Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uuuhu, klopt. Die worden zowiezo betaald ongeacht hoeveel km ik ermee doe.En aankoop/verzekering/onderhoud/belastingen van de auto wordt door de kaboutertjes betaald? Als je vergelijkt, doe het dan op een serieuze manier hè.
Hoeveel is een typische kilometervergoeding tegenwoordig, want die zou een indicatie moeten geven van dat totaal. Natuurlijk voor de gemiddelde wagen maar soit, het punt zal nu wel blijven dat als je met wat mensen in de wagen zit het goedkoper wordt dan de trein op veel trajecten waar je tussen verschillende zones zit.En aankoop/verzekering/onderhoud/belastingen van de auto wordt door de kaboutertjes betaald? Als je vergelijkt, doe het dan op een serieuze manier hè.
Over zondag kan ik het nog wel begrijpen, maar als er een feestdag door de week valt dan zou het me nu echt 0,0 storen als mijn buren die dag gebruiken om te verbouwen. Uiteindelijk kan ik er evengoed last van hebben als ze door de week verbouwen als ik thuiswerk of toevallig ook net dan een dag verlof heb. Ik zou feestdagen door de week + zaterdagen ook gewoon gebruiken om te verbouwen, zondagen zal ik me qua lawaai wel een beetje inhouden.Die kutburen van ons (*) die telkens op feestdagen en zondagen zitten verbouwen van 's morgens vroeg omdat ze te gierig zijn om verlof te nemen. Is het niet henzelf, dan is het wel hun (hoogstwaarschijnlijk zwartwerkende) Oost-Europese arbeiders omdat ze te gierig zijn om Belgische vakmannen aan het werk te stellen die wel in orde zijn met de sociale regelgeving. Sociale inspectie, iemand?
Dat het kutburen zijn, is niet louter omdat ze telkens op zondag en feestdagen werken hoor. Dit komt er gewoon nog eens bij.
Wij hebben zo ooit eens een auto gehuurd in Kreta onder vrienden en vervolgens hebben we iedereen zo wat laten rijden.Onlangs toen ik aan het lopen was haalde ik op een bepaald moment een bejaard koppel in op het voetpad. Daarvoor moest ik relatief dicht tegen de borduur lopen, maar nog steeds op het voetpad uiteraard.
Op dat moment vlamt er een wagen voorbij waarbij zijn zijspiegel mij op een haar na net niet raakt. Je zou bijna gaan denken dat de chauffeur in kwestie dat heel bewust deed.
Tot ik dan mee ben met m'n collega als passagier. Zij kleeft in iedere kont dat het niet meer schoon is en heeft de reactiesnelheid van een brievenbus. Die zit totaal niet agressief achter het stuur of zo hé. Ze is haar van geen kwaad bewust en ondertussen rijdt die wagen met haar in plaats van andersom. Dit terwijl ik met genepen billen naast haar zit en telkens heel content ben als we onze bestemming halen.
Na 4 voorrangen van rechts te negeren en gewoon voorbij te vlammen gooit ze dan alles toe op een kruispunt waarbij ze voorrang heeft.
Sommige mensen zijn niet gemaakt om een voertuig te besturen.
Dat was ergens in de regio van de bergen, dus relatief smalle baantjes en je hebt daar een gedeelte afvalt dat hoger ligt dan de grond ernaast, dus vervolgens rijdt die zo uiterst rechts dat die regelmatig van de afvalt afging waardoor je constant klappen opving met de auto. Regelmatig reed die tegen takken die wat over de baan uitstaken. In de smalle bochten in de bergen rijdt die dan in de binnenbocht waar je niet eens kon zien of er een tegenligger afkwam, godzijdank dat daar geen ongelukken van gekomen zijn zeg.De meeste mensen hebben maar een dag of 3 verlof die vrij te kiezen is...Die kutburen van ons (*) die telkens op feestdagen en zondagen zitten verbouwen van 's morgens vroeg omdat ze te gierig zijn om verlof te nemen. Is het niet henzelf, dan is het wel hun (hoogstwaarschijnlijk zwartwerkende) Oost-Europese arbeiders omdat ze te gierig zijn om Belgische vakmannen aan het werk te stellen die wel in orde zijn met de sociale regelgeving. Sociale inspectie, iemand?
Dat het kutburen zijn, is niet louter omdat ze telkens op zondag en feestdagen werken hoor. Dit komt er gewoon nog eens bij.
Wie zijn die "meeste mensen" dan?De meeste mensen hebben maar een dag of 3 verlof die vrij te kiezen is...
Al degene die met bouwverlof gaan hebben geen 20 dagen vrij te kiezen. Fabrieken die dat bouwverlof volgen zoals Volvo ook nietWie zijn die "meeste mensen" dan?
Voor zover ik weet hebben de meeste mensen minimaal 20 dagen die ze vrij kunnen kiezen.
(Wat volledig los staat van de vraag of iemand zijn verlof moet opnemen voor verbouwingen natuurlijk, en al helemaal als er ook nog eens kinderen bij komen kijken, dan stellen 20 dagen niets voor in vergelijking met alle vakantie-, feest- en brugdagen die moeten worden opgelost.)
Maar dat is toch verre van "de meeste mensen"?Al degene die met bouwverlof gaan hebben geen 20 dagen vrij te kiezen. Fabrieken die dat bouwverlof volgen zoals Volvo ook niet
JPV gaat daar een beter zicht op hebben, maar het is toch een aanzienlijk deel. Bouw is een grote sector: dat zijn niet enkel metsers he. En bedrijven als Volvo (+ toeleveranciers) is ettelijke duizenden.Maar dat is toch verre van "de meeste mensen"?
Imo is het toch simpel. Kijk eens in het bouwverlof wie er allemaal thuis is en kijk dan eens hoe veel mensen vast hangen aan collectief verlof.JPV gaat daar een beter zicht op hebben, maar het is toch een aanzienlijk deel. Bouw is een grote sector: dat zijn niet enkel metsers he. En bedrijven als Volvo (+ toeleveranciers) is ettelijke duizenden.
Meeste mensen is overdreven, maar het zal wel veel zijn.

Het is een niet onaanzienlijk deel, maar verre van de meerderheid denk ik. Wel veel mensen die te weinig verlof hebben om te verbouwen enkel tijdens hun verlofdagen.JPV gaat daar een beter zicht op hebben, maar het is toch een aanzienlijk deel. Bouw is een grote sector: dat zijn niet enkel metsers he. En bedrijven als Volvo (+ toeleveranciers) is ettelijke duizenden.
Meeste mensen is overdreven, maar het zal wel veel zijn.
Zelfde voor gehad en bij mij was Touring er al na 30min.Platte band en geen reservewiel. Blijkbaar is 1 november ook niet de ideale dag voor pechverhelping.
Die mannen werken met nullen en enen. Wat weten die nou van d's en t'sBekijk bijlage 24372
2de reclame op veertien dagen (op Reddit) waar een spelling of dt-fout instaat.

Er staat dan ook "IT talent" en geen "DT talent".Die mannen werken met nullen en enen. Wat weten die nou van d's en t's![]()