Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Brussel valt dat idd nog mee maar in de regio rond Luik ofzo moet je idd geen NL verwachten.
Ooit eens naar die Ikea geweest nabij Luik ( waar ook die Burger King ligt ) voordat die Ikea in Hasselt open ging en zowel in de Ikea als de BK daar moest ik geen woord NL verwachten.

In Luik zelf spreek ik met winkeliers gewoon Engels, gaat nog beter dan NL en zijn ze toch gewend van toeristen ( wel wat schrijnend dat Engels daar beter gaat dan Nederlands )

Ik denk dat de gemiddelde Vlaming ook beter Engels praat dan Frans hoor, ook in functies waar meertaligheid welkom is.

Tja, jullie forum, jullie regels. Ik kookte gewoon even van die post. Waar zijn we mee bezig als we mensen vanaf een bepaalde leeftijd als minderwaardig gaan beschouwen?
En jij vindt dan op jouw beurt mensen die ondoordachte uitspraken doen minderwaardig? Gebruik toch gewoon de rapporteer knop als je vindt dat iets niet door de beugel kan. Door er op te reageren voed je net de trol en hou je de discussie gaande.

En jij vindt dan op jouw beurt mensen die ondoordachte uitspraken doen minderwaardig? Gebruik toch gewoon de rapporteer knop als je vindt dat iets niet door de beugel kan. Door er op te reageren voed je net de trol en hou je de discussie gaande.
Ik blijf voorlopig gewoon even weg uit politieke, corona,... threads. Dit forum, het voetbalforum en het ontspanning- en multimedia-forum zijn veel aangenamer om te volgen.

Meme gemaakt van die daar door dat paard aangereden wordt en een maand geblokkeerd op facebook.
12 jaar nooit last van gehad maar tis precies als ge ene keer in 't vizier zijt dat ze overdreven snel bannen.
Voor deze te reposten ook es een week gehad voor "nudity"

Meme gemaakt van die daar door dat paard aangereden wordt en een maand geblokkeerd op facebook.
12 jaar nooit last van gehad maar tis precies als ge ene keer in 't vizier zijt dat ze overdreven snel bannen.

Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd!

Heel dat gedoe in het coronatopic, in het Brusselse bos, etc doen mij zwaar denken aan het volgende nummer:

De tekst voor de geïnteresseerden:

It's not the right time to be sober
Now the idiots have taken over
Spreading like a social cancer, is there an answer?

MENSA membership conceding
Tell me why and how are all the stupid people breeding
Watson it's really elementary
The industrial revolution
Has flipped the bitch on evolution
The benevolent and wise are being quieted, ostracized, what a bummer
The world keeps getting dumber
Insensitivity is standard and faith is being fancied over reason

Darwin's rollin over in his coffin
The fittest are surviving much less often
Now everything seems to be reversing, and it's worsening

Someone flopped a steamer in the gene pool
Now angry mob mentality's no longer the exception, it's the rule
And im startin to feel a lot like charlton heston
Stranded on a primate planet
Apes and orangutans that ran it to the ground
With generals and the armies that obeyed them
Followers following fables
Philosophies that enable them to rule without regard

There's no point for democracy when ignorance is celebrated
Political scientists get the same one vote as some Arkansas inbred
Majority rule, don't work in mental institutions
Sometimes the smallest softest voice carries the grand biggest solutions

What are we left with?
A Nation of god-fearing pregnant nationalists
Who feel it's their duty to populate the homeland
Pass on traditions
"How-to-get-ahead" religions
And prosperity via simpleton culture
The idiots are taking over

Erg om te zeggen dat een nummer geschreven door aan band waarvan de lead-zanger optreed in een roze tutu nummers heeft die nagels op koppen slaan als het op de huidige situatie komt.

Was da op madlipz?
Er staat daar toch nog een post ervan op?
Waarom u dan blokkeren?

Mini-ergernis. Nieuwe smartphone gekregen van werkgever. Een met 6,4" scherm. Vorige was 5". Zal het wel gewoon worden hopelijk maar nu lijkt het gigantisch :unsure:.

Ach ik paar dagen geleden 7 dagen ban, omdat ik op iemand antwoorden of die soms intellectueel achter sta. Omdat ze het goedprate wat er allemaal in Myanmar gebeurde. Voor mij ligt beperkevrijemeningsuitingbook nu buiten.

Ach ik paar dagen geleden 7 dagen ban, omdat ik op iemand antwoorden of die soms intellectueel achter sta. Omdat ze het goedprate wat er allemaal in Myanmar gebeurde. Voor mij ligt beperkevrijemeningsuitingbook nu buiten.
Wtf?? Gooien ze u er al vanaf voor een reactie?
Die zijn daar bijna nog strenger dan de mods hier 🤣

2de dag zonder WiFi op het werk, dus na de 2de keer resetten van de modem, toch maar onze technische remote helpdesk gebeld.... Boy oh boy, was I in for a treat!!!

Letterlijk 37 minuten mee aan de lijn gehangen en niets wijzer geworden. Gevraagd om iemand langs te sturen uiteindelijk want met 10x "je bent zeker dat je netwerk ABC niet ziet?" "Ik zie hier 3 netwerken op jullie naam!" (waarvan ik dus geen van de 3 zag), 8x "Tiens, dat is raar!", 6x"ik ben toch bij *insert naam van mijn baas*", 4x "en der is niemand van proximus of telenet langsgeweest bij jullie?" en als klap op de vuurpijl "kijk eens of bakske type blablabla aan staat?" Gezegd dat er 5 hangen en dat allemaal op 3 meter hoog (alles hangt onder een ingemaakte trapkast en dan hebben ze een server onderaan gezet waardoor je eigenlijk aan niets deftig meer kan) dus dat ik ècht niet kan controleren wat hij vroeg. Dan zegt hij "maar het ziet er zo uit".... "euh.. Hoe?" "ja het staat nu op mijn scherm"
Toppertje, kerel! Stuur maar gewoon iemand langs en kom vooral zelf NIET! 🤮

En als iemand zichzelf hierin herkent: ja M. je hebt het geschopt tot mijn ergernis van de dag, doe iedereen - jezelf inclusief want de verveling en ergernis dropen er vanaf - een plezier en zoek een andere job!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan