Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke regio? Het moet echt iets lokaal zijn denk ik, of ik heb altijd geluk gehad. Hier in de buurt wel tandartsen waar je nog binnenraakt. Ik moet wel zeggen, ik ga nu bij iemand uit Venezuela. Misschien dat haar buitenlandse naam mensen afschrikt ofzo, maar ik heb er alleszins geen klagen van.7 tandartsen gebeld in de omgeving en niemand die me wilde aannemen. Al een geluk dat ik bij de oude praktijk in Hasselt nog terecht kan. Ik dacht nu ik 2 jaar verhuisd ben dat ik gewoon plaatselijk iets kon vinden, maar dat was een zeer naïef sentiment blijkbaar.![]()
Welke regio? Het moet echt iets lokaal zijn denk ik, of ik heb altijd geluk gehad. Hier in de buurt wel tandartsen waar je nog binnenraakt. Ik moet wel zeggen, ik ga nu bij iemand uit Venezuela. Misschien dat haar buitenlandse naam mensen afschrikt ofzo, maar ik heb er alleszins geen klagen van.
Mio is geen woord, het is een afkorting.Is dat hier ergernissen of niet?
Uw sarcasme en arrogant toontje hoeft niet hoor.
Ik vind mio echt een cringe woord, punt.
Limburg, rond Hasselt/Heusden-Zolder. Ik kwam weinig buitenlandse nemen tegen tijdens het zoeken, maar kzou het ook niet schuwen als ik meer geholpen wordt door een deskundige.

Dat is je volste recht, man!Mio is geen woord, het is een afkorting.
Holy shit, dacht dat ik serieus overgefrustreerde zaken zag op het "ergernissen op je werk" topic maar dit is toch een paar niveaus hoger... Die afkorting vind ik cringe LOL. Ik ben misschien te oud maar het woord cringe vind ik nu is... Cringe.
Nogmaals erger ik me aan hoeveel mensen zich kunnen ergeren aan futiliteiten.
Ik erger me aan "dat vind ik nu is ...".Mio is geen woord, het is een afkorting.
Holy shit, dacht dat ik serieus overgefrustreerde zaken zag op het "ergernissen op je werk" topic maar dit is toch een paar niveaus hoger... Die afkorting vind ik cringe LOL. Ik ben misschien te oud maar het woord cringe vind ik nu is... Cringe.
Nogmaals erger ik me aan hoeveel mensen zich kunnen ergeren aan futiliteiten.

Het zou wel lachen zijn als de koper ieders Doccle toegang en zo identiteit weet te bemachtigen.Moh!
Ik word hier net verwittigd dat één van mijn paswoord in een data breach ontdekt werd...
9lives.be - le big letomski
Wie is er hier onze oude databank aan het verkopen?
Ik dacht dat Tomski de ceo van best-frit was??Het zou wel lachen zijn als de koper ieders Doccle toegang en zo identiteit weet te bemachtigen.
Tomski blijkt niet de hoofdsponsor van friturend Vlaanderen te zijn maar verkoopt gewoon patatten op de markt.
Mac-bc is niet de milieu bewuste ingenieur uit Gent maar verkoopt 2de hands SUV’s bij Jean & zonen.

Ik dacht dat Tomski de ceo van best-frit was??![]()
Kweeni, vraag het misschien eens aan Gigi, Miley, Emma, Zendaya, Selena, Harry, Adele, Katy, Ed of Gwyneth. Misschien weten zij hetWie is taylor swift?
.Het zou eigenlijk vrij simpel moeten zijn. Wil je niet volgen of hou je je klep niet, ga dan maar gewoon buiten staan of vertrek dan. Respectloze mensen heb je natuurlijk overal.Echt respectloos irritant gedrag, als die vlak naast mij zitten ben ik dan (wellicht) de zagevent die het hun duidelijk laat merken dat ze hun tetter dicht moeten houden.
Een beetje gelijk Metejoor maar dan in't Engels.Wie is taylor swift?