Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vinden jullie de Jordy van VTM grappig?

Zoja, dan is dat mijn ergernis.
Heel die Jonas van Geel en al zijn vriendjes (Nathalie Meskens, Ruth,...) mogen ze gerust afvoeren.
Als die in een programma zitten ist om ter luidste roepen en zichzelf zo grappig vinden dat hun mond bijna scheurt.

Het is tijd dat ze nog eens stickers uitdelen. Zo kan ik ze herkennen op de parking van het groot warenhuis.
zonder sticker toch ook herkenbaar? zoiets:

eabb028297a80adbc01c0f13f2a4b4e3.jpg

Marginaal volk waar de ouders wss niks van weten.

Zit aant station en komen 3 meiskes af, 1 met ne fiets met achterop 2 six packs Hoegaarden rose.
Iets van ruwweg 13-14 jaar, topke aan met blote buik en dubbele navelpiercing en geblondeerd haar.

Lopen alle 3 richting 2 indiers en beginnen wat te lullen in Vlaams-English tegen die gasten.
Dan vraagt 1 aan die gasten "can you buy me cigarettes in the shop there"
Gasten lachen wat en gaan uiteindelijk niet akkoord en die 3 lopen verder met de fiets.
5 min later komen ze nog eens langs en die gasten zitten er ook nog en roepen ze alle 3 " pedo" terwijl die gasten niks hadden gezegd of gedaan.

Voelde als een white girl trailer park moment zonder trailer park in de buurt.

Marginaal volk waar de ouders wss niks van weten.

Zit aant station en komen 3 meiskes af, 1 met ne fiets met achterop 2 six packs Hoegaarden rose.
Iets van ruwweg 13-14 jaar, topke aan met blote buik en dubbele navelpiercing en geblondeerd haar.

Lopen alle 3 richting 2 indiers en beginnen wat te lullen in Vlaams-English tegen die gasten.
Dan vraagt 1 aan die gasten "can you buy me cigarettes in the shop there"
Gasten lachen wat en gaan uiteindelijk niet akkoord en die 3 lopen verder met de fiets.
5 min later komen ze nog eens langs en die gasten zitten er ook nog en roepen ze alle 3 " pedo" terwijl die gasten niks hadden gezegd of gedaan.

Voelde als een white girl trailer park moment zonder trailer park in de buurt.

Onze buren zijn ook van dat marginaal volk. Haar zoon is 15 en ieder weekend zat en trots dat zijn moeder is. Zo trots dat ze hem filmt en op Facebook zet.
Staat dan op de oprit te roken met zijn zus van 13.

Waarvan die laatstgenoemde de flikken al gebeld heeft om te zeggen dat hij aan haar gezeten heeft. En dat heeft ze het (omwille van die reden) ex lief van haar oudste zus ook al gelapt.
Het speciale is dat haar vader het van haar broer niet gelooft en hij haar wil laten opnemen, maar van dat ex lief wel terwijl dat een doodbrave gast was. Hij mag blij zijn dat hij er vanaf is.

Verdekke toch tweede op den einduitslag en in de zuipbeker op de quiz :( .

Volgens ons puntentelling hadden we wel meer pinten euh punten.

Verdekke toch tweede op den einduitslag en in de zuipbeker op de quiz :( .

Volgens ons puntentelling hadden we wel meer pinten euh punten.
Gisteren ook ingeschreven voor een quiz. Komen we aan met ons groepje en blijkt een ander evenement aan de gang in de zaal.

Blijkt dat de quiz vorige week geannuleerd werd en wij niet verwittigd

Alé vooruit, de kijker van de jpl mag weeral in zijn buidel tasten voor een nieuwe 'overname', maarja wat stijgt er niet in prijs?

Is niet duidelijk of ze einde van het kalenderjaar bedoelen of einde van dit seizoen, maar ik vermoed dus het eerste.

Alles om een nieuw catchy merknaam te promoten, ik vind persoonlijk die afkorting DAZN op niksken trekken, maar soit mijn mening.

Alles samen zo'n 20k, eigenlijke veroordeling was 4000 euro plus paar maanden voorwaardelijk. Ik had de pech dat de persoon verkeerd viel op het hoofd waardoor de verwondingen zwaar waren.
Ge moogt ergens content zijn dat er geen blijvende schade is, zodat ge maandelijks zou mogen dokken. Ik ken persoonlijk iemand die in zijn tienerjaren betrokken was bij een vechtpartij, en die mag effectief maandelijks serieus bijdragen, voor iets wat eigenlijk een jeugdzonde was. Weliswaar meerderjarig, maar wie vecht er eens niet in zijn tienerjaren?

Ge moogt ergens content zijn dat er geen blijvende schade is, zodat ge maandelijks zou mogen dokken. Ik ken persoonlijk iemand die in zijn tienerjaren betrokken was bij een vechtpartij, en die mag effectief maandelijks serieus bijdragen, voor iets wat eigenlijk een jeugdzonde was. Weliswaar meerderjarig, maar wie vecht er eens niet in zijn tienerjaren?
Ja bij mij wast ook een jeugdzonde en ik had idd evengoed de rest van mijn leven hiervoor kunnen opdraaien. Nu zou er geen enkel haar aan mijn hoofd eraan denken om dit weer te doen voor zoiets onozel. Het is het ni waard, gewoon negeren en kalm blijven ook al is het soms moeilijk. Met vechten verlies je altijd

mja, als er iemand blijvende fysieke schade heeft, dan kan je dat toch niet zo laten omwille van "een jeugdzonde" te zijn?

mja, als er iemand blijvende fysieke schade heeft, dan kan je dat toch niet zo laten omwille van "een jeugdzonde" te zijn?
Ja begrijp ik volledig, hij heeft het ook gedaan, maar bedoel maar, je bent 19 jaar en je doet dan zoiets, ik catalogeer dat als een jeugdzonde, alleen vind het gerecht dat dat anders is, en alle begrip, maar op uw 19 gedraagt ge u niet hetzelfde als op uw 35 eh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan