Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn triestheid van de dag

De beste frituur van het dorp die per direct stopt met hun activiteiten

😭
Zelf overpakken jong, heb dat ook gedaan en is beste keuze ooit geweest. De K's en binnenkort zelfs de mio's stromen hier gewoon binnen. Voor elke 100'e klant ne rolex jong

Is dat hier ergernissen of niet? 🙄
Uw sarcasme en arrogant toontje hoeft niet hoor.

Ik vind mio echt een cringe woord, punt.
Dat is het, ik uit mijn ergernis ook gewoon.

Nergens arrogant gedaan, sarcastisch heel zeker wel.

Achja, mijn irritatie van de dag: Mensen die 1 post zien waar wat reactie op komt van iemand die ergens mee lacht en vervolgens paginas vol schrijven met onoriginele grappen omtrent het zelfde onderwerp.

Dat is het, ik uit mijn ergernis ook gewoon.

Nergens arrogant gedaan, sarcastisch heel zeker wel.

Achja, mijn irritatie van de dag: Mensen die 1 post zien waar wat reactie op komt van iemand die ergens mee lacht en vervolgens paginas vol schrijven met onoriginele grappen omtrent het zelfde onderwerp.
Gebruik eens mega-euro volgens SI normen zoals iedereen hé.

Mijn excuses dat ik een correcte afkorting gebruikte in een context die voor jou dan niet gepast lijkt. Zal vanavond goed in de spiegel kijken en mezelf even een dikke pauper noemen omdat ik "mio" en "k" gebruik in tekstvorm.
Als een arts hier bijvoorbeeld consequent komt posten over gastro-enteritis zou ik hetzelfde denken: 'zeg toch gewoon buikgriep'. Bij geldelijke termen is het altijd nog iets irritanter omdat dat (opnieuw: in mijn ogen) veelal bedoeld is om patserig te doen. 'Kijk eens hoe veel ik van geld en rijkdom afweet en hoe achteloos ik met de Ks gooi!' Kan zijn dat dat vaak zo niet bedoeld is, maar er lopen hier wel degelijk figuren rond die zo overkomen bij mij. We snappen het, je hebt geld en je weet hoe 'geld werkt', okay.

Niemand zit hier rapporteren te typen, dus waarom zo'n termen als mio hier gebruikt moeten worden begrijp ik ook wel echt niet en wat dat betreft sluit ik me volledig aan bij @recipe4hate. Maar da's gewoon een persoonlijke mening.

Maar goed, mijn originele ergernis ging niet zozeer over het gebruik van die termen, wel over accounts die het niet kunnen laten om te pas en te onpas te komen opscheppen met hun weelde. Waarom er bijvoorbeeld in een horlogetopic plotseling allerlei namen van luxewagens moeten gedropt worden (of van die vage zaken als 'ik heb er vier ingeschreven staan' en blabla) is me bijvoorbeeld echt een raadsel. Je maakt mij niet wijs dat dat niet grotendeels om op te scheppen is.

Bericht in mijn Ebox.
inloggen met itsme.. Gaat niet want update naar IOS 17 gedaan.
geprobeerd via fortis apparaatje om te heractiveren, lukt niet.
Dan maar via Eid op werkpc. Software werkt niet.
Dan maar zelf op eigen laptop met Eid software, kan ik nie downloaden want de websites liggen plat.

Hopelijk geen boete... Want zo ga ik ze niet op tijd kunnen betalen.

Als een arts hier bijvoorbeeld consequent komt posten over gastro-enteritis zou ik hetzelfde denken: 'zeg toch gewoon buikgriep'. Bij geldelijke termen is het altijd nog iets irritanter omdat dat (opnieuw: in mijn ogen) veelal bedoeld is om patserig te doen. 'Kijk eens hoe veel ik van geld en rijkdom afweet en hoe achteloos ik met de Ks gooi!' Kan zijn dat dat vaak zo niet bedoeld is, maar er lopen hier wel degelijk figuren rond die zo overkomen bij mij. We snappen het, je hebt geld en je weet hoe 'geld werkt', okay.

Niemand zit hier rapporteren te typen, dus waarom zo'n termen als mio hier gebruikt moeten worden begrijp ik ook wel echt niet en wat dat betreft sluit ik me volledig aan bij @recipe4hate. Maar da's gewoon een persoonlijke mening.

Maar goed, mijn originele ergernis ging niet zozeer over het gebruik van die termen, wel over accounts die het niet kunnen laten om te pas en te onpas te komen opscheppen met hun weelde. Waarom er bijvoorbeeld in een horlogetopic plotseling allerlei namen van luxewagens moeten gedropt worden (of van die vage zaken als 'ik heb er vier ingeschreven staan' en blabla) is me bijvoorbeeld echt een raadsel. Je maakt mij niet wijs dat dat niet grotendeels om op te scheppen is.
Duidelijk, bedankt om het zo uit te typen.

Ik snap je vergelijking met de dokter ook, al is gastro-enteritis natuurlijk een pak langer dan buikgriep, en ik type k en mio om net efficiënter te zijn. Al kan ik zeker inzien dat mensen het anders opvatten.

Moh!

Ik word hier net verwittigd dat één van mijn paswoord in een data breach ontdekt werd...

9lives.be - le big letomski

Wie is er hier onze oude databank aan het verkopen?

Via mijn curvecard een aankoop van 20 dollar (abbo) van zoom. Ik heb helemaal geen account bij zoom en al zeker geen abonnement.
Direct kaart geblokkeerd en dispute ingevuld. Ik zie wel al tegenop al het papierwerk dat dit gaat vragen.
Zoom btw niet te bereiken... Gelieve eerst in te loggen en uw account informatie na te kijken. Ik heb geen account bij jullie!!!!

Via mijn curvecard een aankoop van 20 dollar (abbo) van zoom. Ik heb helemaal geen account bij zoom en al zeker geen abonnement.
Direct kaart geblokkeerd en dispute ingevuld. Ik zie wel al tegenop al het papierwerk dat dit gaat vragen.
Zoom btw niet te bereiken... Gelieve eerst in te loggen en uw account informatie na te kijken. Ik heb geen account bij jullie!!!!
Hier se. Nog ene die wat blassé komt doen met zijn afkortingen!

Ik heb ook meerdere abonnementen lopen, maar ik ga dat hier niet zomaar verkondigen in eender welk topic. Laat staan dat ik het als "abbo's" ga neertypen.

Hier se. Nog ene die wat blassé komt doen met zijn afkortingen!

Ik heb ook meerdere abonnementen lopen, maar ik ga dat hier niet zomaar verkondigen in eender welk topic. Laat staan dat ik het als "abbo's" ga neertypen.
Polle is ook zo'n blasé afkorting. En dan nog 32, maak er dan op zijn minst 64bit van.

Net een Iraanse PhD-student hier gesproken, ik heb er wat mee te doen. Iedereen vindt dat een super kerel, heel behulpzaam, soms gewoon te behulpzaam, waardoor anderen hem nogal voor hun kar spannen. Nogal een gevoelige ziel, ten tijde van de grote rellen in Iran stond die al eens met tranen in zijn ogen zijn regering te vervloeken, nu met de situatie in Gaza heeft die opnieuw het gevoel dat zijn streek niets dan problemen heeft. Hij is op zoek naar een job voor na zijn PhD, maar uiteraard, als Iraanse burger ligt dat niet zo gemakkelijk, dus die jongen kan denk ik wel wat goed nieuws gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan