Stinkbakkes
Well-known member
Waar is den tijd van durums van 3 euro (met fritten erbij), fuck gast kword oudNen durum voor 4,5 eur gold al jaren, vaak zelf 4 euro maar idd bijna verdubbeld nu
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar is den tijd van durums van 3 euro (met fritten erbij), fuck gast kword oudNen durum voor 4,5 eur gold al jaren, vaak zelf 4 euro maar idd bijna verdubbeld nu
Dat was de goedkope snack na het uitgaan. Tijden!Waar is den tijd van durums van 3 euro (met fritten erbij), fuck gast kword oud
Gij ziet effectief nog posts van personen?bepaalde FB posts:
"today is my birthday, i'm sure nobody will give me one like". Gevolgd door een triestig plaatje.
Of gewoon al die triestige katten video's. Ja ik heb er in het verleden enkele geliked of gecomment , maar i get it already: er is overal leed in de wereld, ik wil niet elke keer ik FB open, opnieuw een slecht gevoel opgezadeld krijgen.
Of pita plaka in pittastraatje in Brussel. Overlaatst nog geweest, heb niet onthouden hoeveel het was exact, maar naar beneden was het zeker en vast niet gezakt die prijzen..., ik dacht ook rond 4 euro voor ne pita Hawaï, aanrader daar trouwens... Nu waren ze kleiner, toch dan hoe ik ze mij herinnerde, maar was zeker en vast opgeslagen...Dat was de goedkope snack na het uitgaan. Tijden!
Ik woon ook naast een kapper. Hier zelfde verhaal de zoon van kapper zet zijn auto op mijn plaats dus ik zeg foert en parkeer mij bij de kapper. Bellen ze aan terwijl ik onder de douche sta en vriendin doet open moest maken dat ik mijn auto verzette dus snel uit de douche. Toen ben ik ook in kolere die kapperszaak binnen gestapt terwijl heel de zaak het kon horen. Als hun zoon ni op mijn plaats stond dan had ik niet bij hun moeten staan en sindsdien geen probleem meer.Hier ook regelmatig auto's die bij ons komen parkeren van klanten van de kapper langs ons.
De kapper heeft 4 parkeerplaatsen, maar eigenlijk niet bruikbaar wegens te smalle doorgang, staat meestal maar 1 auto, de rest kan niet door naar de andere plaatsen daardoor.
Het is een hoekhuis en klanten kunnen ook langs de weg gaan staan van de andere straat, daar is een hele parkeer strook voorzien, maar dan moeten ze 5 minuten wandelen.
Echter is het gemakkelijker om bij ons te komen staan, want dan moeten ze hun auto niet inparkeren en moeten ze niet te veel stappen.
Maar wij zijn 1 van de enige straten van het dorp waarbij de eerste meter geen gemeente-eigendom is, maar van ons. En we hebben een "verborgen" poort, waardoor veel mensen denken dat ze voor een afscheidingsplaat staan.
Auto's worden altijd verzet en tot nu toe was het nooit een moment dat ik dringend weg moest. Het jammere is wel als het andersom is en er iemand die voor ons is, op de parking van de kapper gaat staan (als het kapsalon dicht is) dat hij binnen de 5 seconden bij die mensen is om te zeggen dat ze moeten vertrekken.
Ook grote fan van FreePlay.![]()
Free Play Lanaken
Officiële site Free Play Lanaken. Free Play Lanaken is een speelhal met de grootste collectie flipperkasten en retro videogames van België, allemaal ingesteld op vrij spel. Wij zijn openbaar geopend en u kunt hier terecht voor privé- en bedrijfsfeesten!www.freeplaylanaken.com
Kom eens tot Limburg.

Werkmannen voor de tegels die plots aan mijn voordeur staan terwijl ik nog met een ochtenderectie in bed lig (ze hadden geen uur opgegeven, ze zeiden enkel dat ze in de ochtend gingen langskomen).
Aan de kust wel!Is het eigenlijk normaal om zonder T-shirt in een winkel te lopen (supermarkt) enkel met slippers en een zwemshort? Ik merk toch een heuse normvervaging onder de volwassen bevolking, want het ging hier om een man van +/-45 jaar.

)Ofwel was het iemand die met zen kolere zn auto moest verzetten en juist vanonder de douche kwam? En dan maar ineens een boodschap gedaan heeftIs het eigenlijk normaal om zonder T-shirt in een winkel te lopen (supermarkt) enkel met slippers en een zwemshort? Ik merk toch een heuse normvervaging onder de volwassen bevolking, want het ging hier om een man van +/-45 jaar.

Hangt een beetje af van de kuststad.Is het eigenlijk normaal om zonder T-shirt in een winkel te lopen (supermarkt) enkel met slippers en een zwemshort? Ik merk toch een heuse normvervaging onder de volwassen bevolking, want het ging hier om een man van +/-45 jaar.
Werkmannen voor de tegels die plots aan mijn voordeur staan terwijl ik nog met een ochtenderectie in bed lig (ze hadden geen uur opgegeven, ze zeiden enkel dat ze in de ochtend gingen langskomen).

Facebook: "Zo, dus meneer is van het Antwerpse? Dan zult ge zeker wel geïnteresseerd zijn om de pagina van de regiokrant van Zuid-West-Vlaanderen te volgen.Gij ziet effectief nog posts van personen?
Hier is het 99% sponsored posts of ads.
Om iets van een persoon te zien moet ik die al gaan opzoeken en op zijn/haar/hun/... profiel zelf gaan kijken.
"
"Die zullen gedacht hebben dat je héél blij was van hen te zien![]()
Kheb er alles aan gedaan om het zoveel mogelijk te laten ontstijven vooraleer ik kwam open doen. Twas me maar half gelukt godverdommeDie zullen gedacht hebben dat je héél blij was van hen te zien![]()
Kheb er alles aan gedaan om het zoveel mogelijk te laten ontstijven vooraleer ik kwam open doen. Twas me maar half gelukt gvd
Ik las eerst kutstad. Sorry voor alle goeie KnokkenaarsHangt een beetje af van de kuststad.