaan.

😓 Sterkte! Morgen hopelijk een betere dag! 😘

Ik denk dat je eerder nood hebt aan een gezelschap? Ik weet niet of je lid bent van TikTok, maar als je video's zoekt op #anxiety ga je 1001 mensen zien die in hetzelfde schuitje zitten en zelfs wat tips kunnen geven. Veel sterkte.

Ik denk dat je eerder nood hebt aan een gezelschap? Ik weet niet of je lid bent van TikTok, maar als je video's zoekt op #anxiety ga je 1001 mensen zien die in hetzelfde schuitje zitten en zelfs wat tips kunnen geven. Veel sterkte.
Ja dat klopt, had +/- 1,5 week geleden hier ook al gezegd dat ik liever niet alleen ga wandelen en met gezelschap zou toffer zijn. Maar heb geen gigantische vriendengroep en soms lukt het ook gewoon niet 🤷‍♀️

Ja dat klopt, had +/- 1,5 week geleden hier ook al gezegd dat ik liever niet alleen ga wandelen en met gezelschap zou toffer zijn. Maar heb geen gigantische vriendengroep en soms lukt het ook gewoon niet 🤷‍♀️
Zijn er ook geen mensen in je omgeving(vb via facebook) die andere mensen oproepen om zich te melden indien ze zich niet goed voelen?
Durf ook zelf om hulp vragen. Als er 1 tijdperk is, waar je ongegeneerd om hulp kan vragen is het wel deze Corona-tijdperk. Durf dus uw hand uitsteken.

Ik luister meestal naar podcasts (of soms ook muziek) als ik alleen ga wandelen/lopen. Misschien helpt dat?

Prijzen van Zoo Antwerpen.

Abnormaal duur
Jup akkoord, de schaamte voorbij, als je dat met je kroost en vriendinnetjes moet doen kan je best een stevige lening aangaan, wij hadden onlangs dan nog het "geluk" een gratis ticket per persoon te krijgen voor juni ofzo te gebruiken in Antwerpen of Planckendael maar zelfs dan, meh.

Dacht ff relaxed om chinees te rijden, wa ASOT 1000 opzetten
Blijf ik toch nie plakken achter een enorm verstrooide chauffeur:

- 60+ waar je 50 mag
- 60 waar je 70 mag
- 100+ waar je 70 mag (kzat er achter en wou em net voorbijsteken dus helaas correct)
- remmen waar niet nodig was

Echt, relax? Nope, stressy af

Jup akkoord, de schaamte voorbij, als je dat met je kroost en vriendinnetjes moet doen kan je best een stevige lening aangaan, wij hadden onlangs dan nog het "geluk" een gratis ticket per persoon te krijgen voor juni ofzo te gebruiken in Antwerpen of Planckendael maar zelfs dan, meh.
De familie abonnementen vallen heel goed mee, zeker als je nog een tussenkomst van de werkgever hebt. Wij hebben jaren eentje gehad en ik denk dat we ong 150€ per jaar kwijt waren.

En terug 30 dagen ban.
Gewoon dezelfde meme die terug online stond die me weer genekt heeft.
Zien of dit protest weer helpt of nie...
een ezel stoot zich....
allez ge zijt dan uit de facebook jail en dan post ge nog eens het zelfde.
I see u like to live dangerously

een ezel stoot zich....
allez ge zijt dan uit de facebook jail en dan post ge nog eens het zelfde.
I see u like to live dangerously

Nee nee he. Mijn eerste post was "unbanned" en gewoon terug zichtbaar. Dus ze geven toe dat 't een fout was en zetten hem zelf terug zichtbaar... 🤷‍♂️😅

De familie abonnementen vallen heel goed mee, zeker als je nog een tussenkomst van de werkgever hebt. Wij hebben jaren eentje gehad en ik denk dat we ong 150€ per jaar kwijt waren.
Feit abonnement is in verhouding met kaartjes voor is een keer dan weer wel goedkoop. Keer of drie gaan en je zal t er wel uithebben op een jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan