Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rond 18u mijn baard willen trimmen, zet de trimmer op standje 5. Merk dat er wel veel haar getrimt wordt terwijl het niet eens zo lang is. Kijk in de spiegel, al wat overbleef is stoppels. Rotding bleef vastzitten op kortste stand ofzo gvd. Tja dan maar stoppelbaard.

Ne uur later wil ik vertrekken naar frituur omdat ik frieten besteld heb en moet daar op tijd zijn. Ga naar mijn garagebox, een of andere kloot dacht dat mijn garagepoort een goede plek was om zijn brommerke er tegen te zetten. Ding is gesloten en loodzwaar, maar toch weg kunnen slepen naar de garagepoort naast de mijne want voor zover ik weet is die niet in gebruik. Mocht dat ding er nog staan morgen zal ik mss politie verwittigen want da's al de 3de keer in 10 jaar tijd en de vorige 2 keren betrefte het een gestolen brommer. Hopelijk kom ik niet in de problemen voor het verslepen maar hoe anders kon ik mn voiture eruit halen.

Na het verslepen van dat rotding en mn auto eruit gehaald, rij nog maar net de straat op en een kat springt de straat op, in plekke van terug de stoep op te lopen gelijk de meeste katten dat doen als een auto afkomt, blijft die idioot doorlopen en ik mocht hard remmen. Gelukkig reed ik nog maar 30 of em zat tussen mijn wielen.

Vrijdag de 13de besloot zich te manifesteren ne dag later ofzo. :angry:

I know clicks genereren maar rotgazetten met hun non artikelen toch.
Een of andere Matteo laat zijn naam veranderen. Dus ik, zo dom als ik ben klik erop want ik ben wel nieuwsgierig om welke traumatische mentale reden dit mag zijn en naar wat er veranderd wordt. Blijkt het van Matheo naar Matteo te zijn. Schijt toch eens omhoog met jullie kleutertuinartikelen, Nieuwsblad journalisten.
angry-screaming.gif

“Ik vind het zo mooier” hurdur "het ziet er minimalistischer uit" dumbdumbwantsgumgum

Shit zeg, zwam weet hier nog nuttigere zaken aan te leveren

I know clicks genereren maar rotgazetten met hun non artikelen toch.
Een of andere Matteo laat zijn naam veranderen. Dus ik, zo dom als ik ben klik erop want ik ben wel nieuwsgierig om welke traumatische mentale reden dit mag zijn en naar wat er veranderd wordt. Blijkt het van Matheo naar Matteo te zijn. Schijt toch eens omhoog met jullie kleutertuinartikelen, Nieuwsblad journalisten.
angry-screaming.gif

“Ik vind het zo mooier” hurdur "het ziet er minimalistischer uit" dumbdumbwantsgumgum

Shit zeg, zwam weet hier nog nuttigere zaken aan te leveren
Zou je niet liever “Toon Raider” willen?

Verkiezingskoorts bij de locale politici. Ik woon in een gemeente die volgend jaar gaat fusioneren.

Op de grens bij de andere gemeente staat al meer dan 40 jaar een afvalverwerkingsbedrijf. Al 40 jaar geeft dit soms geurhinder als de wind verkeerd staat. In de buurt stonden er geen huizen/ winkels. Laatste jaren hebben ze heel die buurt volgebouwd met winkels, waardoor er natuurlijk meer overlast is door geurhinder.

Burgemeester van aangrenzende gemeend eist nu dat er iets aan de geurhinder wordt gedaan door het fabriek en dreigt met sluiting.

Het is niet dat die winkels/ gemeente nu pas weten dat er geurhinder is he.
Je bent toch aan het kijken vandaag hè?

Toch al meteen enkele 1000€ belastingsgeld verkwist.
Sorry @pardal toch niet uw keuze geworden 😅

Laatst bewerkt:
Zoals gevreesd is de renovatiepremie van mijn moeder geweigerd (automatiseren garagepoort). Ik wist dit al wel maar wie niet waagt niet wint.

