Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stoppen aan zebrapad voor iemand over te laten, persoon in andere richting deed het niet. Doet haar raam en roept naar ons, rij eens door gvd. Wel ik ga inderdaad die persoon omver maaien van het zebrapad, speciaal voor jou omdat je niet kon indraaien zonder ons te raken.
Koopt u ne kleinere auto, en ook ne cursus van het verkeer.

Stoppen aan zebrapad voor iemand over te laten, persoon in andere richting deed het niet. Doet haar raam en roept naar ons, rij eens door gvd. Wel ik ga inderdaad die persoon omver maaien van het zebrapad, speciaal voor jou omdat je niet kon indraaien zonder ons te raken.
Je hoopt dan toch altijd dat ze dat eens bij de verkeerde doen he en dat het ander raampje ook omlaag gaat en ze zeggen 'zet u maar even aan de kant mevrouw'.

Je hoopt dan toch altijd dat ze dat eens bij de verkeerde doen he en dat het ander raampje ook omlaag gaat en ze zeggen 'zet u maar even aan de kant mevrouw'.
Mijn vrouw en ik hadden het er nog over, die heeft geluk dat wij geen agenten waren.
Ons raampje stond wel open ook, sommige hebben toch geen manieren ze.
Eerst zelf al geen voorrang geven en dan zo iets roepen.

Terrasje aan het doen na het shoppen. We zijn half onzichtbaar want de garçon passeert ons dus al 10x, ziet de lege tafel en wandelt gewoon door. Ik doe teken, hij komt af.

Ja sommige zaken laten echt veel omzet liggen.
En zo eens halfweg komen vragen of alles naar wens is en of er nog iets mag komen doen ze ook vaak niet meer.

Dan gaat het slecht in de horeca zeggen ze steeds, tja, de euro’s die ze soms laten liggen?

Terrasje aan het doen na het shoppen. We zijn half onzichtbaar want de garçon passeert ons dus al 10x, ziet de lege tafel en wandelt gewoon door. Ik doe teken, hij komt af.

Hadden jullie graag iets besteld?

Nee gast, we zitten hier goe, laat ons gerust.

Das dus geen werk willen zien he...
Je bent dan vast ook doorgegaan zonder de ober voor de rekening te wenken? Gewoon los vergeten seg.

We hebben van die fietsankers aan onze buitengevel hangen, volgende type:

1696096619622.png

Nu vinden de jongeren in de straat dat wel erg fijn om mee te spelen. Daar dat vrij diepe bouten zijn, hoor je dat ook wel goed. Blijf toch eens met je poten van andermans gerief. Morgen me eens inlezen hoe ik daar 220v op zet als ik ze zelf niet gebruik.

Deze morgen ook serieus verschoten aan een zebrapad. Rij hier in naburige gemeente door een bos, er is daar op een bepaald moment een zebrapad om van de ene kant van bos naar dat aan de andere kant van de weg te gaan. Ben zo goed als aan dat zebrapad als er een loper uit dat bos komt gelopen en gewoon zonder kijken over loopt. Hij mag content zijn dat ik de plek ken en al maar 50 reed ipv de toegelaten 70 of ze mochten hem van mijn voorruit schrapen. Zelf content dat er geen achter mij zat want zo kort moeten remmen ging ook tot accident leiden zoals er tegenwoordig veel te dicht in uw gat hangen.

De Wolvendreef hier is een heel mooi stukje dure huizen en veel groen, er rijden best wel wat auto’s door, zowel de bewoners als mensen die het eens willen zien (is tenslotte bij rijkste stuk van Kortrijk). Mensen vlammen daar *normaal gezien* niet, maar vandaag rijden wij dus - traag - door een bocht en staat er mídden de bocht een vrouwmens stokstil, haar gsm te checken met een peuter op stapfietsje naast haar. Wij reden traag en we verschoten ons een breuk. Natuurlijk dat mensen daar ook wandelen en de overgrote meerderheid rijdt normaal. Maar stilstaan in een bocht om uwe gsm te checken en dan nog een dikke vijftien seconden nodig hebben om nog maar op te kijken, sorry, da’s debiel.
net eens gecheckt op google maps en t'is inderdaad wel een schoon stukske natuur.

De helft is daar zo paranoia dat ze hun huis censureren. :unsure:

We hebben van die fietsankers aan onze buitengevel hangen, volgende type:

Bekijk bijlage 23406

Nu vinden de jongeren in de straat dat wel erg fijn om mee te spelen. Daar dat vrij diepe bouten zijn, hoor je dat ook wel goed. Blijf toch eens met je poten van andermans gerief. Morgen me eens inlezen hoe ik daar 220v op zet als ik ze zelf niet gebruik.
Misschien dat die er ook bestaan in een versie zoals de deurklopper in Scary Movie? Zal rap gedaan zijn dan. :unsure:

Mensen die hier toekomen op een kinderfeestje en een sigaret aansteken. Krijg toch longkanker
Je zou hier eens moeten staan aan de schoolpoort, dat is hier ook zo enorm.
Snap zelf niet dat ze het toelaten aan de school, elke ochtend is dat hier een walm van sigaretten.

In de straat hier woont er sinds een paar maanden een jonge gast in een huurhuis. Heeft drie van die broebelbakken genre Golf TCR enz. op zijn oprit staan. Gewoon instappen en vertrekken kan die ook nooit precies. Eerst moet dat ding enkele minuten staan draaien en lawaai maken voor hij vertrekt.

In de straat hier woont er sinds een paar maanden een jonge gast in een huurhuis. Heeft drie van die broebelbakken genre Golf TCR enz. op zijn oprit staan. Gewoon instappen en vertrekken kan die ook nooit precies. Eerst moet dat ding enkele minuten staan draaien en lawaai maken voor hij vertrekt.
Dat zal de geluidskast zijn. Die moet opladen want staat in verbinding met de pinkers.

Nog eens hier om te melden dat die gatachterlijke kutmon***** van hiernaast er weer een karaoke van aan´t maken zijn met hun FASD kop. En morgen heb ik bijscholing, een hele dag thuis. Echt fuuuucking kuthonden. Da´s al maanden aan een stuk en die mannen zijn zo achterlijk dat er niks mee te communiceren valt.

Zonde dat ze met zoveel zijn, en zo sterk. En simpeler dan een duif.

Nog eens hier om te melden dat die gatachterlijke kutmon***** van hiernaast er weer een karaoke van aan´t maken zijn met hun FASD kop. En morgen heb ik bijscholing, een hele dag thuis. Echt fuuuucking kuthonden. Da´s al maanden aan een stuk en die mannen zijn zo achterlijk dat er niks mee te communiceren valt.

Zonde dat ze met zoveel zijn, en zo sterk. En simpeler dan een duif.
Well, tell us how you really feel... :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan