Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
E-box .... minfin .... gelieve voor 18/10 2293 euro personenbelasting te betalen 😔
Toen ik terugtrok heb ik het nooit zo vroeg gekregen hoor🤬

The story continues :laugh:

ik stel dus voor dat we als we vroeger toekomen dat we eerst al effe gaan wandelen en dat we dan een vast uur afspreken voor de sleutel. 16h stipt!

Da gaat dus niet, om 16h heeft ze al een andere afspraak :rofl:

man man, ik ga een topvakantie tegemoet!
Je hebt duidelijke het winnende lotje getrokken bij de huurverblijven 🤷‍♂️ Een sleutelkluis met code was te moeilijk waarschijnlijk.

man man, ik ga een topvakantie tegemoet!
Al dat geregel is voor mij 1 van de redenen waarom ik niet graag op vakantie ga.

1 dag kwijt bij de start voor transport en geregel en uitpakken en inpakken. 1 dag bij terugkomst voor hetzelfde.
Dan zit ik liever die 2 dagen gewoon in mijne zetel terwijl ik het vakantiegeld uitgeef aan een kuisvrouw voor de rest van het jaar.

Festival hier in de buurt dat tot 2u 's nachts luide muziek speelt (ligt hier op 4 km vandaan maar die beats dragen op zo'n volume best ver) en dat elke donderdagavond van augustus. In plaats van dat op een vrijdag- of zaterdagavond te doen.

Festival hier in de buurt dat tot 2u 's nachts luide muziek speelt (ligt hier op 4 km vandaan maar die beats dragen op zo'n volume best ver) en dat elke donderdagavond van augustus. In plaats van dat op een vrijdag- of zaterdagavond te doen.
In diezelfde trend, waarom duurt een festival zoals PKP tot 4u, terwijl Werchter of TML al om 0u-1u gedaan zijn? Die drie uur maken toch echt een imens verschil voor de omwonende?

Ik zit tijdens dit typen op ‘spoed’ wegens een gekneusde/gebroken teen.
Ik zou bijna durven zeggen dat men hier op collectief verlof is.

Doorverwezen via de huisarts of recht naar daar?
Kan me voorstellen dat het alles behalve prio is :p
Of je zou kunnen denken... Dat ze met een gans team bezig zijn met een echt spoedgeval?
Geloof me, als iemand tussen dood en leven zweeft is dat gelijk een team dat daar rondzwermt.

madammeke waar we van huren in ons verlof die ons belt om te vragen om hoe laat we verwachten toe te komen..

het is toch een eindje rijden dus ik "schat" afhankelijk van het verkeer dat het tussen 2 en 3 in de namiddag zal zijn.

maar meneer, zo werkt dat niet hé, ik heb andere dingen ook te doen, kan u mij een exact uur geven?

euh, 14:47?

bent u zeker?

nee :laugh:
Heb daar ook pech mee, met die vakanties. Kom ik juist te weten dat mijn vakantiehuis met zwembad op dit moment leeg staat en zit ik zonder verlof.

Ik zou daar precies niet mee naar de spoed gaan. Kunnen ze toch niks aan doen. Laatst ook een knalblauwe teen gehad van tegen het bed aan te lopen :unsure: . Deed serieus pijn en wss ook gebroken of gekneusd, maar na een paar dagen is het over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan