Blijven ademenJezus Christus
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijven ademenJezus Christus
Ik heb hier enige tijd geleden al hetzelfde gepost, maar het is ongelofelijk wat voor pummels zich op dagelijkse basis op de baan begeven.
Daarnet was ik aan het lopen (fluokledij aan, altijd aan de juiste kant van de baan) op zo'n baantje waar twee wagens elkaar maar net kunnen kruisen en tot drie maal toe ben ik daar bijna van mijn sokken gereden door een of andere idioot die het niet nodig vindt om zelfs maar een half metertje opzij te gaan wanneer hij (sneller rijdend dan de limiet en met geen enkele andere wagen in het zicht) voorbij vlamt. Bij de laatste ben ik zelfs een klein beetje opzij gesprongen omdat ik dacht dat zijn spiegel mij ging raken.
Ik zet mij ook altijd in de berm wanneer ik merk dat er twee auto's gaan moeten kruisen ter hoogte van mij omdat ik niet 'in de weg wil lopen', dus het is zeker niet zo dat ik denk dat de baan van mij is. Zulke asociale minkunkels zou ik echt uit hun auto's willen sleuren en er zelf eens zo kort voorbij rijden. Walgelijk gedrag.

Dat is de juiste kant.Welke is de juiste kant van de baan om te lopen?
Ik loop tegen de richting in, dan zie ik ze komen, en kan ik uit de weg gaan indien nodig.
Indien dit de foute kant is, blijf ik het toch zo doen![]()
Die blijft toch meegaan hé. En steeds opnieuw moet ik erom lachen.Rip in peace Chandler Bing
Matthew Perry gestorven na hartaanval op zijn 54.
Ooit verliest hij het geloof in de goedheid van de mens.
Nog minder tof zijn zo'n toestanden als ge met uwe kleinen langs de straat wandelt. In die 100 meter die we van/naar school moeten doen zonder voetpad is het altijd zo opletten. Dan moogt ge er nog uitzien als een fluo minion, geen idee met wat sommigen in de auto bezig zijn (behalve hun telefoon).Ik heb hier enige tijd geleden al hetzelfde gepost, maar het is ongelofelijk wat voor pummels zich op dagelijkse basis op de baan begeven.
Daarnet was ik aan het lopen (fluokledij aan, altijd aan de juiste kant van de baan) op zo'n baantje waar twee wagens elkaar maar net kunnen kruisen en tot drie maal toe ben ik daar bijna van mijn sokken gereden door een of andere idioot die het niet nodig vindt om zelfs maar een half metertje opzij te gaan wanneer hij (sneller rijdend dan de limiet en met geen enkele andere wagen in het zicht) voorbij vlamt. Bij de laatste ben ik zelfs een klein beetje opzij gesprongen omdat ik dacht dat zijn spiegel mij ging raken.
Ik zet mij ook altijd in de berm wanneer ik merk dat er twee auto's gaan moeten kruisen ter hoogte van mij omdat ik niet 'in de weg wil lopen', dus het is zeker niet zo dat ik denk dat de baan van mij is. Zulke asociale minkunkels zou ik echt uit hun auto's willen sleuren en er zelf eens zo kort voorbij rijden. Walgelijk gedrag.
Het is vaak erg verwarrend voor kleutertjes, hier gewoon gezegd dat de Sint en de kerstman samenwerken en waar de Sint komt, de kerstman niet komt maar de familie cadeautjes koopt.Zijn er in België effectief kinderen die in de Kerstman geloven? Gekochte cadeau’s werden hier altijd al onder de boom gezet wanneer ze gekocht werden.
Staat er dan effectief een kerstboom met geen enkel pakje tot 25/12?
Niet vloeken he. Dat mag niet van de bijbel!Jezus Christus!!!!
Ik zal het nooit met 100% zekerheid kunnen zeggen natuurlijk, maar ik ben toch relatief overtuigd dat dat bij sommigen gewoon stoerdoenerij en met opzet is. Met de fiets heb ik dat ook: dan zie je of hoor je die van heel ver komen (dat baantje is tussen de velden dus veel zicht en weinig omgevingslawaai) en dan kan je van sommigen eigenlijk al voorspellen dat het weer prijs zal zijn. De (weinige) bochten nemen alsof ze op het circuit rijden, nog eens goed optrekken tijdens het voorbijrijden, bruusk remmen vlak voor een bochtje alsof die 0.5 seconden die ze sparen door later te remmen gaan uitmaken, ...Dan moogt ge er nog uitzien als een fluo minion, geen idee met wat sommigen in de auto bezig zijn (behalve hun telefoon).
Dito hier. Thuis ist Sint en bij mijn ma sinterklaas, wijselijk verzwegen en alles de 6de dec.Het is vaak erg verwarrend voor kleutertjes, hier gewoon gezegd dat de Sint en de kerstman samenwerken en waar de Sint komt, de kerstman niet komt maar de familie cadeautjes koopt.
Probleem is dat ze de Kerstman vaak leren kennen op school, tekenfilms en gewone films continu worden uitgezonden op tv dan,...
Een hele grote ergernis is het, eerder een teleurstelling. Ik verblijf voor een nacht in Utrecht en zowel bij jet hotel als restaurant was het in het Engels te doen... Ik zou toch graag op zo'n plekken gewoon nog in het Nederlands kunnen communiceren.
Ondertussen al meer dan 30 jaar herenigd, die Duitsers, , en nog steeds niet op wereldtournee ...Het is misschien omgekeerd: we durven de klok niet aanpassen omdat den Duits binnen de kortste keren hier terug staat omdat wij het lef hebben hun tijdrekening aan te passen.
Zou kunnen dat er zijn die dit doen, maar die die ik op facebook steeds zie, doen dat toch niet. Bij hen gaat het altijd over mensen met hartproblemen.Yup, lees je ook op posts waar het jong overlijden komt door een val van een berg, omdat ze enkel de titel 'plots overleden" lezen
Neen er is een link (klein risico). Maar de kans op hartproblemen bij een covid-besmetting is nog een pak groter.Zou kunnen dat er zijn die dit doen, maar die die ik op facebook steeds zie, doen dat toch niet. Bij hen gaat het altijd over mensen met hartproblemen.
Zij leggen dan de link met het mrna vaccin. Bij mij gaat de link eerder richting druggebruik, medicijnmisbruik, stimulerende of prestatie verhogende middelen (bij sporters dan),....
De fascinatie die jij hebt voor het hele crypto gebeuren blijft mij verbazen.Zonet minstens 1000 hersencellen afgestorven door de laatste 2 pagina's van het cryptoforum te lezen.
Die zie ik nooit meer terug![]()

Mijn biologische klok draait toch op zomertijd, wintertijd is voor mij altijd een marteling, ronduit miserie.Die zomertijd is ook een aanslag op het lichaam. Volgens onze ligging zouden we eigenlijk hetzelfde uur moeten hebben als Engeland. Maar toen de Duitsers hier binnengevallen zijn hebben ze praktisch heel Europa naar hun tijdrekening omgezet. Achter WO1 hebben ze nog de moeite gedaan om terug naar de normale tijd te gaan. Na WO2 dachten ze verzekerst: die mannen staan hier binnen de kortste keren weer binnen, we doen dat niet meer. Dus leven we sindsdien continu met een uur verschil op de natuurlijke biologische tijd, en in de zomer zelfs 2u.