Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt duidelijke het winnende lotje getrokken bij de huurverblijvenThe story continues
ik stel dus voor dat we als we vroeger toekomen dat we eerst al effe gaan wandelen en dat we dan een vast uur afspreken voor de sleutel. 16h stipt!
Da gaat dus niet, om 16h heeft ze al een andere afspraak
man man, ik ga een topvakantie tegemoet!
Een sleutelkluis met code was te moeilijk waarschijnlijk.uiteraard he. ze moeten eerst geld ontvangen voor ze het kunnen uitgeven.E-box .... minfin .... gelieve voor 18/10 2293 euro personenbelasting te betalen
Toen ik terugtrok heb ik het nooit zo vroeg gekregen hoor![]()
Wij zouden eind oktober -normaal ook altijd eind december pas- terugtrekken van de belastingen, dus ge kunt zien dat ge op tijd betaalt!E-box .... minfin .... gelieve voor 18/10 2293 euro personenbelasting te betalen
Toen ik terugtrok heb ik het nooit zo vroeg gekregen hoor![]()

Al dat geregel is voor mij 1 van de redenen waarom ik niet graag op vakantie ga.man man, ik ga een topvakantie tegemoet!
Wij zouden eind oktober -normaal ook altijd eind december pas- terugtrekken van de belastingen, dus ge kunt zien dat ge op tijd betaalt!![]()
Ik zou gewoon al kijken om iets anders te boeken op die manier.
In diezelfde trend, waarom duurt een festival zoals PKP tot 4u, terwijl Werchter of TML al om 0u-1u gedaan zijn? Die drie uur maken toch echt een imens verschil voor de omwonende?Festival hier in de buurt dat tot 2u 's nachts luide muziek speelt (ligt hier op 4 km vandaan maar die beats dragen op zo'n volume best ver) en dat elke donderdagavond van augustus. In plaats van dat op een vrijdag- of zaterdagavond te doen.
Idem!Wij zouden eind oktober -normaal ook altijd eind december pas- terugtrekken van de belastingen, dus ge kunt zien dat ge op tijd betaalt!![]()
Ik betaal 17/10 NEM

Ik zit tijdens dit typen op ‘spoed’ wegens een gekneusde/gebroken teen.
Ik zou bijna durven zeggen dat men hier op collectief verlof is.

Of je zou kunnen denken... Dat ze met een gans team bezig zijn met een echt spoedgeval?Doorverwezen via de huisarts of recht naar daar?
Kan me voorstellen dat het alles behalve prio is![]()
Heb daar ook pech mee, met die vakanties. Kom ik juist te weten dat mijn vakantiehuis met zwembad op dit moment leeg staat en zit ik zonder verlof.madammeke waar we van huren in ons verlof die ons belt om te vragen om hoe laat we verwachten toe te komen..
het is toch een eindje rijden dus ik "schat" afhankelijk van het verkeer dat het tussen 2 en 3 in de namiddag zal zijn.
maar meneer, zo werkt dat niet hé, ik heb andere dingen ook te doen, kan u mij een exact uur geven?
euh, 14:47?
bent u zeker?
nee![]()
Ik zou daar precies niet mee naar de spoed gaan. Kunnen ze toch niks aan doen. Laatst ook een knalblauwe teen gehad van tegen het bed aan te lopenIk zit tijdens dit typen op ‘spoed’ wegens een gekneusde/gebroken teen.
. Deed serieus pijn en wss ook gebroken of gekneusd, maar na een paar dagen is het over.Tis oké, ik kan wel elke avond passeren om te zien of alles nog in orde isHeb daar ook pech mee, met die vakanties. Kom ik juist te weten dat mijn vakantiehuis met zwembad op dit moment leeg staat en zit ik zonder verlof.