Waarom een ergernis?
Ze geven de premie aan ouderen (65+). Mensen die door ouderdom hun garagepoort niet meer goed omhoog krijgen, hebben recht op zo'n premie. Je moet niet alleen ouder zijn dan 65 jaar de factuur moet minstens 1200€ bedragen.

De factuur was ruim 2000€ (na meerdere offertes aan te vragen bij de meesten was het 3000+) dus dan denk je: Ah je hebt recht op die premie. Neen natuurlijk niet he. Dat bedrag slaat helemaal niet op de volledige factuur maar slaat alleen maar op de 'motor' van de poort.

De motor koste 660€. Resultaat: Premie geweigerd.

Ik ben dus niet geschrokken want ik had die extra regel ook wel gelezen. Maar ik vraag me dan af wie die premie kan krijgen? 1200€ voor ne fucking motor is toch echt wel veel se. Dat is al een ferme overbodig sterke motor. Tenzij je een villa hebt staan met een MEGA garagepoort. Maar ja die mens heeft die premie toch helemaal niet nodig he? :support:

Heb het al gezegd, het blijft: De Zevende Dag zet ik niet op om twee halve tieners over hun album bezig te horen. ‘Meisjes die verliefd worden op meisjes en jullie zijn dat in Néderland gaan voorstellen?!?!’
Hun debatten zijn al maar een schim meer van vroeger met die twee presentatoren die altijd net een tik te vrolijk zijn. Ze zijn al quasi nooit (nooit) ook maar in dezelfde straat als onpartijdig. De oude tijd van een serieus programma van drie uur waar je wijzer uit kwam is al lang voorbij, maar ik vind de huidige versie echt veel te licht.

Heb het al gezegd, het blijft: De Zevende Dag zet ik niet op om twee halve tieners over hun album bezig te horen. ‘Meisjes die verliefd worden op meisjes en jullie zijn dat in Néderland gaan voorstellen?!?!’
Hun debatten zijn al maar een schim meer van vroeger met die twee presentatoren die altijd net een tik te vrolijk zijn. Ze zijn al quasi nooit (nooit) ook maar in dezelfde straat als onpartijdig. De oude tijd van een serieus programma van drie uur waar je wijzer uit kwam is al lang voorbij, maar ik vind de huidige versie echt veel te licht.
Is dat niet gewoon de algemene teneur op tv?

Ze moeten iets doen om kijkers proberen te lokken. Serieuze, inhoudelijk programma's boeien mensen niet. TikTok-achtige of luchtige toestanden, dat werkt nog half-en-half.

Ze moeten iets doen om kijkers proberen te lokken. Serieuze, inhoudelijk programma's boeien mensen niet. TikTok-achtige of luchtige toestanden, dat werkt nog half-en-half.
Ik weet niet of zo'n noch vlees noch vis oplossingen wel het antwoord zijn. Allezja als ik tv wil kijken met met mijn verstand op nul en een dosis valium achter de kiezen is er toch al VTM.

Tja, je moet het natuurlijk doen met de onderwerpen van het moment en de gasten die willen komen naar de studio.

Plus bij VRT heb je al bijna elke dag “Terzake” en ”De Afspraak”

Ik heb al jaren geen echt TV abonnement meer. Ik gebruik Free Sat + Roku + NetFlix + Disney+ , grotendeels via de satelliet [en een (illegale) VPN]

Ik vond het allemaal retesaai. De weinige programma's die ik nog volg, bekijk ik 'Online' via VTM Go .. sporza ..

Mja, als ik moet kiezen tussen FC de Kampioenen of Blind getrouwd dan kies ik toch dat laatste.
Ik ook op mijn leeftijd, maar ik vind gewoon dat de gesubsidieerde VRT meer zou mogen kijken naar hoe mensen te informeren dan de kaart te trekken van "toegankelijkheid" boven alles.

En ja, er bestaat al Terzake, maar dat slot van de 7de dag is wat mij betreft gewoon ideaal voor wat het oorspronkelijk was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan