Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
2de dag zonder WiFi op het werk, dus na de 2de keer resetten van de modem, toch maar onze technische remote helpdesk gebeld.... Boy oh boy, was I in for a treat!!!

Letterlijk 37 minuten mee aan de lijn gehangen en niets wijzer geworden. Gevraagd om iemand langs te sturen uiteindelijk want met 10x "je bent zeker dat je netwerk ABC niet ziet?" "Ik zie hier 3 netwerken op jullie naam!" (waarvan ik dus geen van de 3 zag), 8x "Tiens, dat is raar!", 6x"ik ben toch bij *insert naam van mijn baas*", 4x "en der is niemand van proximus of telenet langsgeweest bij jullie?" en als klap op de vuurpijl "kijk eens of bakske type blablabla aan staat?" Gezegd dat er 5 hangen en dat allemaal op 3 meter hoog (alles hangt onder een ingemaakte trapkast en dan hebben ze een server onderaan gezet waardoor je eigenlijk aan niets deftig meer kan) dus dat ik ècht niet kan controleren wat hij vroeg. Dan zegt hij "maar het ziet er zo uit".... "euh.. Hoe?" "ja het staat nu op mijn scherm"
Toppertje, kerel! Stuur maar gewoon iemand langs en kom vooral zelf NIET! 🤮

En als iemand zichzelf hierin herkent: ja M. je hebt het geschopt tot mijn ergernis van de dag, doe iedereen - jezelf inclusief want de verveling en ergernis dropen er vanaf - een plezier en zoek een andere job!!!
Ik vermoed dat jij zijn dag ook hebt gemaakt. 'Technische remote helpdesk' klinkt trouwens ook als iets compleet nutteloos :unsure:

Hebben die dat niet uitbesteed aan een louche fabriek in India?

Ik vermoed dat jij zijn dag ook hebt gemaakt. 'Technische remote helpdesk' klinkt trouwens ook als iets compleet nutteloos :unsure:

Hebben die dat niet uitbesteed aan een louche fabriek in India?
Nope, bedrijf zit 10km verderop 😉 onze "vaste technicus" is ook nog eens klant bij ons maar wou die niet op zijn gsm lastigvallen.
Net toen ik wou vertrekken, belde die trouwens zélf nog op mijn gsm (die meneertje helpdesk ongevraagd als contactnr had genoteerd blijkbaar) om te zeggen dat er blijkbaar een ander, onopgemerkt probleem bleek toen hij alles controleerde en dat de WiFi terug zou moeten werken😇. Die man is duidelijk mijn ergernis NIET 😜

2de dag zonder WiFi op het werk, dus na de 2de keer resetten van de modem, toch maar onze technische remote helpdesk gebeld.... Boy oh boy, was I in for a treat!!!

Letterlijk 37 minuten mee aan de lijn gehangen en niets wijzer geworden. Gevraagd om iemand langs te sturen uiteindelijk want met 10x "je bent zeker dat je netwerk ABC niet ziet?" "Ik zie hier 3 netwerken op jullie naam!" (waarvan ik dus geen van de 3 zag), 8x "Tiens, dat is raar!", 6x"ik ben toch bij *insert naam van mijn baas*", 4x "en der is niemand van proximus of telenet langsgeweest bij jullie?" en als klap op de vuurpijl "kijk eens of bakske type blablabla aan staat?" Gezegd dat er 5 hangen en dat allemaal op 3 meter hoog (alles hangt onder een ingemaakte trapkast en dan hebben ze een server onderaan gezet waardoor je eigenlijk aan niets deftig meer kan) dus dat ik ècht niet kan controleren wat hij vroeg. Dan zegt hij "maar het ziet er zo uit".... "euh.. Hoe?" "ja het staat nu op mijn scherm"
Toppertje, kerel! Stuur maar gewoon iemand langs en kom vooral zelf NIET! 🤮

En als iemand zichzelf hierin herkent: ja M. je hebt het geschopt tot mijn ergernis van de dag, doe iedereen - jezelf inclusief want de verveling en ergernis dropen er vanaf - een plezier en zoek een andere job!!!

Als ik zo een dagen heb op werk dan kruip ik in mijne 7 serie met 20" velgen en rij ik naar de kust om met mijne nieuwe smartphone met 6,4" op de dijk wa te gaan Facebooken.
Denkt toch ni dak gelijk plebs met mn kl*ten ga laten rammelen en zonder wifi ga zitten he.

Mini-ergernis, heb een 7-series gekregen van werkgever. Een met 20" velgen. Vorige was 18". Zal het wel gewoon worden hopelijk maar nu lijkt hij gigantisch :unsure:
Ik had de smartphone post gemist :unsure:
Als ik zo een dagen heb op werk dan kruip ik in mijne 7 serie met 20" velgen en rij ik naar de kust om met mijne nieuwe smartphone met 6,4" op de dijk wa te gaan Facebooken.
Denkt toch ni dak gelijk plebs met mn kl*ten ga laten rammelen en zonder wifi ga zitten he.
Ik snap de mop niet, ik heb precies iets gemist? :unsure:
Iemand die zo vriendelijk wil zijn om mij up to date te brengen? 🥺

Iemand is begonnen met een mini ergernis dat hij van t werk een te grote gsm gekregen had en nu zijn we altijd een stapje verder aan t gaan.

Stop met liegen. Je kunt niet gaan facebooken want je hebt een ban!

Mocht ik nu een afgewerkt huis vinden met 250m2 binnenruimte met een tuin van 3000m2 binnen mijn budget zou me dat ook ergeren hoor, weet je wel hoeveel poetswerk dat is en hoeveel uren gras afrijden?!? 🙄😜

Iemand is begonnen met een mini ergernis dat hij van t werk een te grote gsm gekregen had en nu n we altijd een stapje verder aan t gaan.
Welke gsm? Het was toch een privejet met 22" velgen met spinners?

hmxd542.jpg

Mocht ik nu een afgewerkt huis vinden met 250m2 binnenruimte met een tuin van 3000m2 binnen mijn budget zou me dat ook ergeren hoor, weet je wel hoeveel poetswerk dat is en hoeveel uren gras afrijden?!? 🙄😜
Allez kom, dat kan voor u toch geen probleem zijn?

Zoek u gewoon een vriend die dat heeft. Dat poetswerk daarvoor huur je een kuisvrouw in met het geld van de vriend. Want het is zijn kot zunne, niet het uwe. En voor de tuin, ah ma ja hé dat is voor meneer hé. Gras afrijden... dat is mannenwerk hé. Tssss. Dan valt dat perfect binnen uw budget.

Allez kom, dat kan voor u toch geen probleem zijn?

Zoek u gewoon een vriend die dat heeft. Dat poetswerk daarvoor huur je een kuisvrouw in met het geld van de vriend. Want het is zijn kot zunne, niet het uwe. En voor de tuin, ah ma ja hé dat is voor meneer hé. Gras afrijden... dat is mannenwerk hé. Tssss. Dan valt dat perfect binnen uw budget.
Als alles gratis is, past dat inderdaad probleemloos binnen mijn budget! 👌👌👌

Iemand heeft mij een pakje gestuurd (ik heb zelf niets besteld), maar bpost kon het niet leveren door wegenwerken in de straat. Het zou een heel klein, licht paketje zijn, dus het is mij een raadsel waarom bpost wel - ondanks de wegenwerken - een briefje in de brievenbus heeft kunnen steken, maar niet dat pakje tot aan de deur heeft kunnen dragen.

Bon, ze hadden het pakje dan maar afgezet in een postkantoor (niet het dichtsbijzijnde), een goeie 40 minuten fietsen heen en terug. Ik ben deze voormiddag naar daar gefietst: het lag er niet. De persoon aan het loket zei dat ze het in een fout postkantoor hebben afgeleverd dat nog verder weg ligt.

Zorgen voor volgende week dan maar, ik heb geen goesting meer vandaag. Ik zie het nog gebeuren dat het helemaal geen klein, licht pakje is en ik volgende week 30 kilo op mijn bagagerek moet zien te verschepen.

Banking apps op de telefoon:

Argenta: zoeken op A-R, en gevonden
Belfius: zoeken op B-E, en gevonden
Fortis: zoeken op F-O-R, niks. Zoeken op B-N-P dan, niks. Dan maar door mijn apps bladeren. Ah natuurlijk, waarom ook niet, we noemen dat 'Easy Banking'

Eén van de onderburen die de gemeenschappelijke meterruimte heeft volgestapeld met zijn rommel (visgerief, grasmaaier, ...).
Wilt het dan zeggen dat het, omdat het materiaal in een gemeenschappelijke ruimte staat met geen naam erop, het materiaal ook gemeenschappelijk wordt?
Ge kunt eens gaan vissen met het mooie weer 😄

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan