Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kvoelde de bui al hangen hier, overal pamfletten om toch maar te kiezen voor Bilzen-Hoeselt.

Dit is toch wel echt het bewijs dat democratie niet werkt!
Ja lokale middenstand wou absoluut niets anders, op termijn verdwijnt ook nog wel de naam Hoeselt.
Mja 22miljoen in de pocket hè

Jeroen Meus maakt nochtans beide klaar.

Mja, als ik moet kiezen tussen FC de Kampioenen of Blind getrouwd dan kies ik toch dat laatste.
Als dat de keuzes zijn kies ik ervoor om iets anders te doen dan tv kijken. Liefst iets waar ik geen hersencellen bij voel afsterven.

Een week geleden iets besteld in NL met 5-7 dagen deliverytime.

Check daarnet of het er morgen gaat zijn of niet.

Zaterdag 14: order processed in China factory. Preparing for shipment.

:unsure:

We kunnen maar hopen dat ze shippen per vlieger en niet per alibaba container.

Een week geleden iets besteld in NL met 5-7 dagen deliverytime.

Check daarnet of het er morgen gaat zijn of niet.

Zaterdag 14: order processed in China factory. Preparing for shipment.

:unsure:

We kunnen maar hopen dat ze shippen per vlieger en niet per alibaba container.
Per ongeluk iets besteld via temu.
Zogezegd geleverd op donderdag, pakket zaterdag effectief in de bus. Datum en track klopte van geen kanten...

Men hoofd die denkt om te beginnen met gundam bouwkits en ondertussen ook zegt binnen een paar dagen zijde dat toch weer beu.

Heb dat met alles zo een strijd ook al vindt ik da leuk, toch al bij alles gehad dak zo begonnen ben ooit.

Zelfs met DnD dat ik wel graag doe maar vaak denk stopt er gewoon mee (zonder enige aanleiding).

Nog iemand die dit gevoel herkent?

Laatst bewerkt:
Ik erger mij aan de drie-minuutjes-interviews op de radio. VRT belt Weyts om te vragen naar de nieuwe vliegroutes. Na twee minuten sorry minister we hebben weinig tijd.

Ja belt die mens dan niet hé zeveraars. Zo werk je de tiktokificatie van de maatschappij alleen maar in de hand

Ik erger mij aan de drie-minuutjes-interviews op de radio. VRT belt Weyts om te vragen naar de nieuwe vliegroutes. Na twee minuten sorry minister we hebben weinig tijd.

Ja belt die mens dan niet hé zeveraars. Zo werk je de tiktokificatie van de maatschappij alleen maar in de hand
Dat was tien jaar geleden ook al zo hoor, in debatprogramma's op TV. De verkiezingen komen eraan, dus dat gaat er niet op beteren. Het zal wel weer een vuurgevecht worden van snedige oneliners die goed in de mond liggen, maar kant noch wal raken.

In het geval van Ben Weyts is minder natuurlijk altijd beter.

Vrienden van ons (van het assertievere type) die hun plaatsje in de kinderopvang al hebben gereserveerd voor Q1 2025. :wtf:

Mijn frustratie hieromtrent is veelzijdig:
1) Ik haat dat soort van arrogantie.
2) En ik haat het nog meer wanneer dat voorkomt bij vrienden van ons. Want je hebt die mensen wel graag, maar niet als ze zo irritant doen.
3) In het algemeen haat ik dat soort oneindige spiralen en oneindige ratraces, in casu hier de ratrace om steeds vroeger te boeken. Diezelfde ratrace dat je in de zomer al "te laat" bent om een deftige skivakantie te boeken. Dat je uw skivakantie moet boeken vanaf de dag dat je terug thuis bent van uw vorige skireis. Idem met zomervakanties. Idem met weekendjes. Idem met ALLES tegenwoordig. Het creëert een constante druk in de agenda's. Het ontneemt alle spontaniteit in het leven.
Zelfs in uw vrije tijd kies je niet meer wat je wil op dat moment, neen, je moet hetgeen doen waarvan je vorig jaar dacht dat je op dat moment wel eens goesting in zou kunnen hebben. 🤡 Maar psychiater, hoe komt het toch dat we het gevoel hebben dat we geleefd worden? :sarcastic:
4) De idioten die niet doorhebben dat ze al die nieuwe ratraces in gang zetten, hebben uiteraard ook niet door dat ze telkens de initiators zijn van allerlei irritante regeltjes waar de normale mensen dan ook moeten aan voldoen "om misbruik te voorkomen".
5) Waarom wordt dat soort nonsens (plaatsreserveringen op onbestaande baby's/vruchten/foetussen/...) überhaupt toegestaan? Wat is het volgende? Een onbestaande tafel reserveren in een onbestaand restaurant? Alvast een ziekte-uitkering aanvragen voor volgend jaar omdat je volgend jaar al uw skivakantie geboekt hebt en je weleens uw been zou kunnen breken? Een optie nemen op een onbestaand appartement? Ah neen, wacht, er zijn idioten die dat nu al doen. *zucht*

In before "maar als HET SYSTEEM het toelaat, zou het toch dom zijn om het niet te doen!!!".

Laatst bewerkt:
Vrienden van ons (van het assertievere type) die hun plaatsje in de kinderopvang al hebben gereserveerd voor Q1 2025. :wtf:

Mijn frustratie hieromtrent is veelzijdig:
1) Ik haat dat soort van arrogantie.
2) En ik haat het nog meer wanneer dat voorkomt bij vrienden van ons. Want je hebt die mensen wel graag, maar niet als ze zo irritant doen.
3) In het algemeen haat ik dat soort oneindige spiralen en oneindige ratraces, in casu hier de ratrace om steeds vroeger te boeken. Diezelfde ratrace dat je in de zomer al "te laat" bent om een deftige skivakantie te boeken. Dat je uw skivakantie moet boeken vanaf de dag dat je terug thuis bent van uw vorige skireis. Idem met zomervakanties. Idem met weekendjes. Idem met ALLES. Het creëert een constante druk in de agenda's. Het ontneemt alle spontaniteit in het leven.
4) De idioten die niet doorhebben dat ze daarmee een nieuwe ratrace in gang zetten, hebben uiteraard ook niet door dat ze telkens de initiators zijn van allerlei irritante regeltjes waar de normale mensen dan ook moeten aan voldoen "om misbruik te voorkomen".
5) Waarom wordt dat soort nonsens (boekingen op onbestaande baby's/vruchten/foetussen/...) überhaupt toegestaan? Wat is het volgende? Een onbestaande tafel reserveren in een onbestaand restaurant? Alvast een ziekte-uitkering voor volgend jaar aanvragen omdat je volgend jaar al uw skivakantie geboekt hebt en je weleens uw been zou durven breken? Een optie nemen op een onbestaand appartement? Ah neen, wacht, er zijn idioten die dat nu al doen.
Ik vind het ook wel absurd om nu al een plaats te reserveren in de kinderopvang terwijl je nog niet eens in verwachting bent. Dat je tegenwoordig alles al zo vroeg moet boeken brengt wel de spontaniteit weg, maar dat wordt in de hand gewerkt door de markt. Mijn schoonzus heeft nu al tickets geboekt naar de USA voor augustus 2024, maar niet iedereen heeft de luxe om zo vroeg al te boeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan