Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht toch ook dat als er binnen een 20 of 30 meter een zebrapad ligt je dit verplicht moet gebruiken om over te steken. Als er geen zebrapad ligt mag je oversteken maar heb je geen voorrang

Gisteren in de buurt gaan eten. Dat iemand op het terras van een restaurant zijn schoenen uit doet, oké ik zou het niet doen maar tot daar, maar twee keer ging die man gewoon met blote voeten door het restaurant toilet en bar bezoeken. Het was in middle of nergens Kortrijk dus geen strandbar of zo. Ben ik zo ouderwets of is dat toch onbeleefd? Vooral blootsvoets naar een toch redelijk ‘openbaar’ toilet?

Komen wonen naast een fabriek die er 85 jaar is, dan zagen dat er lawaai is (tijdens de daguren dan nog!) :fingerguns:

Komen wonen naast een fabriek die er 85 jaar is, dan zagen dat er lawaai is (tijdens de daguren dan nog!) :fingerguns:
Is een halve kilometer van mijn deur, ik weet waar dat is, en daar hoor je dus niks van geluid langs de straatkant, ik spreek niet van de productiehal, dat kan wel uiteraard zijn, geen idee daarvan, maar ze zouden beter een snoepje uitbrengen met zuurpruim smaak. Tegenwoordig is alles teveel. Tenzij de klacht gegerond is uiteraard. Maar ik vermoed dat het buren zijn die tegen niks kunnen...

Is een halve kilometer van mijn deur, ik weet waar dat is, en daar hoor je dus niks van geluid langs de straatkant, ik spreek niet van de productiehal, dat kan wel uiteraard zijn, geen idee daarvan, maar ze zouden beter een snoepje uitbrengen met zuurpruim smaak. Tegenwoordig is alles teveel. Tenzij de klacht gegerond is uiteraard. Maar ik vermoed dat het buren zijn die tegen niks kunnen...

Het zijn dan nog nieuwe buren die daar komen wonen zijn. Opeens valt hun frank dat ze naast een fabriek gekocht hebben en dan moet dat dicht he.

Het zijn dan nog nieuwe buren die daar komen wonen zijn. Opeens valt hun frank dat ze naast een fabriek gekocht hebben en dan moet dat dicht he.
Ik kan me niet voorstellen dat die buren gelijk gaan krijgen.
Maar ja sommige mensen zijn gewoon zo. Zagen over alles en nog wat, uitgezonderd de scheten die ze zelf laten.

Gisteren in de gazet mensen die echt vlak bij landingsbanen wonen. Die mensen zeggen daar rustiger te wonen dan in Vilvoorde (of soortgelijk rond Brussel was het). Er is geen kat die nu nog een zaak kan maken rond te veel lawaai, deze mensen zijn iedereen de baas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan