Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mobility scooters die op de openbare weg rijden. Daarnet weer eentje, zat zo een piepklein oud heertje in maar met de lichte kleur van die scooter en de minieme omvang zag je hem dus bijna niet. Lévensgevaarlijk en dat op de Condédreef die dus niet bepaald klein is. Je zou ze bijna zelf in de auto steken om ze veilig ter plaatse te brengen.

Binnenkort naar Schiphol (wij wonen in Limburg)

Vertrek in Maastricht: 2u43 reistijd (1 overstap) = 29,40€
Vertrek in Hasselt: reistijd 3u08 of 3u24 (2overstappen) = 86€

Wil ik een reistijd uit Hasselt die min of meer overeenstemt (2u44) = 179,6€ astublieft

Met een kabeltje aan de pc verbinden?

Geen cloud backups?
Telefoon start niet meer op waardoor ik hem niet kan verbinden met PC. Zelfs recovery programma's zeggen dat ik het toestel moet verbinden. Daarstraks telefoon kunnen opstarten maar liep na 30 seconden terug vast en ging weer af.

Volgens mij is het een sensor aan de oplaadpoort. Precies of het toestel denkt in water te liggen waardoor hij niet wil opstarten of direct terug uitgaat.

Ik heb al een deel kunnen terugzetten op m'n nieuwe toestel d.m.v. cloud back ups. Maar een groot deel van de foto's van de kinderen had ik nog niet in de cloud.

Wil ik een reistijd uit Hasselt die min of meer overeenstemt (2u44) = 179,6€ astublieft
Die 179€ ben je kwijt omdat je de Thalys neemt he. Thalys prijzen. Zeker in het hoogseizoen. 🤷

ik zie tbh het verschil niet met Real Madrid die eind jaren '90 Ronaldo, Beckham, Luis Figo, etc. kocht, omdat ze er gewoon het meeste geld tegen aan konden gooien.
da's al decennia hetzelfde, indertijd had je in Rusland ook zo'n ploegen (Anzhi Makhachkala bvb). nu is het gewoon drama omdat het Saudi Arabie is.
Correctie: Real madrid speelt elk jaar Champions League, en kan zich meten met de andere beste voetbal clubs in Europa.

Met wie gaan ze zich meten in SA ? laat staan hun versie van CL van bedroevend niveau. ....

respectloze en vrouwonvriendelijke posts horen hier niet
Sorry als ik hier mensen mee raak, ik begrijp het langs de ene kant maar ik vind het eigenlijk maar best zielig in zo'n betonnen tribune te moeten gaan staan kijken naar een poppenkast van 22 overbetaalde gepamperde subatleten, en die nog eens te moeten aanmoedigen ook... Dit geldt ook als ik op m'n tv zou kijken.

Misschien moet ik ook wel wat supporters vinden en een (mobiele) tribune rondom mijn kantoor of werklocatie te bouwen zodat mensen me kunnen betalen, bekijken als een beest in een zoo, en aanmoedigen terwijl ik eigenlijk al betaald wordt om m'n werk te doen. En als ik fouten maak hoor ik er natuurlijk graag het boegeroep bij weet ge, dat moet fantastisch zijn om direct op m'n vingers gewezen te worden.
Het bengaals vuur en al dat papierafval lijkt me ook mooi meegenomen al lijkt het me wat gevaarlijk. Wanneer ik me op de grond smijt wanneer een collega of klant pet ongeluk m'n schouder of been aanraakt wil ik ook dat er meteen een medisch team klaar staat en naar me toe loopt om me te dragen op een comfy brancard die me dan enkele minuten achter gesloten deuren mogen verbergen en eventjes masseren zodat ik er weer piekfijn uitzie voor het publiek om dan op zo'n prachtig comfortabel bankje te gaan zitten en m'n collega's van op afstand het harde werk zien doen terwijl er op het einde van de maand weer een half of volledig miljoentje op m'n rekening zal staan, dat vind ik ook wel fijn.
En al het afval die m'n supporters achterlaten zullen de door de supporters zelf betaalde poetser opgeruimd worden, hie praktisch is dat wel niet, ik moet niet eens instaan voor al het afval dat ze achterlaten. Daarna ga ik nog graag even met de collega's op bus naar het 5-sterren hotel om de dag erop met m'n Lamborghini te rijden naar de luchthaven om er dan op m'n privéjet te stappen en dan eindelijk thuis te komen in m'n villa op Ibiza, of nee, deze keer m'n villa van 3 verdiepingen met 20 kamers in Monaco. Pilot, let's take off again.

