Mijn ma heeft haar eerste smartphone gekocht (al een ergernis op zich) en daarvoor heeft ze dus een nano simkaart nodig. Omdat ze zelf nogal slecht te been is, ben ik voor haar naar een Proximus shop geweest om zo'n nieuwe simkaart te krijgen. Daar zeiden ze mij dat die na een kwartier wel actief zou zijn. Twintig minuten later simkaart erin en nog niks. Toont 'alleen noodoproepen'. Wat gewacht en nog niks. Dan via de klantendienst chat online gevraagd en zij zeggen dat je 4 uur moet wachten. Dat gedaan en nog niks. Nog eens klantendienst chat geprobeerd en dan zeggen ze tot max. 24u wachten. We zijn nu 24u later en nog niks. De oude simkaart is wel al inactief.
Morgen dus nog eens naar die Proximus shop rijden. Wtf.
Mijn eigen overstap naar Mobile Vikings vorig jaar ging veel gemakkelijker en ik ben bij wijze van spreken niet vanachter mijn pc moeten komen.
Morgen dus nog eens naar die Proximus shop rijden. Wtf.
Mijn eigen overstap naar Mobile Vikings vorig jaar ging veel gemakkelijker en ik ben bij wijze van spreken niet vanachter mijn pc moeten komen.
Verifieer je identiteit. We kunnen uw identiteitskaart niet lezen x4. Klantendienst: ah nee, die link werkt vaak niet, probeer deze. Ok. Verifieer nu je bankrekening. Heb vier dagen op de 3 en 5 cent moeten wachten maar oké. Nu is het ‘je bankrekening kan je niet gebruiken om hier kosten te betalen, verifieer een kredietkaart’. En zo staat een betaling al negen dagen vast, zal ze nog tot 26 augustus blijven vaststaan en moet ik tegen morgen het goed opsturen en hopen dat de koper geen trucs gaat uithalen.