Tonerider
Well-known member
niet voor het een of ander, maar ik denk dat een boek zoals MH lezen ietske langer duurt dan een film kijkenTroost u. Wij moesten naar de film Oeroeg gaan kijken.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet voor het een of ander, maar ik denk dat een boek zoals MH lezen ietske langer duurt dan een film kijkenTroost u. Wij moesten naar de film Oeroeg gaan kijken.

Ik heb nog steeds een trauma aan "des cornichons au chocolat"never...ever...mention...Max...Havelaar...again...
never...
capiche?
seriously.
never...
again

Zou je niet liever “Toon Raider” willen?I know clicks genereren maar rotgazetten met hun non artikelen toch.
Een of andere Matteo laat zijn naam veranderen. Dus ik, zo dom als ik ben klik erop want ik ben wel nieuwsgierig om welke traumatische mentale reden dit mag zijn en naar wat er veranderd wordt. Blijkt het van Matheo naar Matteo te zijn. Schijt toch eens omhoog met jullie kleutertuinartikelen, Nieuwsblad journalisten.
![]()
“Ik vind het zo mooier” hurdur "het ziet er minimalistischer uit" dumbdumbwantsgumgum
Shit zeg, zwam weet hier nog nuttigere zaken aan te leveren
Je bent toch aan het kijken vandaag hè?Verkiezingskoorts bij de locale politici. Ik woon in een gemeente die volgend jaar gaat fusioneren.
Op de grens bij de andere gemeente staat al meer dan 40 jaar een afvalverwerkingsbedrijf. Al 40 jaar geeft dit soms geurhinder als de wind verkeerd staat. In de buurt stonden er geen huizen/ winkels. Laatste jaren hebben ze heel die buurt volgebouwd met winkels, waardoor er natuurlijk meer overlast is door geurhinder.
Burgemeester van aangrenzende gemeend eist nu dat er iets aan de geurhinder wordt gedaan door het fabriek en dreigt met sluiting.
Het is niet dat die winkels/ gemeente nu pas weten dat er geurhinder is he.

Is dat niet gewoon de algemene teneur op tv?Heb het al gezegd, het blijft: De Zevende Dag zet ik niet op om twee halve tieners over hun album bezig te horen. ‘Meisjes die verliefd worden op meisjes en jullie zijn dat in Néderland gaan voorstellen?!?!’
Hun debatten zijn al maar een schim meer van vroeger met die twee presentatoren die altijd net een tik te vrolijk zijn. Ze zijn al quasi nooit (nooit) ook maar in dezelfde straat als onpartijdig. De oude tijd van een serieus programma van drie uur waar je wijzer uit kwam is al lang voorbij, maar ik vind de huidige versie echt veel te licht.
Ik weet niet of zo'n noch vlees noch vis oplossingen wel het antwoord zijn. Allezja als ik tv wil kijken met met mijn verstand op nul en een dosis valium achter de kiezen is er toch al VTM.Ze moeten iets doen om kijkers proberen te lokken. Serieuze, inhoudelijk programma's boeien mensen niet. TikTok-achtige of luchtige toestanden, dat werkt nog half-en-half.
Blijkbaar lusten boomers en bejaarden die hap toch niet.Ze moeten iets doen om kijkers proberen te lokken. Serieuze, inhoudelijk programma's boeien mensen niet. TikTok-achtige of luchtige toestanden, dat werkt nog half-en-half.

Sorry maar zelfs na een doos valium vind ik het niveau van VTM nog altijd ruk.Ik weet niet of zo'n noch vlees noch vis oplossingen wel het antwoord zijn. Allezja als ik tv wil kijken met met mijn verstand op nul en een dosis valium achter de kiezen is er toch al VTM.
Dan heb je iets drastischer nodig:Sorry maar zelfs na een doos valium vind ik het niveau van VTM nog altijd ruk.
Tja, je moet het natuurlijk doen met de onderwerpen van het moment en de gasten die willen komen naar de studio.Heb het al gezegd, het blijft: De Zevende Dag zet ik niet op om twee halve tieners over hun album bezig te horen. ‘Meisjes die verliefd worden op meisjes en jullie zijn dat in Néderland gaan voorstellen?!?!’
Hun debatten zijn al maar een schim meer van vroeger met die twee presentatoren die altijd net een tik te vrolijk zijn. Ze zijn al quasi nooit (nooit) ook maar in dezelfde straat als onpartijdig. De oude tijd van een serieus programma van drie uur waar je wijzer uit kwam is al lang voorbij, maar ik vind de huidige versie echt veel te licht.
Jeroen Meus maakt nochtans beide klaar.Ik weet niet of zo'n noch vlees noch vis oplossingen wel het antwoord zijn.
Mja, als ik moet kiezen tussen FC de Kampioenen of Blind getrouwd dan kies ik toch dat laatste.als ik tv wil kijken met met mijn verstand op nul en een dosis valium achter de kiezen is er toch al VTM.
Ik heb al jaren geen echt TV abonnement meer. Ik gebruik Free Sat + Roku + NetFlix + Disney+ , grotendeels via de satelliet [en een (illegale) VPN]Ze moeten iets doen om kijkers proberen te lokken. Serieuze, inhoudelijk programma's boeien mensen niet. TikTok-achtige of luchtige toestanden, dat werkt nog half-en-half.
Ik ook op mijn leeftijd, maar ik vind gewoon dat de gesubsidieerde VRT meer zou mogen kijken naar hoe mensen te informeren dan de kaart te trekken van "toegankelijkheid" boven alles.Mja, als ik moet kiezen tussen FC de Kampioenen of Blind getrouwd dan kies ik toch dat laatste.
Kvoelde de bui al hangen hier, overal pamfletten om toch maar te kiezen voor Bilzen-Hoeselt.Je bent toch aan het kijken vandaag hè?
Toch al meteen enkele 1000€ belastingsgeld verkwist.
Sorry @pardal toch niet uw keuze geworden![]()