Voor mij, zelf ooit voetballer geweest in m'n jeugd is voetbal ergens na de wereldbeker van '98 gestopt met voetbal zijn. De tijden van de echte atleten zijn voorbij, het voetbal is gereduceerd tot een show zoals WWE. Maar daar heb je dan ten minste nog echt entertainment en kan je eens goed lachen.

Geef me toch maar rugby, tennis en vrouwenvoetbal, dat zijn ten minste nog echte sporten en vooral atleten, geen zakkenvullers.
Vrouwenvoetbal een echte sport noemen. Ik lig hier scheef van het lachen. :rofl::rofl::rofl:

Zelfs ploegen uit 4e provinciale winnen van die vrouwenploegen. En altijd van die keepers die 20 kilo te dik staan.

Sorry als ik hier mensen mee raak, ik begrijp het langs de ene kant maar ik vind het eigenlijk maar best zielig in zo'n betonnen tribune te moeten gaan staan kijken naar een poppenkast van 22 overbetaalde gepamperde subatleten, en die nog eens te moeten aanmoedigen ook... Dit geldt ook als ik op m'n tv zou kijken.

Misschien moet ik ook wel wat supporters vinden en een (mobiele) tribune rondom mijn kantoor of werklocatie te bouwen zodat mensen me kunnen betalen, bekijken als een beest in een zoo, en aanmoedigen terwijl ik eigenlijk al betaald wordt om m'n werk te doen. En als ik fouten maak hoor ik er natuurlijk graag het boegeroep bij weet ge, dat moet fantastisch zijn om direct op m'n vingers gewezen te worden.
Het bengaals vuur en al dat papierafval lijkt me ook mooi meegenomen al lijkt het me wat gevaarlijk. Wanneer ik me op de grond smijt wanneer een collega of klant pet ongeluk m'n schouder of been aanraakt wil ik ook dat er meteen een medisch team klaar staat en naar me toe loopt om me te dragen op een comfy brancard die me dan enkele minuten achter gesloten deuren mogen verbergen en eventjes masseren zodat ik er weer piekfijn uitzie voor het publiek om dan op zo'n prachtig comfortabel bankje te gaan zitten en m'n collega's van op afstand het harde werk zien doen terwijl er op het einde van de maand weer een half of volledig miljoentje op m'n rekening zal staan, dat vind ik ook wel fijn.
En al het afval die m'n supporters achterlaten zullen de door de supporters zelf betaalde poetser opgeruimd worden, hie praktisch is dat wel niet, ik moet niet eens instaan voor al het afval dat ze achterlaten. Daarna ga ik nog graag even met de collega's op bus naar het 5-sterren hotel om de dag erop met m'n Lamborghini te rijden naar de luchthaven om er dan op m'n privéjet te stappen en dan eindelijk thuis te komen in m'n villa op Ibiza, of nee, deze keer m'n villa van 3 verdiepingen met 20 kamers in Monaco. Pilot, let's take off again.

Voor mij, zelf ooit voetballer geweest in m'n jeugd is voetbal ergens na de wereldbeker van '98 gestopt met voetbal zijn. De tijden van de echte atleten zijn voorbij, het voetbal is gereduceerd tot een show zoals WWE. Maar daar heb je dan ten minste nog echt entertainment en kan je eens goed lachen.

Geef me toch maar rugby, tennis en vrouwenvoetbal, dat zijn ten minste nog echte sporten en vooral atleten, geen zakkenvullers.
En ongetalenteerde mensen wil ik helemaal niet bezig zien. Ik wil mensen zien die dribbels kunnen doen, omhaals maken en tacklen. Ik ben benieuw als ge eens goed geraakt wordt door een tackle of ge dan nog praat. Of kop tegen kop komt.

Bij Rugby sleuren ze trouwens maar wat aan elkaar. Op dat vlak is American Football harder. Daarmee de helmen en bescherming. Die krijgen pas beuken.

Tennis is trouwens een onderschatte sport qua fysiek. Deze zomer eens gedaan en dat was echt niet zwaar. Dan is 90 minuten voetbal een pak zwaarder. Ik moet wel zeggen dat tennis op technisch vlak wel een sterke sport is.

Laat ons duidelijk zijn: Beyoncé heeft een marketing machine die wérkt. Bij dat zgz incident in die lift, huppa een album als bedrogen vrouw en miljoenen arme trezen ‘omg da ben ik’ kopen het. Bij Trump in charge, voila een album over hoe zwart ze wel niet is. Ook al is Beyoncé al heel haar leven verscheidene niveaus rijker dan de gemiddelde zwarte Amerikaan en heeft ze omzeggens nooit echt ‘die ervaring’ gehad. Neem die marketing weg en ze is zelfs geen van de beste zangeressen.

Natuurlijk heeft Rammstein eenzelfde soort marketing, zij gaan ook heel bewust voor een bepaald imago. Maar die budgetten zijn Europees van niveau, dus peanuts.

Beyoncé is sowieso zelf op vlak van opbrengst in de schaduw gezet door Taylor Swift. Der is maar ééntje de absolute koningin anno deze tijd en dat is T-Swift. Tzijn zotten die het betalen.
Niet vergeten de grote woke en gay community. En ook wordt die grijs gedraaid op de radio. Daarnaast ook veel tienermeisje natuurlijk die dat kopen.

Die willen niet wat schreeuwende Duitsers zien.

Deze sport is idd serieus bevuild. Maar als je louter het spelletje zelf bekijkt heeft het zeker en vast wel iets als je met evenveel man op het veld toch de andere ploeg kan domineren door tactisch meer uitgekookt te zijn dan de andere ploeg.

En ook speelt identiteit een grote rol, vaak ben je dan ook supporter van de ploeg uit uw regio, of omdat familieleden of vrienden ook fan zijn van de club, dat schept namelijk een band. Ik weet idd niet of het zo interessant is om iemand zo solo bezig te zien hoe hij een stapel dossiers zo efficiënt mogelijk kan verwerken...

Maar laat ze maar eens beginnen met in heel Europa een minimum aan spelers van eigen bodem te verplichten, meteen op Europees niveau, anders zal deze sport idd pay to win blijven, met de Premier league in Engeland op kop. (alhoewel ze daar zelf zeer goede spelers hebben rondlopen)

Maar dat laatste is wishfull thinking
Ik heb veel vrienden leren kennen in Genk. Dit jaar weer twee koppels waar ik volgende week mee ga uiteten. Allemaal felle supporters en vrienden voor het leven.

Dat zijn hier weer dezelfde mensen die reageren dat wielrenners zo een felle mannen zijn, omdat ze direct opstaan als ze vallen. Ja hallo, natuurlijk staan die direct op, want anders geraken die achter op. Dat is bij voetbal niet als ge ligt.

Vrouwenvoetbal een echte sport noemen. Ik lig hier scheef van het lachen.
Ik zal misschien een open deur intrappen, maar wat krijg ik het van die gatekeeping omtrent (vrouwen)sporten zeg. Over de definitie van een sport kan je nog in discussie gaan (is darts een sport, want je doet niet echt aan beweging - wat met schaken, esports, ...) maar als mannenvoetbal een sport is dan is vrouwenvoetbal dat ook. Dat die los verliezen van de junioren van een degelijke mannenploeg heeft daar niks mee te maken. Dan is de Jupiler Pro League ook geen sport, want al die prutsers worden ingemaakt door de betere Champions League ploegen.

Het staat iedereen vrij om geen moer te geven om vrouwensport of om in debat te gaan over prijzengelden enzovoorts, maar altijd dat gezanik erbij van 'die sporten niet echt' en al van dat, jongens toch.

Bij Rugby sleuren ze trouwens maar wat aan elkaar. Op dat vlak is American Football harder. Daarmee de helmen en bescherming. Die krijgen pas beuken.
Kijk eens wat naar rugby zou ik zeggen. In American Football kunnen ze iets harder ingaan door de padding. Maar Rugby is harder.
Onderzoek van de University of North Carolina (2017) geeft aan dat rugby spelers meer kans hebben op hersenschuddingen en blessures aan hoofd, nek en ruggengraat. Om en bij dubbel zoveel kans.

God damn wat is Madonna spuuglelijk verbouwd zeg
:wtf:
Tot nu toe eigenlijk nog maar weinig bekende mensen gezien die verbeterd zijn door hun verbouwing. Plastische chirurgie maakt alleen maar mooier als het is om een 'afwijking' te corrigeren of eventueel indien lichtjes toegepast bij veroudering, maar meestal maakt het mensen alleen maar lelijker en onnatuurlijker (wat dus ook lelijker is).

De hoeveelheid spam die ik binnen krijg sinds die nieuwe Outlook update is verschrikkelijk. Heel die interface trekt al op geen zak meer en nu krijg ik dagelijks 20+ spamberichten binnen.

Wel in de spamfolder, maar ik kan het niet laten om daar heel even door te scrollen om te zien of ik niks mis.

Ik weet niet wanneer ge juist reist, maar die 29,40 kan nóg een stukje (afhankelijk van het aantal personen) goedkoper worden aangezien ge bij de NS ook nog een zéér voordelig groepsticket hebt voor tijdens de daluren.

Voor uw traject zou dit bv neerkomen op 34 euro voor twéé personen enkele reis. Hoe meer personen, hoe aanzienlijk goedkoper het nog wordt per persoon. Voor zeven personen zou het zelfs maar 50 euro in totaal zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan