Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

It's a sign...Gisteren meelmotten in mijn zak haver gevonden.
Vandaag een platte band gereden met de fiets.
![]()
Sign for what?It's a sign...
Om haver en fietsbanden te gaan kopenSign for what?
Ah ik herinnerde me dat er iets veranderd was, maar dus gewoon de afstand. ThanksVOETPAD EN OVERSTEEKPLAATS VOOR VOETGANGERS OF ZEBRAPAD - RIJBEWIJS B - Gratis Rijbewijs Online
Verkeersborden en voorrang op oversteekplaats voor voetgangers of zebrapad en inhaalverbod en waar is parkeren en stilstaan verboden.www.gratisrijbewijsonline.be
verplicht. in 2019 wel verminderd van 30m
Straks baarmoederverzakking.Gisteren meelmotten in mijn zak haver gevonden.
Vandaag een platte band gereden met de fiets.
![]()

Ik heb deze nacht veel wakker gelegen door te piekeren over die motten, dit zal een welgekomen afwisseling zijn.Straks baarmoederverzakking.
Dan voel je je wel mottig nu zeker?Ik heb deze nacht veel wakker gelegen door te piekeren over die motten, dit zal een welgekomen afwisseling zijn.

Is een halve kilometer van mijn deur, ik weet waar dat is, en daar hoor je dus niks van geluid langs de straatkant, ik spreek niet van de productiehal, dat kan wel uiteraard zijn, geen idee daarvan, maar ze zouden beter een snoepje uitbrengen met zuurpruim smaak. Tegenwoordig is alles teveel. Tenzij de klacht gegerond is uiteraard. Maar ik vermoed dat het buren zijn die tegen niks kunnen...![]()
Snoepjesfabrikant Joris uit Sint-Agatha-Berchem bedreigd met sluiting door klacht geluidsoverlast | VRT NWS Nieuws
In Sint-Agatha-Berchem zijn het spannende tijden voor de authentieke confiserie Joris. Zo is de toekomst van de vertrouwde snoepjesfabrikant bedreigd door een geluidsklacht van een buur. "Wij willen niet dat de snoepjesfabriek sluit, maar willen wel een oplossing voor de geluidsoverlast"...www.vrt.be
Komen wonen naast een fabriek die er 85 jaar is, dan zagen dat er lawaai is (tijdens de daguren dan nog!)![]()
Is een halve kilometer van mijn deur, ik weet waar dat is, en daar hoor je dus niks van geluid langs de straatkant, ik spreek niet van de productiehal, dat kan wel uiteraard zijn, geen idee daarvan, maar ze zouden beter een snoepje uitbrengen met zuurpruim smaak. Tegenwoordig is alles teveel. Tenzij de klacht gegerond is uiteraard. Maar ik vermoed dat het buren zijn die tegen niks kunnen...
Ik kan me niet voorstellen dat die buren gelijk gaan krijgen.Het zijn dan nog nieuwe buren die daar komen wonen zijn. Opeens valt hun frank dat ze naast een fabriek gekocht hebben en dan moet dat dicht he.
Gisteren in de gazet mensen die echt vlak bij landingsbanen wonen. Die mensen zeggen daar rustiger te wonen dan in Vilvoorde (of soortgelijk rond Brussel was het). Er is geen kat die nu nog een zaak kan maken rond te veel lawaai, deze mensen zijn iedereen de baas.Het zijn dan nog nieuwe buren die daar komen wonen zijn. Opeens valt hun frank dat ze naast een fabriek gekocht hebben en dan moet dat dicht he.
Ge bedoelt naar den bbq komen?Meh heel goe weten wa ge moet doen en het dan toch niet helemaal doen.

nee ik bedoel eerder terug als single door het leven gaan of niet.Ge bedoelt naar den bbq komen?![]()