Die openingsuren staan toch allemaal op Google?De bpost website heeft geen rechtstreekse pagina naar de openingsuren van een postkantoor...
Je moet altijd via een soort irritant zoekportaal
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die openingsuren staan toch allemaal op Google?De bpost website heeft geen rechtstreekse pagina naar de openingsuren van een postkantoor...
Je moet altijd via een soort irritant zoekportaal
Die zijn niet altijd up to date.Die openingsuren staan toch allemaal op Google?
Die kloppen niet altijd. Tis niet dat Google die automatisch overneemt, iemand moet die inputten.Die openingsuren staan toch allemaal op Google?
Ooit in Parijs met een collega 's avonds op stap. We stappen een café binnen (2001), een pintje kost 65 Franse Frank een cola was van 't zelfde laken een broek. We spreken dus over 20 jaar geleden heh, 10 EUR, en gewoon binnen, niet op 't terras.
Oplossing was simpel : de goedkoopste fles witte wijn op de kaart was 75 fr. Daar konden we de avond mee door.

Over het algemeen is Parijs niet absurd duur om te eten tov BE.Ooit in Parijs met een collega 's avonds op stap. We stappen een café binnen (2001), een pintje kost 65 Franse Frank een cola was van 't zelfde laken een broek. We spreken dus over 20 jaar geleden heh, 10 EUR, en gewoon binnen, niet op 't terras.
Oplossing was simpel : de goedkoopste fles witte wijn op de kaart was 75 fr. Daar konden we de avond mee door.
Dat zal ik pas binnenkort weten of ik ze heb meegenomenGeen last van die bedwantsen plaag?
Al m'n kleren uitgedaan en gewassen in de garage.
Eens te lui geweest om boterhammen te smeren. Dan maar een blik Italiaanse schotel meegegraaid en die in de micro gezet deze middag. Godmiljaarde man! Niet te vreten. Alleen die gehaktballen gaan nog, maar voor de rest is het juist of ze daar een pot zout over gekapt hebben.
Eens te lui geweest om boterhammen te smeren. Dan maar een blik Italiaanse schotel meegegraaid en die in de micro gezet deze middag. Godmiljaarde man! Niet te vreten. Alleen die gehaktballen gaan nog, maar voor de rest is het juist of ze daar een pot zout over gekapt hebben.
Zijn zo'n beetje iboodpraktijken dus. Dan ziet iets staan: waauw wat een korting, en dan na nog geen 2 minuten zoeken staat het op een ander aan dezelfde prijs...Ergernis: van die Benefits @ Work aanbiedingen waarbij ik op 1 minuut googlen hetzelfde product voor een betere prijs (zonder korting) kan vinden dan de prijs mét korting die ze daar aanbieden vanuit het merk zelf. Zeg dan gewoon dat je geen echte korting geeft maar je "recommended retail price" te hoog zet om mensen de indruk te geven dat ze een goeie zaak doen![]()
Frankrijk staat er ook wel gekend voor dat cola daar duur is. En wijn goedkoop vergeleken met cola en bier.Ooit in Parijs met een collega 's avonds op stap. We stappen een café binnen (2001), een pintje kost 65 Franse Frank een cola was van 't zelfde laken een broek. We spreken dus over 20 jaar geleden heh, 10 EUR, en gewoon binnen, niet op 't terras.
gisteren kwam de huurder van ons moeder zeggen dat hij er uit trekt einde van de maand.
5 jaar geleden aanvraag gedaan voor sociale woning, sindsdien volledig geintegreerd, heeft een deftig betaalde job, mooie recente wagen.
Maar uiteraard hapt die als die een rijhuis voor €320 per maand mag gaan huren, wellicht ineens nog aanspraak voor sociale tarieven er nog bij.
En ondertussen van het sociaal verhuurkantoor te horen krijgen "ja wil je niet aan ons verhuren want we vinden geen panden voor de mensen in nood"
Ah nee als gelle een pand geeft dan is de ne semi winforlife, word nooit gecheckt of het nog effectief van doen is.
(de frustratie is ons belgisch systeem, ik neem hem het absoluut niet kwalijk)
Same here , vroeger at ik al eens graag van die ravioli uit blik van Panzani.Eens te lui geweest om boterhammen te smeren. Dan maar een blik Italiaanse schotel meegegraaid en die in de micro gezet deze middag. Godmiljaarde man! Niet te vreten. Alleen die gehaktballen gaan nog, maar voor de rest is het juist of ze daar een pot zout over gekapt hebben.
