Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
7 tandartsen gebeld in de omgeving en niemand die me wilde aannemen. Al een geluk dat ik bij de oude praktijk in Hasselt nog terecht kan. Ik dacht nu ik 2 jaar verhuisd ben dat ik gewoon plaatselijk iets kon vinden, maar dat was een zeer naïef sentiment blijkbaar. :D

7 tandartsen gebeld in de omgeving en niemand die me wilde aannemen. Al een geluk dat ik bij de oude praktijk in Hasselt nog terecht kan. Ik dacht nu ik 2 jaar verhuisd ben dat ik gewoon plaatselijk iets kon vinden, maar dat was een zeer naïef sentiment blijkbaar. :D
Welke regio? Het moet echt iets lokaal zijn denk ik, of ik heb altijd geluk gehad. Hier in de buurt wel tandartsen waar je nog binnenraakt. Ik moet wel zeggen, ik ga nu bij iemand uit Venezuela. Misschien dat haar buitenlandse naam mensen afschrikt ofzo, maar ik heb er alleszins geen klagen van.

Welke regio? Het moet echt iets lokaal zijn denk ik, of ik heb altijd geluk gehad. Hier in de buurt wel tandartsen waar je nog binnenraakt. Ik moet wel zeggen, ik ga nu bij iemand uit Venezuela. Misschien dat haar buitenlandse naam mensen afschrikt ofzo, maar ik heb er alleszins geen klagen van.

Limburg, rond Hasselt/Heusden-Zolder. Ik kwam weinig buitenlandse nemen tegen tijdens het zoeken, maar kzou het ook niet schuwen als ik meer geholpen wordt door een deskundige.

Is dat hier ergernissen of niet? 🙄
Uw sarcasme en arrogant toontje hoeft niet hoor.

Ik vind mio echt een cringe woord, punt.
Mio is geen woord, het is een afkorting.

Holy shit, dacht dat ik serieus overgefrustreerde zaken zag op het "ergernissen op je werk" topic maar dit is toch een paar niveaus hoger... Die afkorting vind ik cringe LOL. Ik ben misschien te oud maar het woord cringe vind ik nu is... Cringe.

Nogmaals erger ik me aan hoeveel mensen zich kunnen ergeren aan futiliteiten.

Limburg, rond Hasselt/Heusden-Zolder. Ik kwam weinig buitenlandse nemen tegen tijdens het zoeken, maar kzou het ook niet schuwen als ik meer geholpen wordt door een deskundige.

Tandartspraktijk Bolderberg al geprobeerd?

Begin van het jaar nam ze nog nieuwe patiënten aan. Misschien nog altijd :)

Holy shit, dacht dat ik serieus overgefrustreerde zaken zag op het "ergernissen op je werk" topic maar dit is toch een paar niveaus hoger... Die afkorting vind ik cringe LOL. Ik ben misschien te oud maar het woord cringe vind ik nu is... Cringe.

Dat is je volste recht, man!
Net zoals het mijn is om dat echt een vieze uitdrukking te vinden. Woord of afkorting, maakt niet uit.

Ik erger me aan "dat vind ik nu is ...".
Dat is het verkeerde woord :unsure:

(Ook het gebruik van men als bezittelijk voornaamwoord, wat ik hier meer en meer lees.)

Moh!

Ik word hier net verwittigd dat één van mijn paswoord in een data breach ontdekt werd...

9lives.be - le big letomski

Wie is er hier onze oude databank aan het verkopen?
Het zou wel lachen zijn als de koper ieders Doccle toegang en zo identiteit weet te bemachtigen.

Tomski blijkt niet de hoofdsponsor van friturend Vlaanderen te zijn maar verkoopt gewoon patatten op de markt.

Mac-bc is niet de milieu bewuste ingenieur uit Gent maar verkoopt 2de hands SUV’s bij Jean & zonen.

De Belgen speelden voetbal vandaag.
blijkbaar horen daar comments bij als:
"Belgen??"
"de blanken moeten verdedigen en de zwarten aanvallen"
"match is al 5 minuten bezig, ik heb bij ons nog gene witte gezien"

gisteren ook, Chadli opent in de wijk waar ik opgegroeid ben een pleintje ivm de Rode Duivels, staat daar een foto bij van kinderen die er aan het spelen zijn, en 't is van "het zijn allemaal vreemden", "het ziet daar zwart van't volk", etc.

wie dacht dat we die tijden achter ons aan het laten waren: niks is minder waar.

Al dat gedoe over die Taylor Swift ….manman , dat mag nu wel eens stoppen héé .
Okay ze is niet lelijk om naar te kijken (als ze opgemaakt is toch ) en ze kan blijkbaar zingen maar dat is geen godin héé .
Dikke kassa voor haar en geef haar gelijk dat ze zoveel mogelijk in een zo korte tijd binnen haalt maar moet dat dan altijd in het nieuws komen ???

Het zou wel lachen zijn als de koper ieders Doccle toegang en zo identiteit weet te bemachtigen.

Tomski blijkt niet de hoofdsponsor van friturend Vlaanderen te zijn maar verkoopt gewoon patatten op de markt.

Mac-bc is niet de milieu bewuste ingenieur uit Gent maar verkoopt 2de hands SUV’s bij Jean & zonen.
Ik dacht dat Tomski de ceo van best-frit was??😊

Ik wou eens opzoeken waar het specifiek over ging, en als ik gewoon "Taylor Swift" Google zijn dit de "more results" :laugh::
0be7e9480753418e046d5cebdfc2f1349cc49b1a.jpg

Waarom is iedereen geïnteresseerd met wie Taylor vriendjes is?

Gisteren wat seminaries gevolgd.

Zoals steeds zitten er een aantal mensen die totaal geen respect hebben voor de sprekers die daar geheel vrijwillig een uur of langer een bepaald onderwerp komen bespreken. Nee, lekker wat kletsen met de persoon naast zich over de "belangrijke" zaken waar ze mee bezig zijn. En nee, geen snotneuzen die denken dat ze op school in de klas zitten maar volwassen mannen en vrouwen, waarvan je toch zou denken dat ze dat puberaal schoolgedrag compleet ontgroeid zijn.

Echt respectloos irritant gedrag, als die vlak naast mij zitten ben ik dan (wellicht) de zagevent die het hun duidelijk laat merken dat ze hun tetter dicht moeten houden.

Echt respectloos irritant gedrag, als die vlak naast mij zitten ben ik dan (wellicht) de zagevent die het hun duidelijk laat merken dat ze hun tetter dicht moeten houden.
Het zou eigenlijk vrij simpel moeten zijn. Wil je niet volgen of hou je je klep niet, ga dan maar gewoon buiten staan of vertrek dan. Respectloze mensen heb je natuurlijk overal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan