Green Mamba
Well-known member
Ik heb enkel nog maar de preview gezien en dat trok toch op niet veel.Vinden jullie de Jordy van VTM grappig?
Zoja, dan is dat mijn ergernis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb enkel nog maar de preview gezien en dat trok toch op niet veel.Vinden jullie de Jordy van VTM grappig?

Heel die Jonas van Geel en al zijn vriendjes (Nathalie Meskens, Ruth,...) mogen ze gerust afvoeren.Vinden jullie de Jordy van VTM grappig?
Het is tijd dat ze nog eens stickers uitdelen. Zo kan ik ze herkennen op de parking van het groot warenhuis.Meskens is nog wel ok.
de rest... tjah, ge moogt niet meer lachen met VTM-volk.
zonder sticker toch ook herkenbaar? zoiets:Het is tijd dat ze nog eens stickers uitdelen. Zo kan ik ze herkennen op de parking van het groot warenhuis.
We hebben dringend een People of Dunaldi nodig in België.zonder sticker toch ook herkenbaar? zoiets:
![]()
Marginaal volk waar de ouders wss niks van weten.
Zit aant station en komen 3 meiskes af, 1 met ne fiets met achterop 2 six packs Hoegaarden rose.
Iets van ruwweg 13-14 jaar, topke aan met blote buik en dubbele navelpiercing en geblondeerd haar.
Lopen alle 3 richting 2 indiers en beginnen wat te lullen in Vlaams-English tegen die gasten.
Dan vraagt 1 aan die gasten "can you buy me cigarettes in the shop there"
Gasten lachen wat en gaan uiteindelijk niet akkoord en die 3 lopen verder met de fiets.
5 min later komen ze nog eens langs en die gasten zitten er ook nog en roepen ze alle 3 " pedo" terwijl die gasten niks hadden gezegd of gedaan.
Voelde als een white girl trailer park moment zonder trailer park in de buurt.
Gisteren ook ingeschreven voor een quiz. Komen we aan met ons groepje en blijkt een ander evenement aan de gang in de zaal.Verdekke toch tweede op den einduitslag en in de zuipbeker op de quiz.
Volgens ons puntentelling hadden we wel meer pinten euh punten.
En dan maar deelgenomen aan de plaatselijke bingoavond?Gisteren ook ingeschreven voor een quiz. Komen we aan met ons groepje en blijkt een ander evenement aan de gang in de zaal.
Blijkt dat de quiz vorige week geannuleerd werd en wij niet verwittigd
Uit curieusiteit, hoeveel kost zo'n actie eigenlijk?Af te raden idd, ik heb op die manier al eens uitgestapt en iemand op de grond gemept. Achteraf zwaar kunnen betalen en het mogen gaan uitleggen
Alles samen zo'n 20k, eigenlijke veroordeling was 4000 euro plus paar maanden voorwaardelijk. Ik had de pech dat de persoon verkeerd viel op het hoofd waardoor de verwondingen zwaar waren.Uit curieusiteit, hoeveel kost zo'n actie eigenlijk?
Neen, afgedropen en op café gegaanEn dan maar deelgenomen aan de plaatselijke bingoavond?
Ge moogt ergens content zijn dat er geen blijvende schade is, zodat ge maandelijks zou mogen dokken. Ik ken persoonlijk iemand die in zijn tienerjaren betrokken was bij een vechtpartij, en die mag effectief maandelijks serieus bijdragen, voor iets wat eigenlijk een jeugdzonde was. Weliswaar meerderjarig, maar wie vecht er eens niet in zijn tienerjaren?Alles samen zo'n 20k, eigenlijke veroordeling was 4000 euro plus paar maanden voorwaardelijk. Ik had de pech dat de persoon verkeerd viel op het hoofd waardoor de verwondingen zwaar waren.
Ja bij mij wast ook een jeugdzonde en ik had idd evengoed de rest van mijn leven hiervoor kunnen opdraaien. Nu zou er geen enkel haar aan mijn hoofd eraan denken om dit weer te doen voor zoiets onozel. Het is het ni waard, gewoon negeren en kalm blijven ook al is het soms moeilijk. Met vechten verlies je altijdGe moogt ergens content zijn dat er geen blijvende schade is, zodat ge maandelijks zou mogen dokken. Ik ken persoonlijk iemand die in zijn tienerjaren betrokken was bij een vechtpartij, en die mag effectief maandelijks serieus bijdragen, voor iets wat eigenlijk een jeugdzonde was. Weliswaar meerderjarig, maar wie vecht er eens niet in zijn tienerjaren?
mja, als er iemand blijvende fysieke schade heeft, dan kan je dat toch niet zo laten omwille van "een jeugdzonde" te zijn?Ge moogt ergens content zijn dat er geen blijvende schade is, zodat ge maandelijks zou mogen dokken. Ik ken persoonlijk iemand die in zijn tienerjaren betrokken was bij een vechtpartij, en die mag effectief maandelijks serieus bijdragen, voor iets wat eigenlijk een jeugdzonde was. Weliswaar meerderjarig, maar wie vecht er eens niet in zijn tienerjaren?
Ja begrijp ik volledig, hij heeft het ook gedaan, maar bedoel maar, je bent 19 jaar en je doet dan zoiets, ik catalogeer dat als een jeugdzonde, alleen vind het gerecht dat dat anders is, en alle begrip, maar op uw 19 gedraagt ge u niet hetzelfde als op uw 35 ehmja, als er iemand blijvende fysieke schade heeft, dan kan je dat toch niet zo laten omwille van "een jeugdzonde" te zijn?