Als een arts hier bijvoorbeeld consequent komt posten over gastro-enteritis zou ik hetzelfde denken: '
zeg toch gewoon buikgriep'. Bij geldelijke termen is het altijd nog iets irritanter omdat dat (opnieuw: in mijn ogen) veelal bedoeld is om patserig te doen. '
Kijk eens hoe veel ik van geld en rijkdom afweet en hoe achteloos ik met de Ks gooi!' Kan zijn dat dat vaak zo niet bedoeld is, maar er lopen hier wel degelijk figuren rond die zo overkomen bij mij. We snappen het, je hebt geld en je weet hoe 'geld werkt', okay.
Niemand zit hier rapporteren te typen, dus waarom zo'n termen als mio hier gebruikt moeten worden begrijp ik ook wel echt niet en wat dat betreft sluit ik me volledig aan bij
@recipe4hate. Maar da's gewoon een persoonlijke mening.
Maar goed, mijn originele ergernis ging niet zozeer over het gebruik van die termen, wel over accounts die het niet kunnen laten om te pas en te onpas te komen opscheppen met hun weelde. Waarom er bijvoorbeeld in een horlogetopic plotseling allerlei namen van luxewagens moeten gedropt worden (of van die vage zaken als 'ik heb er vier ingeschreven staan' en blabla) is me bijvoorbeeld echt een raadsel. Je maakt mij niet wijs dat dat niet grotendeels om op te scheppen is.