In een vlaag van zinsverbijstering besloten om als mentale zelfkastijding eens een filmpje te bekijken van die Acid eenerzijds en Céline en Michiel anderzijds. Kwestie van eens te weten waar die heisa nu echt over gaat.
Voor alle zekerheid toch maar die filmpjes op Youtube in incognitomodus bekeken. Stel je voor dat ik plots op mijn kanaal, waar anders alleen maar kwaliteitssuggesties op komen, influencervideos te zien krijg als aanbevolen inhoud.
Eerst die CéMi geprobeerd. Na twee minuten heb ik het opgegeven. Acid was daarna aan de beurt, maar die figuur was -zo mogelijk- nog dertien keer ergerlijker. Daar heb ik wijselijk de handdoek na driekwart minuut in de ring gegooid. Ik kan het niet. Ik kan het echt niet opbrengen om zo'n filmpje van tien minuten of langer in één trek uit te zitten. Reclame, fake enthousiasme, nog hatelijker en zieliger gebedel om abonnees dan op de Meir tijdens de kerstinkopen, reclame voor hun
meurchandising brol, en nog meer gezeur voor abonnees,... Wat is daar in hemelsnaam leuk aan?
Voor één keer is deze meme echt wel toepasbaar: