Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd is veel gezegd. Een x5 45e moet bv zelfs aan een paal 6uur laden.

Maar nee, 22u is niet midden in de nacht. 22u is wel echt geen uur meer dat er verwacht zou worden dat je je auto gaat verplaatsen.
Wat eigenlijk absurd lang is, een gewone elektrische auto is op die tijd ook bijna volledig vol. Ik zou verwachten dat een hybride aan een 11kw paal op 2u volledig vol is.

Wat eigenlijk absurd lang is, een gewone elektrische auto is op die tijd ook bijna volledig vol. Ik zou verwachten dat een hybride aan een 11kw paal op 2u volledig vol is.
Veel van die wagens hebben maar zeer lichte on-board laders. Dus ze halen die 11kw nooit.

Maar dat is voor een ander topic natuurlijk, tenzij iemand frustraties wil uiten over zijn extreem traag ladende hybride? 😅

Weer zo ene die iets wil aankopen online en afkomt met de onsterfelijke zin ‘ja, maar ik moet daar ver voor rijden, wat van korting kan ik dan krijgen?’ Tis geen probleem, jong, ik rij tot bij u, €75 extra?

En als je er dan kortaf mee bent ‘geen probleem, dan is het voor de volgende, prettige dag nog!’ krijg je zo ‘oeh, maar maar we kunnen elkaar toch tegemoet komen?’ Nee, sorry, kerel, gegokt en verloren, ik ben de Berg van Barmhartigheid niet é.
Gij wilt het kopen, gij komt erom. En anders koopt ge het nieuw 👌

Op een regenachtige dag op reis hebben onze kinderen eens dit gedaan:

1 uur spelen voor 12 euro, met iets kleins dat ze konden winnen, dat was eigenlijk ideaal (goedkoper dan een kermis-lunapark of whatever je binnen kan doen). Maar ws wettelijk niet mogelijk in België.
Dat bestaat in ons land ook al, en er komt een vestiging in Gent na de zomer: https://nl.gamestate.com/pages/ghent

Wettelijk is het element "behendigheid" doorslaggevend, gelet op de definitie van een kansspel (waarbij toeval, ten dele, bepaalt wie wint of verliest) of weddenschap (waarbij winst afhangt van een onzekere gebeurtenis buiten de tussenkomst van de spelers) in de kansspelwetgeving. Voor sommige toestellen is die lijn erg dun natuurlijk.

En als je er dan kortaf mee bent ‘geen probleem, dan is het voor de volgende, prettige dag nog!’ krijg je zo ‘oeh, maar maar we kunnen elkaar toch tegemoet komen?’ Nee, sorry, kerel, gegokt en verloren, ik ben de Berg van Barmhartigheid niet é.
Ik antwoord als ze met zo iets afkomen: van waar zijt ge? Als ik dan gemeente krijg... :Als ik een stuk chocolat wil kopen dan krijg ik in de Carrefour van *zijn gemeente* ook geen korting omdat ik 100km gereden heb in plaats van naar de Carrefour van mijn eigen gemeente op 2 km van mijn deur te rijden.

"Natuurlijk kunnen we elkaar tegemoet komen. Gij komt naar mijn voordeur en drukt op de bel en ik kom u tegemoet, naar mijn voordeur als ik de bel hoor."

Tien kandidaten voor een vacature. 9 die deftig waren en belden als ze te laat gingen zijn door accident op E313 maar toch ene die nul komma niks laat weten. Elementaire beleefdheid is toch zeggen ik heb geen interesse meer in de functie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan