Ik vermoed dat jij zijn dag ook hebt gemaakt. 'Technische remote helpdesk' klinkt trouwens ook als iets compleet nutteloos2de dag zonder WiFi op het werk, dus na de 2de keer resetten van de modem, toch maar onze technische remote helpdesk gebeld.... Boy oh boy, was I in for a treat!!!
Letterlijk 37 minuten mee aan de lijn gehangen en niets wijzer geworden. Gevraagd om iemand langs te sturen uiteindelijk want met 10x "je bent zeker dat je netwerk ABC niet ziet?" "Ik zie hier 3 netwerken op jullie naam!" (waarvan ik dus geen van de 3 zag), 8x "Tiens, dat is raar!", 6x"ik ben toch bij *insert naam van mijn baas*", 4x "en der is niemand van proximus of telenet langsgeweest bij jullie?" en als klap op de vuurpijl "kijk eens of bakske type blablabla aan staat?" Gezegd dat er 5 hangen en dat allemaal op 3 meter hoog (alles hangt onder een ingemaakte trapkast en dan hebben ze een server onderaan gezet waardoor je eigenlijk aan niets deftig meer kan) dus dat ik ècht niet kan controleren wat hij vroeg. Dan zegt hij "maar het ziet er zo uit".... "euh.. Hoe?" "ja het staat nu op mijn scherm"
Toppertje, kerel! Stuur maar gewoon iemand langs en kom vooral zelf NIET!
En als iemand zichzelf hierin herkent: ja M. je hebt het geschopt tot mijn ergernis van de dag, doe iedereen - jezelf inclusief want de verveling en ergernis dropen er vanaf - een plezier en zoek een andere job!!!

Hebben die dat niet uitbesteed aan een louche fabriek in India?

onze "vaste technicus" is ook nog eens klant bij ons maar wou die niet op zijn gsm lastigvallen.
. Die man is duidelijk mijn ergernis NIET