Goh ik weet van mijn vorige onderbuurman die ook via het sociaal verhuurkantoor dat hij 400€ betaalde voor het 1slaapkamer appartement, pal in het centrum en in 2020 vernieuwd.Dat gaat zeker meer dan 320 EUR zijn hoor, al ben ik niet zeker hoe het berekend wordt. Ik betaal rond de 420 voor de mijne en een job heb ik momenteel niet (soon I hope). Een job zal de prijs wat omhoog trekken.
Er zijn 2 andere zaken dat me eerder frustreren. Het ene is dat ik soms wel een appartement vrij zie komen in mijn gebouw, en het duurt gemakkelijk meer dan een half jaar voor een nieuwe huurder komt. Bon, misschien moet het verlucht worden ofzo. Zaak nummer 2 heb ik minder begrip voor: sommige huurders zijn allesbehalve proper en de rest van het gebouw mag het ondervinden. Soms sigarettenpeuken in de lift en de trappen, en weinig respect voor andermans materiaal zoals de brievenbussen en de post die erin zit. Al is dat de laatste jaren verbetert maar in de eerste jaren toen ik hier kwam wonen was dat niet zo'n pretje. Het waren maar 2 bewoners die zich hier aan schuldig maakten, maar het waren 2 teveel toen.
Waar is de tijd, toen ik in Leuven studeerde (enfin, op kot zat, naar de les gaan deed ik niet), en ik een blik ravioli voor 15 fr ging kopen in de GB (witte producten) om dan toch nog thuis te geraken 's vrijdags... omdat ik de avond tevoren teveel had uitgegevenSame here , vroeger at ik al eens graag van die ravioli uit blik van Panzani.
Vorige week na zeker 15jaar nog eens zo'n blik meegebracht. Verschoot al serieus vd prijs maar nog meer toen ik m'n 1ste hap nam.
Vroeger was die saus mooi dik met stukjes groenten , het vlees was ook wel ok.
Nu is die saus zo plat dat je ze met een rietje kan binnenzuigen. Vlees is maar bweikes en heel zoutig.
Dus dat was de laatste keer voor mij.

En waarom was die pc op de balie zetten en aan het scherm koppelen moeilijk? Dan was het toch ineens duidelijk?De technische dienst bij Alternate (PC winkel) is wel goed maar die gasten aanden toogde balie. Pfffttt ...
Maar goed, die worden dan ook slecht betaald.
Ik: De fans kleuren bij het spelen van zware games, plots rood. En dan maakt dit een enorm kabaal.
Ik kan dit tonen via de toonzaal PC die hier staat wat het probleem exact is.
Gast: En jij denkt dat ik die paar meter tot daar wandel? Zet uwe PC eens op de balie en dan bekijken wij het!
Ik: Nogmaals de fans kleuren bij het spelen van zware games, plots rood. En dan maakt dit een enorm kabaal.
Gast: De kleuren moet je instelllen in ICUE he. Als je daar dit op rood geplaatst hebt dan is dit doodnormaal.
Ik: Ik heb Icue erop gezet, maar ik kan daar de kleuren niet instellen.
Gast: Dat is ONmogelijk. Zonder icue kan je geen kleuren instellen
Ik: Kerel, ik heb 20 maanden lang nooit Icue erop gezet, dan zijn het de standaard 'rainbow' kleuren, dwz afwisselend een ander kleur
Gast kijkt eens vies en denkt: Weer ene die het beter weet!
Gast: Rainbow? Wat voor een beest is dat? Staat er Icue op uwe PC of niet?
Ik: Ja ik heb dat erop geinstalleerd vorige week. Ik heb op youtube gekeken en daar zie ik inderdaad dat dit kan ingesteld worden, maar op mijne PC kan dit om een of andere reden niet
Gast kijkt eens vies en denkt 'zeveraar': Wat je zegt is echt ONmogelijk. Uw issue is 100% zeker een software issue
Ik: Maar waarom maakt dat dan zo'n kabaal als het rood oplicht? Het is 100% zeker een hardware issue.
Gast kijkt nu wel heel erg kwaad maar hij houdt zich in en ik zie hem denken: whatever ik stop met deze conversie en hij zegt: Ik zie dat er nog garantie is, we zullen die PC dan maar binnendoen, voor u is dat toch gratis dan gaan ze er eens naar kijken!
Een goeie vraag.En waarom was die pc op de balie zetten en aan het scherm koppelen moeilijk? Dan was het toch ineens duidelijk?
Ik had de PC op de balie gezet maar dan kreeg ik dus zo'n vragenuurtje te horen en daarna ging de PC richting hun kantoorruimte.