Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De simpele zielen die sinds gisteren het corona topic gevonden hebben.
ik noem mezelf ook simpel, want vanmorgen dacht ik: nog altijd diezelfde valse retoriek van begin van de lockdowns en dezelfde klagers en dan vanmiddag kon ik het toch niet laten om te reageren. Why did I do that? :cry:

De simpele zielen die sinds gisteren het corona topic gevonden hebben.
Ik reageer op die kerel die zegt dat de meeste doden toch maar "oude peekes" zijn met dat het "degoutant" is en dan wordt mijn post verwijderd omdat ik ook op dat soort posts inhoudelijk moet reageren. Dus van die walgelijke posts mogen en ik mag er niet op reageren dat dat degoutant is. En er zijn trouwens verschillende degoutante reacties in dat deel van het forum.

Ik reageer op die kerel die zegt dat de meeste doden toch maar "oude peekes" zijn met dat het "degoutant" is en dan wordt mijn post verwijderd omdat ik ook op dat soort posts inhoudelijk moet reageren. Dus van die walgelijke posts mogen en ik mag er niet op reageren dat dat degoutant is. En er zijn trouwens verschillende degoutante reacties in dat deel van het forum.
Specifieke ingrepen niet openbaar, alsjeblieft. Als je inhoudelijk ingaat op de post is er geen probleem.
Dat het vervelend is, daar zijn we ons maar al te bewust van. En we proberen dat ook altijd snel, maar tegelijk ook rechtvaardig en rechtlijnig, aan te pakken.

ik noem mezelf ook simpel, want vanmorgen dacht ik: nog altijd diezelfde valse retoriek van begin van de lockdowns en dezelfde klagers en dan vanmiddag kon ik het toch niet laten om te reageren. Why did I do that? :cry:
Idem, soms is het gewoon moeilijk van niet te reageren op dat soort zever dat eigenlijk al een paar keer is tegengesproken met deftige argumenten.
"Maar hey...misschien kunnen we de risicogroepen afzonderen, dan kan de rest zijn zin doen, het zijn toch maar oude peekes die met één been in het graf staan? Ik zie niemand die dit al heeft overwogen, wat is de Belgische staat, en bij uitbreiding elke andere, toch dom zeg."

Specifieke ingrepen niet openbaar, alsjeblieft. Als je inhoudelijk ingaat op de post is er geen probleem.
Dat het vervelend is, daar zijn we ons maar al te bewust van. En we proberen dat ook altijd snel, maar tegelijk ook rechtvaardig en rechtlijnig, aan te pakken.
Tja, jullie forum, jullie regels. Ik kookte gewoon even van die post. Waar zijn we mee bezig als we mensen vanaf een bepaalde leeftijd als minderwaardig gaan beschouwen?

Tja, jullie forum, jullie regels. Ik kookte gewoon even van die post. Waar zijn we mee bezig als we mensen vanaf een bepaalde leeftijd als minderwaardig gaan beschouwen?
Maar ik ook, hoor. En met mij nog heel veel anderen. Alleen zou moderatie op basis van mening, standpunt, smaak... anders ook niet gewenst zijn. En daar maken we echt niet graag uitzonderingen op. Dus iedereen doorloopt hetzelfde systeem van warns, strafpunten en eventueel een vakantie (sommige al sneller dan andere :unsure: ), op basis van de regels.

Maar ik ook, hoor. En met mij nog heel veel anderen. Alleen zou moderatie op basis van mening, standpunt, smaak... anders ook niet gewenst zijn. En daar maken we echt niet graag uitzonderingen op. Dus iedereen doorloopt hetzelfde systeem van warns, strafpunten en eventueel een vakantie (sommige al sneller dan andere :unsure: ), op basis van de regels.
Geef die dan wat strafpunten voor ongepast taalgebruik? Ik en vele anderen hebben al voor minder zo'n punten gekregen.

Geef die dan wat strafpunten voor ongepast taalgebruik? Ik en vele anderen hebben al voor minder zo'n punten gekregen.
Dit is niet echt de plek voor feedback ook niet. Maar specifieke infra's al helemaal niet, en zeker niet met derden. Er is een reden waarom gegeven strafpunten privé blijven, en dat houden we zo.

Topic van coronamaatregelen gaat allang niet meer over het topic, misschien daar ook eens een halt toe roepen... Voor gisteren interessant topic, nu niet meer.

Topic van coronamaatregelen gaat allang niet meer over het topic, misschien daar ook eens een halt toe roepen... Voor gisteren interessant topic, nu niet meer.

Idd. Dat gezever heeft zijn houdbaarheidsdatum al ver overschreden.
Maar dat is toch gewoon een cyclisch fenomeen? Interessante discussie afgewisseld met weer iemand die het licht heeft gezien. Rustig discussiëren afgewisseld met plotse hysterie omdat de maatregelen strenger/niet versoepeld worden.

Maar dat is toch gewoon een cyclisch fenomeen? Interessante discussie afgewisseld met weer iemand die het licht heeft gezien. Rustig discussiëren afgewisseld met plotse hysterie omdat de maatregelen streger/niet versoepeld worden.
Akkoord, maar na rond 652 begint het zo een beetje tegen te steken :)

Beste om met al dat coronanieuws/gediscussiëer te doen is nog steeds dit: :unsure:

Lalalala-Jim-Carrey-Doesnt-Want-To-Hear-It-In-Dumb-and-Dumber.gif

De belangrijke zaken pik je wel op in de krant en op het nieuws, maar er heel de tijd mee bezig zijn? Nee, word je alleen maar depressief van imo

Beste om met al dat coronanieuws/gediscussiëer te doen is nog steeds dit: :unsure:

Lalalala-Jim-Carrey-Doesnt-Want-To-Hear-It-In-Dumb-and-Dumber.gif

De belangrijke zaken pik je wel op in de krant en op het nieuws, maar er heel de tijd mee bezig zijn? Nee, word je alleen maar depressief van imo
Persoonlijk pik ik meer op van die thread (door wel selectief te zijn met welke posts je waardevol vindt) dan door continue het nieuws te volgen. Nuja, uiteindelijk heb je op beide kanalen zoveel ruis dat de grote lijnen volgen beter is.

Tghoh, staat zever in, staan zaken in waarmee ik akkoord kan gaan, staan ook zaken in waarmee ik niet akkoord kan gaan. Dat is gewoon integraal deel van een forum. Scroll.

Om dat nu een ergernis van de dag te noemen. Bwah,... bwah. 'k Zou me feitelijk eerder erger storen aan ene dien zenne voorrang van rechts agressief afdwingt dan zoiets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan