Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You got this! Rustig ademhalen en knallen...Sebiet een sollicitatiegesprek en ik ben bijna misselijk van de zenuwen. Ik heb er ondertussen genoeg gedaan en toch ben ik elke keer zooo nerveus.
Scheten laten lijkt me toch niet het beste idee...You got this! Rustig ademhalen en knallen...
Mijn vroegere baas (horecazaak) ging een keer per jaar naar zee, bekeek dan de prijzen en paste zijn prijzen aan aan de 'zeeprijzen' want 'dat is hier even goed als daar'.Ik vraag me echt af, zoals hierboven gezegd, of al die stijgingen gefundeerd zijn...
Het lijkt me soms op: Mijnen buur/concurrent doet het, dus ik ook...
Uw cv zegt: gewerkt bij larianSebiet een sollicitatiegesprek en ik ben bijna misselijk van de zenuwen. Ik heb er ondertussen genoeg gedaan en toch ben ik elke keer zooo nerveus.
Ik vraag me echt af, zoals hierboven gezegd, of al die stijgingen gefundeerd zijn...
Het lijkt me soms op: Mijnen buur/concurrent doet het, dus ik ook...
't Is niet voor een game-bedrijfUw cv zegt: gewerkt bij larian
Uw solliciatiegesprek: a breeze
Maar wel voor animatie en OMG wat een prachtstudio om voor te werken. Jammer dat het gesprek niet zo goed ging denk ik :') Zo nerveus en dan rood worden en dan warm krijgen en helemaal tilt slaan en als ze dan zeggen " heb je nog vragen" met drie miljoen vragen in je hoofd zitten en geeneen kunnen stellen. Terwijl ik echt denk dat ik perfect ben voor de job en de job voor mij. I am my own worst enemy.Een goeie interviewer gaat toch door die zenuwachtigheid heen kijken om te zien of je de geknipte persoon bent voor de functie. Je bent daar niet om te spreken voor een publiek, neem ik aan, maar om animatie te voorzien. In dat soort sectoren moet je portfolio toch voor je kunnen spreken, denk ik dan? En niet zozeer je talent om een sollicitatiegesprek te voeren?'t Is niet voor een game-bedrijfMaar wel voor animatie en OMG wat een prachtstudio om voor te werken. Jammer dat het gesprek niet zo goed ging denk ik :') Zo nerveus en dan rood worden en dan warm krijgen en helemaal tilt slaan en als ze dan zeggen " heb je nog vragen" met drie miljoen vragen in je hoofd zitten en geeneen kunnen stellen. Terwijl ik echt denk dat ik perfect ben voor de job en de job voor mij. I am my own worst enemy.
't Is ingewikkeld omdat mijn achtergrond in games ligt, en dat nog iets anders is dan animeren. Ik heb nog niet met alle software gewerkt die ze vroegen (wat niet in hun advertentie stond!) en ik weet niet of ik voldoende heb duidelijk gemaakt dat ik behalve die software wel alles kan wat ze vragen en dat ene ding ook wel vlot zou leren ('k heb wel al met gelijkaardig gewerkt).Een goeie interviewer gaat toch door die zenuwachtigheid heen kijken om te zien of je de geknipte persoon bent voor de functie. Je bent daar niet om te spreken voor een publiek, neem ik aan, maar om animatie te voorzien. In dat soort sectoren moet je portfolio toch voor je kunnen spreken, denk ik dan? En niet zozeer je talent om een sollicitatiegesprek te voeren?

Dit hé.Nu goed, zo lang de plaatselijke frituur een wachtrij heeft tot buiten op bepaalde avonden zullen die niet onder de indruk zijn van de term "graaiflatie".
Dit.
En als je naar alle componenten van je kostprijs gaat kijken (aardappelen, olie/vet, energie, loonkost,...), is er altijd wel iets dat in prijs stijgt en dat je kan doorvertalen in een prijsstijging voor je klanten. Alleen wordt de omgekeerde richting niet toegepast, nu de energieprijzen lager staan zie ik nog geen enkele frituur hun prijzen terug laten dalen - en als de concurrentie het niet doet en je hebt nog genoeg klanten, waarom zou je je prijs als eerste laten zakken?
En een goeie frituur heeft nog altijd veel klanten, dus die hebben absoluut geen reden om hun prijs te verlagen.