Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat bestaat in ons land ook al, en er komt een vestiging in Gent na de zomer: https://nl.gamestate.com/pages/ghent

Wettelijk is het element "behendigheid" doorslaggevend, gelet op de definitie van een kansspel (waarbij toeval, ten dele, bepaalt wie wint of verliest) of weddenschap (waarbij winst afhangt van een onzekere gebeurtenis buiten de tussenkomst van de spelers) in de kansspelwetgeving. Voor sommige toestellen is die lijn erg dun natuurlijk.
Ik ben daar geweest, en ik zou het niet aanraden. Ik vond dat maar triestig... , en ik gok dat die game box van @JPV hetzelfde is.

Als ge naar daar gaat en een old school kermis lunapark verwacht komt ge bedrogen uit. Dat zijn 60% "moderne" kansspellen (aka domme mobile games op een arcade kast waar ge ticketjes mee verdient), 20% "oude" kansspellen (basket, potten gooien), en de rest zijn effectief wat arcade kasten.

Daar is ooit zelfs eens een heuse aanrijding geweest!
De ondervraging werd zelfs vastgelegd.

IMG_1298.jpeg

Een gat in de markt zou een lunapark zijn met de arcade games van de jaren 90. I would spend sooooo much money there...

Kom eens tot Limburg.

Kom eens tot Limburg.
Ahem...

Is een ergernis maar ik ben niet zeker of ik onredelijk-onredelijk ben. Wij hebben een dubbele garage en bijgevolg twee vrije plaatsen voor die twee poorten. Onze auto staat steeds in eentje, de andere is wat nauwer maar zou een eventuele ‘stadswagen’ kunnen slikken. Naast ons is er een garage, die enorm goed draait en de straat staat altijd vol met hun auto’s van klanten. Behalve dus onze twee plaatsen. Nu stond er vanmorgen een SUV voor onze smalste garage en met zijn neus net zo dat we om buiten te rijden toch moesten manoeuvreren. Ik heb in de garage gevraagd - niet aan de buren, aan de chauffeur zelf - om de wagen te verzetten. Die heeft dag gedaan maar wel met een litanie aan ‘tien minuten, gewoon iets vragen, direct weer weg’. En ik snap het wel, voor hetzelfde geld was het niet net als wij buiten moesten en was er geen issue maar ik voelde zo ‘als ik het ene keer laat passeren, wordt het een gewoonte’. Weer niet van onze buren, die zijn super correct maar de ene klant ziet dat eens en zo vertrekt dat. Of kijk ik daar best over? Ik twijfel nu toch wat.

Is een ergernis maar ik ben niet zeker of ik onredelijk-onredelijk ben. Wij hebben een dubbele garage en bijgevolg twee vrije plaatsen voor die twee poorten. Onze auto staat steeds in eentje, de andere is wat nauwer maar zou een eventuele ‘stadswagen’ kunnen slikken. Naast ons is er een garage, die enorm goed draait en de straat staat altijd vol met hun auto’s van klanten. Behalve dus onze twee plaatsen. Nu stond er vanmorgen een SUV voor onze smalste garage en met zijn neus net zo dat we om buiten te rijden toch moesten manoeuvreren. Ik heb in de garage gevraagd - niet aan de buren, aan de chauffeur zelf - om de wagen te verzetten. Die heeft dag gedaan maar wel met een litanie aan ‘tien minuten, gewoon iets vragen, direct weer weg’. En ik snap het wel, voor hetzelfde geld was het niet net als wij buiten moesten en was er geen issue maar ik voelde zo ‘als ik het ene keer laat passeren, wordt het een gewoonte’. Weer niet van onze buren, die zijn super correct maar de ene klant ziet dat eens en zo vertrekt dat. Of kijk ik daar best over? Ik twijfel nu toch wat.
Het lijkt me wel een redelijke verwachting dat je je garage uit kan. Al is het maar voor 5 minuten, die man/vrouw weet niet wanneer jij binnen/buiten moet. Lijkt me totaal niet onredelijk van je om het te gaan vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan