Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ergernis van de dag: de afbraak van de oude woningen hiernaast.

open asbestcontainer naast de deur, net in de windrichting. Gezellig.

Ga gisterenavond met die gast gaan praten met de vraag of hij alles schoon toelegt met zijn witte zeilen.

"aj dor ni in roefelt kan da ginne kwood jong" !!! :unsure:
meldingske maken? daar lachen ze niet echt mee denk ik

Ik geef je de slogan mee van het afgelopen jaar, die van toepassing is op de komende zes maanden voor je:
"Nog even volhouden."

Is dat gans de lente en zomer dat je ervan last hebt? Of met periodes?
Heel de lente en zomer. :(
Er zijn precies maar 2 'seizoenen': hooikoorts seizoen en snotvalling seizoen.

Al was de herst en winter veel beter deze keer. Niet dagelijks vast zitten op het openbaar vervoer en als het dan toch moest iedereen met een masker. Het was een pak beter om geen verkoudheid op te doen.

meldingske maken? daar lachen ze niet echt mee denk ik

En dan trekken ze die container open met hun kraan naar vanachter in den hof zodat ze nog es 30 meter moeten rijden met hun afval om het daar in te storten.

oja, en met de kraan es goed schudden aan de container om het materiaal wat te verdelen in de container.

mo kem er ni in geroefeld zenne!

Nogmaals, ik ben er nog altijd 100% zeker van dat ik er nooit zou intrappen. Maar die dieven ergeren mij wel. Ze gaan uit van de domheid en/of naïviteit van Jan Modaal of van een 80 jarige computerleek om zuurverdiende centjes te stelen.

Nogmaals, ik ben er nog altijd 100% zeker van dat ik er nooit zou intrappen.

Waart gij recent niet opgelicht?

Waart gij recent niet opgelicht?
Toch niet dat ik mij herinner .. wel issues gehad met Bpost, maar dat is nog iets anders.

Via PP wel al scammers over de vloer gehad, maar dan heb je altijd die Buyer Protection ..

Er is niet veel nodig hoor ik krijg de laatste week ook dat soort smsen of whatsapps met een link in en iets van "geef uw approval van uw persoonsgegevens", waarna je naar een redelijk echte bank website geleidt wordt met de vraag om in te loggen. Ik ben eigenljik verbaasd dat daar niet nog meer mensen in trappen, 34 miljoen valt nog mee.
Ja je moet soms héél goed opletten. Ik zat onlangs ook op argenta (ik wist dat het fake was). Ik heb de echte website erbij genomen en het was echt een spiegelbeeld. Elk woord was identiek. Alleen de weblink was iets anders (1 letter meer/anders)

Mijn moeder kreeg vorige week ook een mail van Bol.com die er echt uitzag. Ze had een cadeaubon gewonnen. Maar de link was boggus. Ik heb die mail meteen verwijderd voor haar.

Laatst bewerkt:
Da
correctie: plaspauze!
Dat de Croo zijn plaspauze in zijn gat steekt.

Ik had echt gehoopt dat die buitenbubbel ging gebleven zijn, maar nee, gewoon alles nekken. Ieder grammetje mentale gezondheid gewoon de grond in duwen.

Maar hey, we mogen niet klagen he. We kunnen onze job nog doen... Al een heel jaar alleen, met enkel virtuele shit, tussen de krijsende kinderen...

Fml

Paaseitjes die niet direct uit hun jasje willen komen en dan scheurt dat omhulseltje.
Ondertussen plakt die verpakking aan dat eitje en moet je prullen met je nagels om dat los te krijgen en zit al die chocolade onder je nagels ipv in je mond!
Wat een moment van heerlijkheid moest worden, is een moment van frustratie geworden, verschrikkelijk!!!

Paaseitjes die niet direct uit hun jasje willen komen en dan scheurt dat omhulseltje.
Ondertussen plakt die verpakking aan dat eitje en moet je prullen met je nagels om dat los te krijgen en zit al die chocolade onder je nagels ipv in je mond!
Wat een moment van heerlijkheid moest worden, is een moment van frustratie geworden, verschrikkelijk!!!
Om er dan achter te komen dat het zo’n vuile gevuld met likeur is.

Mijn ergernis van de laatste twee dagen, normaal gezien kon ik met de backspace toets op een webpagina een pagina terug gaan, maar blijkbaar lukt dat plots niet meer :wtf:

En die chocolade die al begint te smelten waardoor uw handen ook beginnen te plakken.
Als je het dan uit de verpakking wil happen, krijg je er gratis een metaalsmaakje bij.

En dan is het nog eens praliné. :puke:

De oplossing :

Ik heb daar kilo's van verzet over de jaren... toen ik nog jong was kunnen dat er vlot 30 - 50 dozen zijn geweest die ik er op de termijn dat je ze kon kopen op een jaar heb doorgejaagd. (en geen grammetje dat ik bijkwam hé... geen grammetje :(... nu is dat toch wel anders)

En het belangrijkste : geen domme papiertjes waar je aan moet pulken om ze ervanaf te krijgen verdomme !!!! Alleen daarom kocht ik die dus...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan