Is facebook bij anderen ook gewoon gereduceerd tot dingen die je worden aanbevolen, die dan van die lage-kwaliteits rommelpagina's zijn door debiele fans en dergelijke?
Ik heb echt het idee dat aangezien ik fb passief gebruik, dat algoritme elke strohalm aanklampt om mij geïnteresseerd te krijgen.
"Ah, die vindt de International Powerlifting Federation leuk: hier zijn 10 pagina's waar Arabieren het over bodybuilding hebben in slecht Engels!!"
"Ah, die heeft per ongeluk een post opengeklikt over Marvel: hier nog 10 pagina's waar fans van comics elkaar de kop willen inslaan over wie denkbeeldig conflict tussen karakter X en Y wint!"
"Ah, die heeft een foto van een knappe celebrity bekeken: hier zijn nog 10 pagina's waar random Amerikaanse celebrityaanbidders kwijlen op celebrity X en Y!"
Wat voor een drek is dat geworden, zeg?
Ik heb echt het idee dat aangezien ik fb passief gebruik, dat algoritme elke strohalm aanklampt om mij geïnteresseerd te krijgen.
"Ah, die vindt de International Powerlifting Federation leuk: hier zijn 10 pagina's waar Arabieren het over bodybuilding hebben in slecht Engels!!"
"Ah, die heeft per ongeluk een post opengeklikt over Marvel: hier nog 10 pagina's waar fans van comics elkaar de kop willen inslaan over wie denkbeeldig conflict tussen karakter X en Y wint!"
"Ah, die heeft een foto van een knappe celebrity bekeken: hier zijn nog 10 pagina's waar random Amerikaanse celebrityaanbidders kwijlen op celebrity X en Y!"
Wat voor een drek is dat geworden, zeg?

Ik heb mijn zijde kunnen ontstoppen (al wiebelend op een te lage ladder) maar de zijde van de buurvrouw nog niet. Ik ga een hogere ladder halen maandag en dan dit opkuisen en ontstoppen. Want de buren zijn blijkbaar op verlof (dus ik geraak niet meteen binnen) en dit is dringend.
--> ik heb beiden zelf opgelost.
. Het is geen Combiwaterput, heb de factuur hier liggen.